Veckans kommentar och D.Dede rippar real om 14:e motherfucking Februari!








Dede svar: Jäkligt fint skrivet, en tjej från göteborg, jag vet inte vem du var eftersom du inte skrev namn eller nånting (du får säga vem du är sen guumz!) - men ooh! =D sånt där värmer så mycket! =D Det betyder mer än någon anar. För det är ju så att oavsett hur mycket komplimanger jag får blir jag alltid lika generad =D tack så mycket!








Veckans film utgår idag eftersom folket ville ha min röst om 14:e Februari och min syn på det...




Så jag skrev lite thoughts...

Mina 14 rader om 14:e Februari..


Varför ska man fira alla hjärtans dag?
Kärlek är något vi gråter och glädjs och fängslas av
Varför ska man fira alla hjärtans dag?
När ingen förstår de olyckliga som upplever smärtans kval?

Men överallt ser man företag med kärleksmotiv som globaliserats
Deras produkter säljer för att 14:e Februari kommersialiserats...

Men jag älskar inte för en dag, jag älskar i nuet och alla dagar
Alla hjärtans dag handlar inte om kärlek utan där gåvor blivit en handelsvara
Byggt på en katolsk martyr som hette Sankt Valentin
Det är precis som julafton, byggt på en lögn, samma koncept av samma svin (Illuminati)

Så helt plötsligt ska hela världen skrika hallelulja och älska sin nästa?
Vi borde leva alla dagar som denna dagen och tänka med hjärtat!
Kärlek kan skapa både olycka och lycka men vi måste ge kärlek året runt...
Oh den som drunknat i kärlekens hav lär sig segla på det innan båten går i grund...


Riktig kärlek har inga jordiska termer.
Det är oerhört svårt o se med jordiska ögon.
För den är obeskrivlig. Därför upplever många den aldrig.
Oh 14:e Feb för en dag är inte kärlek. Det är ett fucking jippo.
Älska alla dagar - låt varje dag vara 14:e Februari!


PEACEOUTY!
Kärlek straight at you!
-  D.

Postat av: Anna

SJUKT NICE D :)

2010-02-15 @ 14:55:42
Postat av: angelica

Så grymt bra tankar:)

2010-02-15 @ 17:24:47
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: sanna

heej dede! (: fin blogg!

2010-02-15 @ 17:25:10
Postat av: Jeanette

Riktigt bra text.. alla hjärtans dag har blivit så överdrivet!



Sv: Har tänkt länge på det där med medecin, och har hela tiden varit helt emot det.. men det känns som det är den enda utvägen just nu, innan jag bryter ihop helt..

2010-02-15 @ 17:57:01
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: emma

Du är så real ch det är det bästa :D <3

2010-02-15 @ 18:05:43
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

min dede <33

2010-02-15 @ 18:29:07
Postat av: Anonym

<33

2010-02-15 @ 18:29:52
Postat av: Agnesa

jag håller med dig!! Det behövs mer kärlek i den här världen och inte bara en dag per år!! =)

2010-02-15 @ 18:41:41
Postat av: Agnesa

jag håller med dig!! Det behövs mer kärlek i den här världen och inte bara en dag per år!! =)

2010-02-15 @ 18:43:06
Postat av: Agnesa

jag håller med dig!! Det behövs mer kärlek i den här världen och inte bara en dag per år!! =)

2010-02-15 @ 18:45:48
Postat av: MALINHE |foto| 13år

vad händer ikväll då? :D



kramar/ www.malinhee.blogg.se

2010-02-15 @ 18:57:58
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: celina

ÄLSKAR DIG DEDE O DIN BLOGG :D<3

2010-02-15 @ 19:06:14
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: celina

Fin blogg FINASDE DEDE :) <33 älskar dina ögon

2010-02-15 @ 19:11:56
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: Anonym

Hahahah det var jag :$

2010-02-22 @ 01:34:10
URL: http://mandzo.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: