- Din styrka är din sårbarhet.


D.Dede hemma från fotbollsmatch!




Heyyoo sötnos! =D
kom nyss hem från matchen, blev oavgjort 2-2 jag gjorde ett mål på frispark.
Så nu har jag packat upp väskan och ska putsa fotbollskorna!

Veckans text kommer ju upp nu varje fredag
och igår hann jag ju inte posta eftersom jag har väldigt mycket att göra, har väldigt i mycket i mitt liv =D det är rätt otroliga grejer.

Allafall...

Nu när allting börjar gå min väg, och jag lyckas med det ena efter det andra så vill jag inte att ni ser på mig som "en framgångsrik person som tänker bli rik och bortskämd".

Jag tänker alltid vara en del av folket. En av er och stötta alla de svaga i samhället.
Ni måste förstå att hela mitt liv, det är svårt att beskriva, jag vill verkligen öppna mig mer. Jag vill berätta allt, men vi får ta ett steg i taget.

Men bara för att jag är framgångsrik nu så ska ni veta att jag fällt många tårar för att hamna på den vägen jag är idag...Jag har kämpat.

Det är mycket som är övernaturligt med mig och det är det jag vill ta upp med, att de finns mycket övernaturligt i mig som jag vill ta upp steg för steg. Det är bara att i normsamhället så passar inte det övernaturliga in och det är väl därför jag skriver nu. Det finns så mycket jag vill berätta för dig.

Jag vill berätta nånting osannolikt och otroligt men för att öppna mig så mycket så måste jag känna mig redo att dela med mig. Det är saker som kommer förändra ditt liv för alltid o se på saker.

Alla tror att bara för att jag lyckats med mycket i mitt liv nu så finns de inte dagar jag varit nära att falla.
Det har funnits dagar med då jag tänkte "Jag ger upp". Men när jag var som svagast var de då jag upptäckte min styrka.

Jag tänkte bara "Det finns ingen nånsin som kan stoppa det här." Min vilja är verkligen oövervinnerlig. Det är en lång historia. Det är oerhört svårt att beskriva med ord, men jag tror att det finns nånting inom varje själ. En glöd som aldrig kan slockna eller ge upp. Det gäller bara hitta den. Det finns otroligt mycket mer att säga. Det skulle ta evigheter o berätta allt.


Veckans text av D.Dede presenteras varje fredag!






Så de här är till alla er...som är eller har varit nära att ge upp...
Jag lyckades kämpa mig igenom mycket i mitt liv..

O jag vill ge styrka till er...
Jag vill visa att jag med varit svag jag...
Men att det går att kämpa sig igenom allt...

Den här skrevs för ett par år sen...




Inte många vet om hur jag försökte somna om natten
Genom tårar och gråt och genom ångestattacker...
Hjärtat tog stryk; en natt fördes jag till akuten
Med hjärtklappning o trodde "De här är början på slutet..."

Stressjukdom sa läkarna...jag tog piller för piller...
De bad mig sluta skriva men de ville ja inte
Så varje natt jag skrev; gjorde de lika ont...
Att öppna mig o se vår värld som är så himla ond...

Men Jag vägrade vika ner mig; skrev till hjärtat blödde...
Hjärtat skrek men penna efter penna fick vässas sönder...
Jag bestämde mig för att skriva o flowa tills ja dog..
De var mitt kall att bli D o att skriva mina ord...

Så ingen jävel kan kategorisera eller döma D
För ni känner inte mig o vad ja jag fått gått igenom...
O jag vet världen består av krig, svält, minst hundra fel
Så vi kan inte vara passiva o blunda utan börja se dom...

Sanningen blir fri när kärleken bli det starkaste språket igen...
Kärlek och aktion; jag ber dig. Du är min bror, min syster... min vän...


Hoppas de ger styrka...
Alla kan resa sig upp igen.
Din största styrka är din sårbarhet.
Det är den som gör dig stark.
Ge aldrig upp.
Låt aldrig detta robotiska system förstöra dina riktiga drömmar.
För du är drömmar.
O du kommer nå dina drömmar.

Du är en otroligt vacker människa som förtjänar allt gott i världen!
Sagor existerar.
Låt aldrig hjärtat sluta tro. Aldrig nånsin.



Kärlek
- D.
Postat av: sandra

Jag är stum.



Du är en OTROLIGT fin människa Dede!

Tänk om de fanns fler som du D!

2010-02-07 @ 08:49:57
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

<33

2010-02-07 @ 08:50:15
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är sagolik.



Blir så ledsen när jag läser när ja ser vad du gått igenom. Fortsätt sprid D!!

2010-02-07 @ 10:10:01
Postat av: sara

Du är SÅ VACKER!!!



Blir tårögd. Du har ett otroligt hjärta, D.

2010-02-07 @ 10:52:17
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: hanna

så vacker D!

2010-02-07 @ 10:59:46
Postat av: emma

Du gör mig stark!!



Det fattas ord hur mycket de betyder det du gör, blir oerhört stark av att ta del av det du ger!

Du värmer hela mig genom ditt sätt o tänka trodde inte såna killar fanns.



Min absoluta förebild!

2010-02-07 @ 11:34:53
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: tina

smääälter!<3

2010-02-07 @ 13:32:16
Postat av: tina

smääälter!<3

2010-02-07 @ 13:32:16
Postat av: tina

smääälter!<3

2010-02-07 @ 13:32:29
Postat av: clara

Tårar.



Oerhört modigt att våga öppna sig så där D, oerhört modigt. Att du stärker genom att göra det gör de ännu mer modigt. Kram!

2010-02-07 @ 16:05:32
URL: http://lightworkers.org
Postat av: angelica

Aldrig blivit så tårögd av en blogginlägg!



Du är så FIN DEDE!!!

2010-02-07 @ 19:33:28
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: