Veckans kommentar + videoblogg! SPECIAL!





Veckans kommentar!
Veckans händelser!
&Veckans film på Dedeprivat!




Veckans kommentar: Hani (www.hanaprivat.blogg.se)




Dede svarar: Diggar verkligen såna här tjejer som vågar skriva från hjärtat, vågar göra nått mot normen och verkligen inte håller igen känslor eller förfinar dem. Sånt här älskar jag, när man inte håller in orden utan bara skriver totalt öppet från hjärtat. Så vackert. De här en otroligt vacker o fullvärd veckans kommentar.





Veckans händelser!




1. Hur jag kan skifta från Revolutionär till kärlekstexter?
Många undrar hur jag ha så mycket egenskaper, o kan skifta från ilskna revolutionerande texter till otroligt romantiska sagolika kärlekstexter. För en del peronser som är "romantiska" brukar bara vara det, och de som är samhällskritiska brukar oftast bara vara samhällskritiska. Men jag är född sån, jag är en allt-i-ett. De rymmer ett helt universum i mitt hjärta och huvud =D De är därför jag har så många positiva egenskaper och jag älskar och utveckla alla aspekter med mig själv. Det finns inget bättre än att öppna hjärtat och bara skriva av sig...det är en meditation i sig. Träna o skriva av dina känslor ikväll innan du lägger dig.

2. Jag ska resa nu runt hela världen!
Det är snart dags för mig att lämna o innan dess måste jag resa lite till olika ställen för o upptäcka lite mer av mig själv. Även till mitt barnhem. Jag tror inte jag kommer hitta mina riktiga föräldrar i detta liv. Men jag hoppas de hör mig och att deras gåva jag fick var oerhört svår att acceptera i en normaliserad västvärld, men den blomstra ut även fast jag försökte förtränga den så länge. Jag önskar att få träffa min biologiska mamma och pappa en vacker dag...

Så de blir otroligt mycket resande nu och otroliga äventyr! Kommer få otroliga upplelvelser =D Vill även hitta de mytomspunna "Shamballa".


Shamballa is a mythical  kingdom  hidden somewhere in Inner Asia. It is mentioned in various ancient texts, including the Kalachakra Tantra. Det är ungefär där jag kommer ifrån när jag hittades. Känner en otroligt stark anknytning till det.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shambhala

Jag kommer inte stanna i Sverige, D ska på riktiga äventyr ;D Indiana Jones style BAAABY! Kommer bli otroligt och jag hoppas jag hittar de! =D


3. Jantelagen.
Lagen alla hatar och är trötta på! Glöm aldrig hur vacker du är, alla människor har storhet inom sig och måste våga lysa ut det. Fuck jantelagen.

4. En av de mest hysteriska kommentar jag fått. Jag skrattar fortfarande när jag läser den =D

"Måste se omg omg omg OMG MR DEDE! Goood! Vill verkligen SE NU!! På tiden!! du lär ha 10000000 sidvisningar på dedeprivat kan du posta nu för fan har varit inloggad hela dan på din sida o uppdaterat"


5. Videoblogg från läsarträffen!


Hahaah mi försökte få upp badminton-nätet med en stor jätteklubba =D haha, hjälpte henne sen! Såg så kul ut =D


Mi: "Jag bestämde träff med Daniel två dagar innan och jag tycker han är en jätteball person med skön personlighet!" Han skriver helt otroliga texter och musik och jag blir så varmhjärtad när jag ser och hör hans texter, awesome! Jag tog bussen till dit han bodde och resan tog väl 30 minuter och när jag var framme beskrev han vart han bodde! Och där stod Dede med boxershorts på sig...haha nejdå! Han var rätt söt ändå och öppnade till slut. Jag hade ju förväntningar på att han skulle va jättesnygg! O gissa, han var det ;) Vi hade jättetrevligt han och jag. Hans rum bestod mest av fotbollsaffischer på han och andra och det kan man ju nästan räkna ut, han är ju fotbollspelare!
Jo jag ska även berätta känslan när jag träffade honom och jag kände mig så stolt..haha! Förstår att ni älskar Dede! Vem gör inte det? Men ingen kan få honom...förutom en person och det är girlie".






Veckans film: Gohtika




Handling: När kriminalpsykologen Miranda Grey vaknar och finner att hon är patient på sjukhuset där hon själv arbetar vet hon först inte vad hon ska tro. Hennes förvirring tilltar när hon inser att hon också är misstänkt för mordet på sin man och att hon inte har något minne av kvällen då han bragtes om livet. Så småningom börjar dock pusselbitarna att falla på plats så att Miranda kan urskilja den fula sanningen.


Dede betyg: En av de bästa skräckfilmerna jag sett och intelligent. När de vetenskapliga möter de övernaturliga! Halle Berry är helt otroligt bra i den här filmen. Sen måste jag säga att hon är otroligt fin med. 4/5 i betyg!

Nu har ni mycket o läsa!

Kärlek&Natti! =D
/ - D.Dede
Postat av: maaaaaatilda

sv' åhtack :) allt bra?

2010-08-03 @ 08:20:12
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: hanna

ska du resa dit själv dede?

2010-08-03 @ 10:00:33
Postat av: hanna

föresten den filmen är jättebra:D

2010-08-03 @ 10:00:55
Postat av: C O R N E L I A

jag skrev bara sanningen! :D ha det bäst! <3

2010-08-03 @ 11:13:02
URL: http://corneliaangel.blogg.se/
Postat av: MEvie♥

tack så jätte mkt :)

nejnej, klart jag länkar att det är du som skrivit ;)

2010-08-03 @ 12:12:20
URL: http://mevie.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

OH SHAMBALLA DIT VILL JAG ÅKA!!! :) <33

2010-08-03 @ 12:32:21
Postat av: kanskegirlie

OH SHAMBALLA DIT VILL JAG ÅKA!!! :) <33

2010-08-03 @ 12:32:29
Postat av: MEvie♥

jag är faktiskt helt kär i dina texter, jag har haft svåra tider, men vem har inte det?

jag har skrivit väldigt mke själv, men vågar aldrig gå ut med med det.

din texter kan få mig att gråta, för jag lever mig in i det du skriver. du texter kan även få mig att le.

jag Älskar verkligen din blogg så sjukt starka ord du använder.

du är en stor bild, för jag brinner också för förändring jag skulle vilja förändra världen, hjälpa folk som har det svårt. få världen till ngt bra.

tack för att du skriver dina underbara texter!



kolla gärna inlägget på min blogg ( det senaste)

2010-08-03 @ 12:49:07
URL: http://mevie.blogg.se/
Postat av: Lena

Måste säga att.. Jag trodde att du skulle göra en vlog. Liksom filma dig själv. Det kanske du gjorde, nej. Du är inte en tjej. Kanske varit en? HAHAHAH, skoja bara xD

Men kan du göra en vlog nästa gång? snacka om världen, den sjuka illuminati, svält m.m



Keep it up! :D

2010-08-03 @ 13:51:33
URL: http://yellowmonkii.blogg.se/
Postat av: emme

Jag gillar att du har så mycket i dig, och håller med dig om allt där :) jantelagen är sämst man måste tro på sig själv.



hehe rolig kommentar med.

2010-08-03 @ 14:00:20
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Lollo

haahah D skratta du för att Mi var klen :D <33

2010-08-03 @ 17:02:06
Postat av: Lollo

haahah D skratta du för att Mi var klen :D <33

2010-08-03 @ 17:02:09
Postat av: nicole

sv; jaha, det va tråkigt att höra :(

2010-08-03 @ 18:06:09
URL: http://nicolewallin.blogg.se/
Postat av: Serine

Jo såklart ta stjärnorna :D tog från google :D

2010-08-03 @ 18:59:48
URL: http://theselii.blogg.se/
Postat av: mirre

Du är så amazing! :) D!



Som en overkligt vacker saga!!! :D



lyckost för Mi att få träffa dig!!! :D när man får man gö de? har du läsarträff snart igen?

2010-08-03 @ 19:15:36
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: sandraa

Sexy voice! (: love you laugh D!



Vem vann då? FINASDE <3

2010-08-03 @ 21:03:28
URL: http://sandawww.blogg.se/
Postat av: Katja

your freaking amazing ! :D hur duktig är du på badminton då? :D möter dig gärna i en match jag också!

2010-08-03 @ 21:10:47
Postat av: katja

your freaking amazing ! :D hur duktig är du på badminton då? :D möter dig gärna i en match jag också!

2010-08-03 @ 21:11:18
Postat av: jenny

Bra DEDE :D mer videobloggar!!!!



DU är så fin!! Hoppas du kan bli offentlig igen och bli av med alla tjejer som stalkar dig!! <3

2010-08-03 @ 21:12:00
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: jenny

Bra DEDE :D mer videobloggar!!!!



DU är så fin!! Hoppas du kan bli offentlig igen och bli av med alla tjejer som stalkar dig!! <3

2010-08-03 @ 21:12:11
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: jannika

Gärna mer sånt :d LOVE IT!!



HAHAHA hon verkade rätt svag:P tur att du hjälpte henne! men fan va stor hammare:O men du lyfte väl upp den utan problem D <3

2010-08-03 @ 21:14:50
Postat av: Hani

Tack så mycket för att du valde ut min kommentar att publicera. Du anar inte hur mycket det betyder för mig, hur mycket du och den här bloggen har betytt för mig, alla mina känslor och tankar fastnar i mitt huvud och jag känner mig ensam i världen, då kommer jag in på din blogg och ser att det finns någon som vet, någon som skulle förstå, någon som bär med sig det jag bär med mig. Så ännu en gång, tack.

2010-08-04 @ 00:39:10
URL: http://hanaprivat.blogg.se/
Postat av: MIMMIII

HANI!! sjukt bra skrivet! precis så jag med upplever det att jag försöker övertala mina föräldrar.. meest mina systrar men de tycker jag bara bablar oså:(

DEDE om du har tips så svara gärna..

hur ska jag kunna övertala dem?

hur ska jag få dem att förstå vad illuminati är?

så många frågor med så lite tid!

svara gärna! tack och hej:) <3

2010-08-04 @ 02:03:12

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: