Veckans kommentar&Veckans film&Veckans händelser på Dedeprivat!



Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film på Dedeprivat!





Heyyoo alla! =D

Då var det dags för veckans kommentar! Vill tillägga att det oerhört svårt att ta ut veckans kommentar, att jag funderar på att ta ut topp 3 veckans kommentar. För många av er läsare är otroligt fina, intelligenta och kultiverade svar. Jag är oerhört imponerad av mina underbara läsare. Men de krävs ju nått speciellt för att förstå nått speciellt, ni är oerhört speciella.


Veckans kommentar: Sandy ( www.springreturn.blogg.se )






Dede svarar: Tack gumz! Ja, men kom ihåg att jag alltid är ärlig. Sanningen är inte alltid bekväm, och jag har sett väldigt mycket av framtiden och en drömmar har jag sett att jag valt bort Girlie (det är en lång historia) Jag har dock lovat mina läsare att min framtida flickvän inte är Kissie eller någon stereotyp tjej/modell, det har jag lovat att de inte kan fånga mig. Vems pojkvän jag blir får framtiden visa...vi får helt enkelt vänta o se. Men det krävs nånting otroligt speciellt och vackert, det är därför ja väntar, om hon ska bli min flickvän och lyckas fånga mig eftersom jag är världens mest svårfångade...men jag är ärlig, jag vet att jag kan välja fel. Det är en lång historia. Jag önskar jag kunde säga mer om Girlie, men inte än. Men det är nått otroligt obeskrivligt vackert på gång.




Veckans händelser - Amazing stuff!





1. Hur ofta dricker Dede?
Jag dricker 1-2 gånger per år. Som alla vet är jag inte den typen som dricker eftersom jag inte gillar alkohol helt enkelt. Så jag dricker faktiskt ingenting alls knappt förutom när vi har lagfester så kan jag ta nått ibland.Helt jävla ärligt, alkohol bara fördummar, men nu vart de lite i helgen och hahaa ah de märktes. O ja röker inte eller snusar heller eftersom jag vill hålla mig sund och är fotbollspelare.

2. Crazy till budskap?
Det är skönt att vara CRAAAAAAAAAZY! =D I love it! För om man hela tiden går runt seriös och allvarlig så äter man upp sig själv. Och eftersom jag vet och ser så mycket är de väldigt viktigt att jag kan gå ifrån mitt allvarliga och budskap till att kunna chilla ner, flumma, driva med mig själv o andra, ha självdistans och ta livet med en klackspark. Det tror jag är oerhört viktigt så att man inte förgör sig själv av världen.

3. Försöker att bli vegetarian.
Ja, ni läste rätt. Vet inte hur de ska gå, jag äter mycket fisk allafall eftersom det är otroligt nyttigt och jag älskar lax. Och jag läste om att killar har det i sina gener, att äta en köttbit medans kvinnor har vana med frukt, bär, örter etc. Jag vet inte om jag kommer klara det eller undvika fisk och kött. Fisk är trots allt väldigt viktig del av kosten. Men jag vill försöka, testa för jag anser att livsmedelindustrin är sjuk med bara konserveringsmedel och vidrigt kött. Jag vill försöka - men vete fan hur de kommer gå!?

4.
Jag drömmer helt otroliga drömmar.
Det börjar hända en hel del budskap i drömmarna, som jag alltid fått när jag drömt. Och det är världens bästa känsla =D Drömmar är ju undermedvetna signaler men också budskap från dem upstairs. De går att tyda drömmar och här har ni en sida där ni kan se allt från A till Ö om vad drömmarna betyder.
http://hem.passagen.se/aengel/

5. Känslan i bröstet!
Den dyker bara upp ibland och det den känslan vill jag ge till alla! Den vill jag ge till dig. För när jag får den känslan känns allt så klart, man känner en sorts harmoni och målmedvetenhet på samma gång. Den känslan skapas här hela tiden, det känns HELT OTROLIGT IBLAND BARA =D ja ni känner den känslan med, ba YEYEYEEYE! =D Kärlek kan skapa otroliga saker.



Veckans film: Click




Handling: Michael är en vanlig familjefar med fru och två barn. Men någonting saknas. Han vill att livet ska bli lite enklare så han får en universalfjärrkontroll. Han kan spola tillbaka livet och börja om på nytt, men snart inser han att det kanske är bäst att låta det vara.


Dede betyg:

En killfilm tycker många kanske i början, men sen växer ett otroligt bra budskap i denna film. Det är viktigt att titta på filmer med humor med men denna kryddar in ett väldigt bra budskap i slutet som gör att denna film måste ses. 3,5/5.
Alla filmer på Veckans kommentar&Veckans film är starkt rekommenderade och ger nånting extra och höjer medvetandet. Se denna! Den kommer förändra ditt sätt o tänka på ditt liv!



Nu ska ja sova!

I morrn blir de övernaturligt inlägg...och saker som inte bör ses av känsliga robotiska personer.

Kärlek&Peace
/ - D, d, De, de, Det, det, Den, den.
Postat av: olivia

D hur gammal är du?

Click är faktiskt väldigt bra, typ en av de få filmerna jag gråtit till, haha hjälp ;o



din blogg är kääärlek :)

2010-08-09 @ 23:35:15
URL: http://olivie.blogg.se/
Postat av: chiptek.blogg.se

Du behöver inte bli veggie för att protestera mot köttindustrin. Skit bara i att äta smutsigt kött - grisar, kor och kycklingar -, som dödas på sjukt plågsamma vis.



Jag tycker också att kött är väldigt gott, men jag står emot frestelsen för dessa djurs skull. Istället äter jag egenfiskat och ren+älg. Samerna värnar om sina renar. Både renar och älgar har massor av plats att röra sig på och lever, till skillnad från de andra slaktdjuren, värdiga liv. Då behöver man inte ha skuldkänslor för att det kött man äter har vuxit upp under dåliga omständigheter.



Fast ja, det gäller att man gillar viltkött. Vissa har ju lite svårt för sånt, men jag tycker att det är jättegott!

2010-08-10 @ 00:36:45
URL: http://chiptek.blogg.se/
Postat av: emma

Bra att du inte dricker snusar och röker DEDE!! <3

2010-08-10 @ 10:05:05
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

Bra att du inte dricker snusar och röker DEDE!! <3

2010-08-10 @ 10:05:16
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emelie

sv: härligt ! det är toppen :D vad ska du hitta på idag då? :)

2010-08-10 @ 10:44:37
URL: http://smollle.blogg.se/
Postat av: Sandy

Eh, jag kan inte säga tack, Det låter jätte märkligt!

Men jag blev verkligen chockad väldigt.

Fortsätt kämpa iallafall D!



Kärlek!

2010-08-10 @ 11:04:13
URL: http://SpringReturn.blogg,se
Postat av: v

<333

2010-08-10 @ 12:37:47
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

Men vem är Girlie då???? avslöja mer plz!!

2010-08-10 @ 12:56:08
Postat av: kanskegirlie

älskar den filmen med!! o veckans kommentar, jag tyckte jag skrivit vackrare.

2010-08-10 @ 12:56:39
Postat av: kajsa

Du är så sportig och seriös D (: gillar det! gillar DE! :D haha!



Bra att du inte röker eller dricker <3

2010-08-10 @ 13:08:37
URL: http://kajsanihlen.se
Postat av: sara

hej bra att du inte röker eller snusar å dricker å sånt, d e så jävla äckligt. ja e vegetarian men d e ganska jobbigt, man måste typ äta fisk för d e något i fisk som kroppen måste ha men annars kan man äta mat med sojaprotein och quorn och sånt istället för kött, de smakar nästan som kött fast d inte e d :P

2010-08-10 @ 13:48:06
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

Guh, vad fint skrivet ! Särskilt det där om Girlie, jag blev rörd ..

2010-08-11 @ 14:08:55
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn

Det är hur bra som helst att du inte röker och dricker. Men en sak har jag tänkt på att varför vill du bli vegitarian är det för djuren? eller för du känner för det? Om det är för djuren tänk, Du kommer inte göra en enda skillnad om du blir vegitarian och om alla ska bli vegitarianer skulle inte då det bli förmycket hönor, fiskar, kossar osv. Kossors avgaser är inte bra för växthuseffekten. Men somsagt hoppas det går bra med att inte äta fisk eller djur. Det är fint att du försöker.. men jag tänkte bara berätta.

2010-08-12 @ 01:08:10
URL: http://woord.blogg.se/
Postat av: Juuuliiiaaa

Ja, Click är bra! :) gråter typ alltid i slutet på filmen.

2010-08-13 @ 00:56:40
URL: http://despitemykexchoklad.blogg.se/
Postat av: sofia

Bra att du inte röker, det visar att du verkligen har vett i skallen, och det gilla vi ;););)



ett tips till er alla, besök vinnarklicket där ni kan vinna ett presentkort på H&M värt 2500:- samt en dvd-spelare + 2 filmer.

2010-08-14 @ 12:39:14
URL: http://vinnarklicket.se
Postat av: Nadja

hej!

tack för komentaren! <3

öhm ..

jag hittade inte inlägget så hoppas de går bra att jag komenterar här ist ? ^^



asså jag e inte nån sxpert på tp killar ..

men asså försök tp å övertala han.

Och säg att han lixom e ditt allt men inte för mkt.

för då blir man ganska less. Är van att mina

killar brukar vara åhh! jag älskar dej mest !!<3

och så hela tiden.. de kan vara lite jobbigt.

men berätta vad du känner för han och de är ju bara hoppas på de bästa ! :)

2010-08-17 @ 09:05:03
URL: http://nadjasofiabackman.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: