Jag är utbjuden på dejt ...FUCKED UP!



Är utbjuden på dejt i morrn =D - men vem är hon som bjudit ut mig?





Jag kanske kommer tacka ja med =D
Får se hur det blir, men vilket som så kommer jag avslöja mer om det!

Så vem är de jag ska träffa?

Vem har bjudit ut Dede?


Som de säger: Fortsättningen följer i morgon på Dedeprivat.

Lovar att avslöja ALLT och vem Fröken X är och även bild! =D

Cant wait can we!

Veckans text kommer i morgon med! Det blir ett artilleri av känslor, sågningar och real talk i morrn!
Mycket att se fram i mot som vanligt på Dedeprivat!

En fredag i morrn som kommer överasska en hel del...
Inga känsliga läsare bör läsa här i morrn.

Kärlek
/ - D.
Men de är inte enkelt o fånga mig den mest svårfångaDe killen in the worlD.







Det hände vissa saker på daten ikväll - allt kommer upp i morrn på Dedeprivat med "Veckans text".




FUCKED UP KVÄLL!!!!

Så därför tänker jag göra om veckans text och till och med skriva och såga min egen date.

Så jag lindar in veckans text i morrn med ALLT OM MIN DATE!
Allt som hände kommer upp på Dedeprivat i morrn!

F-F-F!
De hände vissa ..... otroliga saker...

F*CK alla läsare kommer bli rätt chockade när de får reda på det här i morrn när jag skriver om det på min blogg...herregud!

Kärlek
/ - D.Dede
Postat av: ??

Är hon girlie??

2010-08-12 @ 22:20:03
Postat av: ??

kan du svara om hon är nära på att bli girlie..

2010-08-12 @ 22:20:17
Postat av: felicia

svar: istället för att ha charkprodukter (skinka, salami...) på mackorna, så brukar jag ta avokado! det är gott :) och väldigt nyttigt. det är i alla fall en bra frukost. till lunch och middag brukar jag äta quorn- eller soyaprodukter. annars äter jag väl som alla andra, bara det att jag inte lassar på med kött :)



i mitt senaste blogginlägg har jag länkat till ett recept med riktigt goda veganvåfflor. checka!

2010-08-12 @ 22:38:50
URL: http://chiptek.blogg.se/
Postat av: olivia

Haha okej, men jag tycker att du ska visa vem du är nån gång sooooon :D



2010-08-13 @ 11:05:26
URL: http://olivie.blogg.se/
Postat av: Shaw

Jag skrev ett långt inlägg om hur du hade missuppfattat allting. Horus Öga är INTE det allseende ögat - bara sann information som du kan kolla upp var som helst. Att kalla det för ett PÅHOPP (?!) är ju bara löjligt.

2010-08-13 @ 12:22:34
URL: http://holymotherofcow.blogg.se/
Postat av: x

vill suga av dig DEDE!

2010-08-13 @ 16:16:18
Postat av: emelie

sv: hahah häärligt ;D vet inte ;)

2010-08-13 @ 16:27:05
URL: http://smollle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså ;) så trevligt ju!

Hon kanske inte är den du vill ha men du kan ju ändå gå på dejter, ja om du då vill ;).

Allt bra med dig ;)?

Upptagen med en massa saker?

2010-08-13 @ 19:15:48
Postat av: VARFÖR

ha de kul DÅ????!!! hoppas hon inte är girlie!!!

2010-08-13 @ 20:39:40
Postat av: VARFÖR

ha de kul DÅ????!!! hoppas hon inte är girlie!!!

2010-08-13 @ 20:39:47
Postat av: Atousa

Känns så skönt o va tillbaks o läsa din blogg igen efter mer än en månad! Det har ju hänt jätte mycket, det känns verkligen som att något håller på att hända, att många vaknar o så, vilket är skit bra ^^

Du anar inte hur mycket jag ser upp till dig. Jag tror inte att jag nånsin sett någon kämpa så mycket för sina medmänniskor. Du är så äkta & dina drömmar & mål är så äkta att man inte kan göra annat än att älska D som finns i dig. D som man förstår & d som förstår en.

Tackar gud för att du finns till, du är allas trygghet.

Lycka till med dejten, hoppas du hittar girlie snart för du är verkligen värd allt det du önskar^^

2010-08-13 @ 21:00:06
Postat av: emma

hoppas det inte händer nått du ångrar bara..

2010-08-13 @ 21:56:59
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Sara SB-Stylist

Kul o träffa nån :) men hon är säkert inte Girlie.

2010-08-13 @ 22:00:27
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Kul o träffa nån :) men hon är säkert inte Girlie.

2010-08-13 @ 22:00:31
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: michaela

<3 loved.

2010-08-13 @ 22:40:26
Postat av: ~ HANNA - Med ett leende på läpparna..

Kuligt :)♥

2010-08-14 @ 12:23:04
URL: http://hhannas.se
Postat av: Nadja

haha, men jag e trög och jag blev inte som jag skulle bli ^^

2010-08-17 @ 09:44:12
URL: http://nadjasofiabackman.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Nu vill inte jag lära dig något, överhuvudtaget, jag tror du är mogen nog för att uppfatta saker och ting själv. Men jag förstår inte riktigt varför du hänger ut henne sådär. Jag läste inlägget om eran dejt och jag fattar inte. Istället för att påpeka felen och misstag borde du försöka förändra henne. Girlie or not. Istället för att skriva ut det här och på något sätt förödmjuka henne på det viset så kunde du ha skrivit "Dejten gick inte som jag trodde" eller liknande. Det är faktiskt ditt privatliv ändå. Och hennes. Det jag menar är att alla inte VET hur man gör för att vara en djup och vacker människa, inåt. & istället för att berätta för allmänheten hur stuck up hon var kunde du helt enkelt ha förklarat för henne hur det står till, påpeka inte fel utan försköna dem. Man kan aldrig påstå att man vill förändra Världen om man inte är villig att förändra en klart osäker tjej, som inte riktigt vet vad som står på.



Hoppas du inte känner dig kränkt eller något, jag tänkte bara berätta att alla inte KAN vara bra människor. Man måste lära dem och visa dem Världen vi lever i.



Peace.

2010-08-17 @ 13:21:46
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Ungefär som du skrev en annan gång, exakt likadant. Du måste förstå varför jag attackerar normsamhället. Jag vet vad jag gör, lita på mig.



Kärlek

/ - D.Dede

2010-08-18 @ 23:24:14
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: