Dagen då Dede träffade Matilda för första gången.



Det var dagen då Dede träffade Matilda för första gången.
- Världens vackraste Mytilda.




Heyyooo alla! =D

Jag har lovat och berätta allt nu då när jag träffade Matilda för första gången.
Jag är fortfarande helt tagen.

Allafall. Here we go...om en helt otrolig berättelse...

Dede&Matilda.

1:a dagen.

Matilda var på väg och satt på tåget till Örebro. Till slut får jag ett sms att tåget har krockat! Jag ringer upp Matilda och får inget svar.

Panik.

Sen fick jag tag på henne och det hade tydligen varit nedsläckt på tåget med och ingen fick gå ut ur tåget så de skapades lite kallabalik inne på tåget. Tåget hade krockat med en älg. Jag fick tag på Matilda till slut och vi pratade och det var väldigt jobbigt en stund. Tåget började rulla efter 40 minuter men bara 10/km i timmen.

Matilda skulle vart vid stationen vid ca 20:00. Nu kom hon inte in förens 22:00. Jag blev nervös för hon skrev att hon var 15 minuter ifrån mig men hon menade 15 minuter från Örebro och jag undrade varför hon inte kommit.

Men till slut satt hon på en gratis taxi pga förseningen och till slut vid 22:30 tiden var hon hemma hos mig.

Att möta hennes ögon första gången, att se henne. *jag mår så bra inombords o ler bara av att tänka på det*. Vi kramades om varann och det var en väldigt varm innerlig känsla. Sen visade jag henne mitt rum.

Jag kastade ner Matilda i sängen medan hon skrattade och sen tittade jag in i hennes ögon. Det var en magisk känsla. Vi låg uppe till 4:00 den natten. Och bara pratade om allt. Varför D, allt det övernaturliga. Om allting.

Jag hade sagt till henne att hon fick fråga vad som helst till mig och jag skulle svara på allt.

Jag bestämde mig med att inte kyssa henne på hela natten för jag ville bara känna hennes närhet, hennes skönhet, bara beundra henne, visa hur mycket jag respekterar henne.


2:a dagen.

Dede är morgonpigg och gör frukost. Gjorde ordning havegrynsgröt, apelsinjuice och massa annat smått&gott! =D Fick ett mobilsamtal och de var en läsare som ville komma förbi, hade träffat hennes syster innan så de var lugnt och hon kom =D Så vi drog alla 4 (jag, matilda, sofia, och ti) till backen och åkte pulka och spelade in de med haha, de var helt hysteriskt en stund =D yeee men de gick nice!
Sen hyrde vi film, Robin Hood och åt gott!

Jag och Matilda gick till sängen vid 16:00 och låg där hela tiden, och jag berättade nu allting. Hon ville höra. Så jag berättade allt. Det blev många tårar. Hon förstod mig. Hon kramade om mig och det jag berättat för henne har jag inte berättat för någon. Sen kom kvällen då. Vi hade sagt att vi skulle pussas idag och vi väntade till 23:23. Vilket har en väldigt stark betydelse för oss nu =D Vi pussades och myste och ja...vad ska man säga. Det var en otroligt magiskt natt.


3:e dagen

Jag väckte Matilda genom att hoppa upp i hennes säng =D och kramade sönder henne =D mm! Matilda gjorde jättegod frukost och sen åkte jag in med Fia och köpte mat och vi åt lite sen och tittade på De Okända på TV4 plus. Sen var de daaaaags o mysa meee rufffycutey! =D Det är underbart att bara hålla om baby och kyssa hennes panna. Vi somnade tidigt och vaknade tidigt.


4:e dagen.

Matilda åker hem. Tar farväl, och när jag kysser henne sista gången så säger hon: Tittade överst i byrålådan sen. Väl hemma ser jag världens vackraste brev och att hon målat av mig o henne. Jag ooh, bara rysningar! =D


Matilda, som jag döpt till Mytilda =D Är helt otrolig. En overklig ojordisk kärlekshistoria.

Hon är nånting så unikt och vackert att det är svårt och förklara. Jag kunde skaka på huvet ibland och bara le när jag såg henne =D

Hon är så innerligt vackert, sån otrolig människa, och det finns ingenting jag skulle vilja ändra med henne på =D

Hon sa till mig: Hur kan du finnas? O samma fråga ställde jag. Hon sa helt otroliga saker till mig.

O de känns otroligt att de äntligen hänt.

Jag har äntligen hittat Girlie i mina texter.

Jag är så lycklig!

O de finns ingen annan tjej som kan få mig nånsin.

O nu är det upp till mig att visa att jag inte kan falla i den stereotypa världen som alla andra killar gjort.

Det kan jag aldrig göra. För hennes kärlek är så villkorslös och så vacker.

Jag älskar Matilda =D MYYYTILDA! =D

Min kärlek till dig är evig ruffy...


Du är det vackraste jag mött...

Kärlek
Truly Yours and only only only yours!
/ -  Din D.




Postat av: Moa

Grattis De! :D

Är så glad för din skull!!

Men kan du inte visa en bild på dig och matilda? ;D

2010-12-11 @ 10:14:34
Postat av: narges

Hej gull!



Tänkte bara tipsa om en tävling som finns på min blogg där du kan vinna tandblekning. Du vill väll ha vita tänder? Det är inte så många som tävlar så stor vinstchans, grymt va?



Vi ses där!



http://vahedi.webblogg.se/2010/december/tavling-vinn-tandblekning.html

2010-12-11 @ 11:11:18
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: JJ

Grattis till att du har hittat Girle i dina texter.

2010-12-11 @ 11:55:39
Postat av: Olivia

Heej :) Grattis till er!!

2010-12-11 @ 13:16:58
Postat av: Olivia

<333

2010-12-11 @ 13:17:05
Postat av: Sandra

sv: okej kul att det ordnade sig :D



aww så sött skrivit! :)

2010-12-11 @ 13:38:34
URL: http://sandrysplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu kan du väll säga hur gammal du är ? xD

2010-12-11 @ 13:44:29
Postat av: Anonym

så hon är girlie??

2010-12-11 @ 14:53:58
Postat av: Anonym

var inte natta girlie?:P

2010-12-11 @ 14:54:17
Postat av: Zophye

Heyy:) hur e läget vännen? När kommer den crazy videon upp när jag skriker i pulkan?:p Du får hälsa matilda när du pratar med henne nästa gång:) Kraam Fia

2010-12-11 @ 17:10:28
URL: http://zophye.se
Postat av: Rebecka

wow grattis Dede&Matilda! :)

2010-12-11 @ 18:18:06
Postat av: sanna

Grattis Dede, men man vet aldirg många har väl sagt att de är girlie o många tjejer vill ju vara henne...



Så aah men lycka till!

2010-12-11 @ 22:12:50
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Miss Bill

Vackert :) ooh nu kommer ni bli lyckligaste paret!!<3

2010-12-11 @ 23:38:20
URL: http://missbill.se
Postat av: Miss Bill

Vackert :) ooh nu kommer ni bli lyckligaste paret!!<3

2010-12-11 @ 23:38:32
URL: http://missbill.se
Postat av: fråga

vad händer nu då? ska ni gifta er?? som i texterna??

2010-12-11 @ 23:39:04
Postat av: fråga

snälla svara på de dede!!

2010-12-11 @ 23:39:23
Postat av: Rita

oh va kul!!! GRATTIS DEDE GRATTIS MATILDA!!:)



<33333

2010-12-11 @ 23:47:50
Postat av: Madde Johansson

Finaste paret ever <3 D<3M



Vill också känna sån lycka!!!



GRATTIS!!!

2010-12-11 @ 23:48:57
Postat av: mirela

aw :) Grattis!! Kommer allt det där hända som i texterna Dede o Girlie? :)lyckorusen o kärleken!!:D ooh man får en liten tår av att se riktig kärlek!!



Lyckoönskningar!

2010-12-12 @ 09:30:09
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: clara

Va glad jag blir :) Tycker de är modigt att du vågar vara så stark att bara vilja ha en tjej. Jättevackert, ta hand om kärlek de är de vackraste som finns.



2010-12-12 @ 10:12:33
URL: http://lightworkers.org
Postat av: lijah

blir helt varm i kroppen när jag läser det. vad kul! hoppas det stannar såhär, för eran skull. hon verkar vara en helt underbar tös!

2010-12-12 @ 17:06:08
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Lina

Grattis till din Girlie! :D

2010-12-12 @ 17:09:31
Postat av: Anonym

när man läser de du skrev dede asså man vill känna den kärleken man vill ha den kärleken så jag önskar dig all lycka och såå gulligt de låter näru skriver de att man b ara får rysningar ooooooooh!!! :D

grattis till Matilda me

2010-12-12 @ 17:16:34
Postat av: Ssss

Jag är så glad för er. <3 Men får man undra, du har ju alltid sagt att du känt på dig att girlie läser bloggen, har matilda läst bloggen?

2010-12-12 @ 20:08:17
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

aaaawe!! Jag träffade min älskling på ungefär samma sätt! Fast vi träffades i stockholm (vi bodde 40 mil ifrån varann) och bodde på hotell en hel helg.

Vi hade snackat flera timmar varje dag i en hel månad och vi kunde liksom inte vänta längre... vi fick sån bra kontakt att jag fick så otroligt starka känslor för honom innan vi ens hade träffats.



Numera bor vi ihop ^^ och mitt liv är helt underbart!!

2010-12-12 @ 22:09:07
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Ssss //



japp matilda har läst bloggen =D



Tack alla!



Kärlek

Truly Yours

/ - D.

2010-12-13 @ 10:57:06
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej D.D! (:

Det är springReturn men med en nytt bloggnamn någon tog bort din bloggen så nu sitter jag här.

Jag är glad att du fann din Girlie och en annan hemlighet att jag fann en pojke jag också :)



Lyckan ville oss väl , hoppas den fortsätter.

Många kramar / Sandy

2010-12-14 @ 09:42:58
URL: http://sandiizz.webblogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: