Veckans kommentar&Veckans händelser&Veckans film!



Veckans kommentar!
Veckans händelser!
&Veckans film på Dedeprivat!

 

 


 

 


 


Veckans kommentar: Viktoria



Dede: Jag tänkte bara, hur ska jag ha hjärta och lämna alla?
När jag helt plötsligt har fått dem att tro på något mer och stärkt dem? Det vore fel beslut att bara lämna er helt plötsligt och bara försvinna. Det betyder oerhört mycket att stärkt så många människor att tro på sig själv, upptäcka mer och förstå ännu mer för det är kunskap som gör en stark. Alla på Dedeprivat är mina vänner, bröder som systrar oavsett om vi aldrig ses eller inte, så kan ni se mig som en vän. Jag tänker hjälpa er alla om ni behöver det.

You got a personal superhero! =D Yeeep, du har en nu =D Jag tänker hjälpa alla i alla lägen!


 


 






- VECKANS HÄNDELSER!

1. Dede har fått Kontraktförslag

Har fått ett kontraktsförslag från en klubb och just nu överväger jag vad jag ska ta för beslut. Men jag kommer resa iväg snart efter säsongen. Men nu är det upp till dig mig, gå ur min stereotyp och slänga av lagkaptensbindeln och förändra världen eller kontrakteras nästa säsong? Ska tänka över detta och ta upp det här.

2. Skillnaden på Dedes och Kissies läsare
Den är ENORM! =D Jag har världens mest förstående och intelligenta läsare. Har helt underbart fina läsare som följer mig. och som vet att jag kan försvinna ibland pga att mitt vanliga liv som är fullspäckat. Det är en enorm skillnad. Det bevisar att Dedeprivat läsare har nånting speciellt och vackert inom sig, och hitta mig för en anledning. Pure Destiny! So head high! Ni är helt otroligt fina! =D

3. Begreppet Truly Yours
Det är menat till Girlie. En del har frågat om det, och det är alltså menat till Girlie att jag verkligen bara är hennes och lovar min kärlek till henne för alltid.

4. Nyttig!
Jag har blivit så otroligt nyttig! Har ett helt husapotek hemma nu känns det som, vitaminer, antoxidanter, rotfrukter. Jag har verkligen specialstuderat de senaste åren på vad man bör äta. Det har med gjort att jag har kommit upp i en SUPERFORM! =D jag är i fysisk topptrim! Men självklart ska man leva med o gotta sig, man ska få ta godis, pizza nångång för annars blir det otroligt jobbigt. Men det viktigaste är att ha en nyttig grund! Jag borde skriva ut en lista vad jag äter och hur jag tränar?

5. Slår i huvet hela tiden?
Har slagit i huvet mycket på sistonde, när jag dammsög slog jag i huvet i ett skåp som stack ut, när jag skulle in i bilen när de regna slog jag i huvet. Aaaaj! Känner mig som en komedi =D Kan de bero på att Dede var crazy när han var liten? För när jag var 5-10 år så tyckte jag om att öppna dörren med huvet, så fotbollsagalen som jag är så "nickade" jag" o dunka huvet i dörren, haha =D De sitter kanske kvar?


- Veckans film: Prince of Persia



Handling: Den äventyrslystne prins Dastan gör gemensam sak med prinsessan Tamina för att hindra en ond härskares från att lösgöra en sandstorm som kan förstöra världen. Filmen är baserad på tv-spelet Prince of Persia.


Dedebetyg: 2/5. Jag såg den här filmen och en anledning för att den får dåligt betyg men ändå är värd att ses är att Hollywood fortsätter mata in amerikanska skådespelare i roller som ska ha skådespelare av en annan etnicitet. Detsamma gäller 10 000 BC. Varför är det en vit amerikansk skådespelare i en mulatt stam? Det är helt otroligt. Prince of Persia borde vara någon med ett mellanöstern utseende tycker man med. Det är för mycket amerikanskt och Hollywood. Dock är filmen väldigt bra och bör ses, många relatera till mig när de såg filmen.

"It is said some lives are linked across time... they are connected by an ancient calling that echoes through the ages"

Otroligt fint citat som stämmer!

Och jag älskar äventyrsfilmer, ska ju själv på äventyr väldigt väldigt snart som alla läsare här får följa! =D

Blir helt overkligt!

Får se vad som händer med Dede på hans äventyr! =D

Kärlek
/ - D.

Postat av: Anonym

Dede, hur gammal är du? Hoppas att du svarar :)

Och fan vad fint det måste kännas att ha hjälpt en tjej från aneroxia. Du är bäst

2010-08-30 @ 17:38:24
Postat av: felicia

hm, jag ska nog ta och se prince of persia ikväll. personligen tycker jag att spelen är svinroliga. och även om jag fått en liten varning av dig nu, så hoppas jag att jag inte blir allt för besviken. det är så trist när filmatiseringen av ett spel eller en bok inte når upp till ens förväntningar :<

2010-08-30 @ 18:10:31
URL: http://rickytickytoc.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Vad gör Du Dede? och hur är De med Dig <3

2010-08-30 @ 23:19:47
Postat av: kanskegirlie

<333333333333333

2010-08-30 @ 23:20:18
Postat av: selma 12 år

VAD GÖR DU DEDE? :D ÄR DU BÄTTRE EN MIN BRORSA PÅ FOTBOLL?? :D

2010-08-30 @ 23:36:15
Postat av: emma

Varför nickar man i mot en dörr hahaha? :O du är galen DeDe!!!!

2010-08-30 @ 23:36:40
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: rund.

ooh..jag vill med äta nyttigt. tips?

2010-08-31 @ 13:35:51
Postat av: rund.

gärna träningstips med.

2010-08-31 @ 13:36:41
Postat av: mirela

FINASDE <3



du är så nyttig, vill med ha träningschema:O

inte bra att slå i huvet hela tiden hahaha:D <3



Tycker du ska skriva på kontraktet med!

filmen är bra!! <3

2010-08-31 @ 17:47:42
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

FINASDE <3



du är så nyttig, vill med ha träningschema:O

inte bra att slå i huvet hela tiden hahaha:D <3



Tycker du ska skriva på kontraktet med!

filmen är bra!! <3

2010-08-31 @ 17:47:45
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: llawen

Först och främst du är en otrolig person!

Du ställer upp för alla som vill och behöver din hjälp utan att tveka,och det finns inte många som skulle göra så. Vilket är sorgligt .. Det är en utav alla saker som gör dig till en sån himla underbar och speciell person!



Och om du ska skriva kontrakt kan ju ingen förutom du bestämma, men visst vi kan komma med våra åsikter och säga vad vi tycker men tror du skulle få ett ganska så stort ja till att skriva på kontraktet, för det skulle betyda att du skulle stanna kvar hos oss.

Men jag kan också förstå om du vill vara kvar för du känner att du behöver finnas här för alla som behöver dig och stötta dom.

Men samtidigt behöver du åka iväg på den här resan,för att kunna läka dina sår och hämta ny styrka men även förståelse för allt som händer dig, få reda på mer om dina föräldrar och vart du kommer ifrån och det tror jag vi alla förstår att du behöver! Så jag tror samtidigt att många skulle säga nej till att skriva på kontraktet och säga res och upplev alla äventyr du kan! :)

Men det här är bara vad jag tror och jag tycker du ska åka på din resa. :)

För även du behöver tas hand om.



Hahaha xD Slå i huvudet är du inte ensam om har gjort det hela mitt liv, ända sen jag var liten men gör det inte lika ofta längre så jag behöver inte gå omkring med en skumhjälm längre! :D



Kärlek

/ Llawen

2010-08-31 @ 19:41:41
Postat av: Anonym

Först när jag såg trailern så tyckte jag att prins Dastan såg liiite persisk ut så jag kolla upp vem som spelade han och det var jake gyllenhaal

blev lite besviken för jag är själv Iranie och ville se någon med persisk bakgrund spela huvudrollen:p

2010-08-31 @ 20:47:27

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: