Farväl...

 


Farväl...
Tack för allt!
Den mest fullkomligasde och mest obeskrivligasde tiden!

 

 


 

 

Hey...


Vet inte riktigt hur jag ska börja...

Men först och främst...

Tack.

Tack till alla mina läsare som stått med mig i vått och torrt och alltid förstått mig. Tack för att ni känner mig och min passion och vet när jag kryddar lite extra mot jantelagen och dissar,  och även när jag verkligen skriver från hjärtat och öppnar hela min själ. Ni är min styrka, det är eran kärlek som gör mig stark. Utan er, en väldigt svag D. Ni är det viktigaste för att D ska bli stark.


Nu försvinner jag...

För mtt hjärta är sårat. Mitt hjärta är inte starkt längre. Det är inget fel fysiskt för jag är i topptrim. Men mitt hjärta är så sårat.


Varför?

För jag är besatt av att förändra världen. Min passion, min vilja och min glöd. Jag skulle kunna offra mitt liv för att se världen förändras. Att folk blev lyckliga för vi lever i en värld med så mycket hat, smärta, sorg.


1 miljard har knappt mat på bordet...

Och jag behöver åka hem. Jag behöver hämta kraft. Långt ifrån denna vetenskapliga stereotypa robotiska västvärld. Där spirutualitet och själslig utveckling väger tyngre än pengar och olja.



Där jag kan förstå mina övernaturliga krafter...


Och även om jag aldrig hittar min riktiga mamma och pappa kan det förklara vad jag ärvt.


Varför jag kan se in i framtiden, varför jag drömt om tidigare liv, varför jag förstått att Universum är multidimensionellt, varför jag fått hjälp av 3 ljusvarelser, varför jag besitter en kunskap sedan barnsben om saker och ting.

Hur allting det här kan finnas inom mig? Jag förstår inte allt själv.


Det är en overklig och obeskrivlig sak som händer. Och jag tror även det fångat folk att läsa. För det känns som nånting man dras till, en essiens av sin riktiga källa. Men vi i västvärlden är förlorade i materialism och pengar och springer i en labyrint uppbyggd av en kapitalistisk lögn.


Jag har skrivit allt från hjärtat...

Allting står här nu, och allt som behöver sägas har sagt...


Jag behöver åka hem...


O de är inte för att jag behöver träffa mamma och pappa,
för ingen vet vilka det är. Allting är otroligt mystiskt kring det. Jag har förlorat 4 föräldrar och min största kärlek... Mitt hjärta är sårat... Därför behöver jag lite kraft och förståelse varför jag fick allt det här.

Det värsta är att skjutit undan min gåva och med haft min stereotypa roll i samhället.
Lagkapten i mitt fotbollslag och haft min stereotypa roll även fast hjärtar drömmer om mer.


Den enda anledning jag kom hit
är för att jag lärt mig västvärldens syn och förstå den, för det hade inte funkat om jag gjort det tvärtom. Nu har jag både de spirituella och vetenskapliga normativa tänket i mig. Vilket gör att jag kan förstå världen bättre.


Jag är väldigt frustrerad och trött på världen...


Vi vet om att 26 000 barn svälter ihjäl varje dag...


Det är pga av oss dom dör? Våran passivitet!


Så varför gör vi inget?


Varför REVOLUTIONERAR inte vi världen idag?

Varför slår vi på TV:n och tittar på kungafamiljen som ärvt rikedom och har 600 rum i slottet medans barn ligger på gatan och aldrig ärvt varken rikedom eller lycka...


Jag kan inte vara ENSAM om att känna det här?


Därför vet jag att en revolution kommer komma...


Det är upp till oss nu.


Vår generation kommer förändra världen...


Bara kalla hjärtan kan gå vidare som robotar i hamsterhjulet!?
Upp till jobbet/skola, äta, sova, 40 år för staten, pensioneras och sen dö?


Nej, nu är det UPP TILL OSS!

För en revolution är på väg...

Och allt jag vill är att revolutionera världen och att folk blir lyckliga...

Denna dröm måste finnas i alla...

Så låt oss göra detta.

Låt oss bygga nånting nytt...

Exponera makteliten...

Revolutionera systemet...

Förändra världen...


Jag tänker aldrig ge upp.

O jag kommer tillbaks.

Men just nu behöver jag hämta kraft hemifrån...

Vi kan förändra världen, det är vår skyldighet.
Så hjälp mig förändra världen och hjälp de som behöver det nu.

För den kommer förändras nu.

Kärlek&Peace
/ - D.Dede


 


Inga mer passiva västerländska robotar!
Vänd aldrig blicken igen och gå tillbaka till vår sjuka samhälle.
Just dont - säg ifrån och gå ut redan idag och säg ifrån!


Vår passivitet mördar oskyldiga.

Tänk om folks passivitet mördade din far, din mor? Dina barn? Dina syskon?
Hade inte du önskat att västvärlden hade hjälpt dig då?

Vade hade du tänkt
om folket tittade på Idol och bara gick till jobbet nästa dag?
O struntade i ditt lidande och din familjs tårar.


Nu är det upp till oss. Nu.
Vi kan och kommer revolutionera hela jävla världen...

O ingen kan nånsin stoppa De.


Låt oss alla gå ut på gatorna, varje man och kvinna ut ur huset och säg ifrån.


Världen kommer förändras genom vår aktion.

Och den är nu.

- D.
Jag ger aldrig upp...

 

 

Postat av: atous

VAAA=(

Neeeej=(

Varför? Alltså säg att det där är ett skämt eller att du ångrat dig eller att du kommer tillbaks.

Tänker du bara lämna allt du byggt upp bara sådär? Du har förändrat alla dina läsare, eller iallafall fått alla att tänka till lite... Du har öppnat ett helt nytt perspektiv om livet, om människan & om så mycket mer... Du har fått oss att bli nyfikna, vilja förändra & hjälpa, upptäcka vilka vi själva är & vad livet är och LEVA det som den vi är.

Jag vill inte ens gå till skolan längre! Tack vare dig! Hahaha ta det inte som något negativt. Du öppnade mina ögon, fick mig att inse att det där inte är kunskap de försöker ge mig, utan att det för mig bort från mig själv.

Jag har varit vilsen, kanske är jag fortfarande det... men vad jag vet är att du ändå är ett ljus i allt mörker.

Jag menar tänk om du inte fanns, eller att jag inte hade upptäckt din blogg? Var skulle jag vara då? Hur skulle jag vara? TRO mig jag skulle inte utvecklats så mycket som jag har gjort på senaste tiden,tack vare din hjälp.

Din blogg är som en tröst av att man inte är ensam om att tänka annorlunda, ett hopp om att det kommer förändring & och en trygghet om att man kan vara sig själv.

Det kanske var ödet, att alla vi, dina läsare hittade hit, det kanske var meningen att just vi skulle hitta hit för att vi skulle förstå dig... men är det verkligen meningen att du ska välja att sluta blogga? Jag hoppas att du väljer rätt nu. Det känns som att du inte kommer existera längre, även fast vi bor under samma himmel & bor på samma jord, känns det som att man är så nära dig, hos dig nästan, när man läser din blogg, men om du slutar blogga, kommer du försvinna då?

Jag vill verkligen inte att du ska sluta blogga, vet du varför? För att du träffar djupare med ditt skrivande än vad någon lyckas göra när man pratar med den ansikte mot ansikte. För att du genom ord sänder så mycket kärlek & energi och får en att känna sig speciell. För att du ser alla som ett och är så förstående. För att du säger något & står för det & verkligen menar det. För att din hjälp räcker ut till alla, vare sig färg, ålder,kön, religion osv. För att du för oss alla samman. För att du har skapat en gemenskap här som man inte hittar någon annanstans. För att du visar en verkligheten men också lögnen man lever i. För att du är du.

Du kan ju gissa vem den här metaforiska dikten handlar om ^^



Jag tittar ut & vädret är så bittert

Ändå delar De med sig utav sitt ljuva kvitter

Att få höra din obesvärade röst

Det är de som ger mig en lugnande tröst

Det är det som är underbart

Hur jag kan blunda men ändå se så klart

Blunda för detta hemska oväder

Men se klart när din röst tar mig till obesökta städer

Hur din sång kan få mig att tänka positivt

Fast ovädret finns där i allt negativt

Din röst gör så att jag vaknar

När ovädret är som värst

är det din sångs melodi som jag saknar...



De behövs. Men du vet kanske bäst vilken väg som är bäst att gå.

2010-08-23 @ 00:59:39
Postat av: anonym

Åk inte... snälla...

2010-08-23 @ 01:13:02
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: Fiia

Ska du sluta blogga helt ;o?

Hoppas du hittar tillbaka till dig själv, var du nu än åker iaf.

2010-08-23 @ 10:34:16
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: SARA

så himla fin text! sluta inte blogga dede!

2010-08-23 @ 12:30:02
URL: http://ssarav.blogg.se/
Postat av: jeanette

Men va..?? Nej det här går jag inte med på Dede.. Inte kan du sluta :(

2010-08-23 @ 12:39:37
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: fanny

DEDE ÅK INTE :(

2010-08-23 @ 12:44:33
Postat av: fanny

DEDE ÅK INTE :(

2010-08-23 @ 12:44:40
Postat av: A

Svaren finns i ditt hjärta..



Och du e inte ensam om det, det har du aldrig varit!

2010-08-23 @ 12:58:20
URL: http://http:/
Postat av: Ana

Jag vet inte hur jag ska förklara vad som gick igenom min kropp när jag läste vad du skrivit. Obeskrivligt och vackert, fullt med hopp men samtidigt sorg och förståelse. Jag hoppas, så innerligt, att du hittar det du söker.

Jag hittade din blogg för ungefär ett halvår sedan och du har förändrat hela mitt tankesätt. Tack, daniel, för en underbar blogg. Tack för att du får folk att förstå vad det är för värld vi lever i och hur vi måste revolutionera mot våran sjuka maktelit.



Jag ska ta allt du lärt mig om världen och utveckla mig själv till att revolutionera, för det är det världen behöver. En revolution. Jag börjar redan idag.

2010-08-23 @ 16:05:00
Postat av: atous

Tack själv! Tack för allt, du har gett så mycket till oss. En dag hoppas jag att alla hittar någonstans man kan kalla för hem :)



Det är dags va... Jag brinner för att det ska bli revolution! det håller mig vid liv. Men som sagt; 'We are the ones we have been waiting for'

Jag tänker inte vara passiv. Hoppas på att höra mer från dig en dag, ha det bra & lycka till!

2010-08-23 @ 16:20:41
Postat av: selma 12 år

En sån som du kommer revolutionera världen för du är helt otrolig och en sån glöd!!



Du är som en levande sagofigur! O ge aldrig upp D som du skrev!! <3 du är min IDOL OCH FÖREBILD!!<3

2010-08-23 @ 17:31:46
Postat av: Nadja j

Hej Daniel, jag har följt dig ett bra tag nu & du börjar nästan kännas som en gammal god vän till mig. När jag är ledsen och trött på detta sättet att leva går jag in på din blogg och njuter av hur många människor det finns som vill förändra världen.

Måste säga att det känns sjukt tråkigt att du ska lämna oss nu men ändå känner jag en stor varm tacksamhet som växer..Tacksamhet för att du räddade oss, varenda en av oss som hittade hit och var beredda på att få reda på sanningen har varit med om en otrolig resa. Hela min själ har förändrats & jag önskar verkligen att du skulle kunna skriva något inlägg ibland så man får veta hur det går för dig i framtiden. Om du tillslut hittar girlie osv. Finns många som skulle gråta glädjetårar när du blir lycklig. Nu tänker jag börja om och läsa alla inlägg på nytt,för jag mår bättre och bättre av varje mening du skriver. Jag blir mer och mer bestämd,JAG vill vara med och Revolutionera världen! Om du någon gång skulle behöva hjälp med någonting tvivla inte på att höra av dig, jag är skyldig dig en stor gentjänst för allt du gjort för oss!Jag är säker på att vi snart kommer se dig igen,men i ett mycket STÖRRE sammanhang.

Önskar verkligen dig all lycka i livet, varma lycko kramar från mig!

2010-08-23 @ 17:37:09
Postat av: emma

lämna inte DEDE!!!



DU ÄR FOLKETS HOPP!!

2010-08-23 @ 17:40:17
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

lämna inte DEDE!!!



DU ÄR FOLKETS HOPP!!

2010-08-23 @ 17:42:12
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Lycka till, Hoppas du hittar det du letar efter.

Du är den bästa människan på hela jorden och du förtjänar det bästa.

2010-08-23 @ 19:15:44
Postat av: Anonym

du har så rätt, så rätt. Det finns så mkt jag vill göra för att hjälpa, men det krävs att alla hjälper. vi svenskar klagar på skolmaten och läxor och bla bla bla! Vi får iaf mat! mat som skulle vart lyx i de fattiga länderna och vi får iaf gå i skolan så vi kan få en framtid och ha det bra. Men vi är så egoistiska vill bara ha mer och mer och mer.

2010-08-23 @ 21:06:06
Postat av: Anonym

du har så rätt, så rätt. Det finns så mkt jag vill göra för att hjälpa, men det krävs att alla hjälper. vi svenskar klagar på skolmaten och läxor och bla bla bla! Vi får iaf mat! mat som skulle vart lyx i de fattiga länderna och vi får iaf gå i skolan så vi kan få en framtid och ha det bra. Men vi är så egoistiska vill bara ha mer och mer och mer.

2010-08-23 @ 21:07:02
Postat av: Jeje

<33333333333333333333333333333

2010-08-23 @ 21:08:10
Postat av: jeje

<33333333333333333333333333333

2010-08-23 @ 21:09:10
Postat av: ruffysweety =D

Fan, trodde inte att nånting kunde få dig att sluta. inte okej alls..

2010-08-23 @ 21:39:10
Postat av: klia

Driver en sexblogg, hoppas du vågar läsa och kommentera ;)

2010-08-23 @ 21:42:16
URL: http://klia.blogg.se/
Postat av: stina

DU ÄR AMAZING! :)

2010-08-23 @ 23:16:59
URL: http://stiiinas.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Försvinenr du nu?

2010-08-23 @ 23:17:23
Postat av: kanskegirlie

eller ska du hitta girliee?

2010-08-23 @ 23:17:46
Postat av: kanskegirlie

eller bara åka hem? kommer du tillbaka???

2010-08-23 @ 23:18:05
Postat av: Sara SB-Stylist

DU ÄR KÄRLEK!!!



O DEN TUFFASDE, FINASDE, BÄSTASTE I VÄRLDE-N!! :D



GLÖM ALDRIG DE!!<3



jag glömmer dig aldrig, du är VÄRLDENS FINASTE!



EN REVOLUTIONÄR!!!<3

2010-08-23 @ 23:25:59
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

DU ÄR KÄRLEK!!!



O DEN TUFFASDE, FINASDE, BÄSTASTE I VÄRLDE-N!! :D



GLÖM ALDRIG DE!!<3



jag glömmer dig aldrig, du är VÄRLDENS FINASTE!



EN REVOLUTIONÄR!!!<3

2010-08-23 @ 23:31:50
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Clara

försvinner du ...då dör jag...



en revolutionär som du som aldrig ger upp kämpar väl ?

2010-08-23 @ 23:33:56
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Clara

O D jag förstår att du gått igenom myket, men du är ju stark med. heemskt!! att förlora 4 föräldrar...och den man älskar..



MEN du har fångat nått otroligt och ja tror ja talar för alla på lightworker att ifall nån kan vara en förändring så är det du.



Vi kan tillsammans förändra! Du har gett hopp!



GO D! tillsammans kan vi alla!

2010-08-23 @ 23:36:12
URL: http://lightworkers.org
Postat av: sandra

försvinn inte!!<3

2010-08-23 @ 23:38:19
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du går dör. jag..

2010-08-23 @ 23:38:39
Postat av: victoria

Du får aldrig försvinna...



Du lyfte upp mitt liv från min aneroxia och fick mig tro på mig själv.



Du hjälpte mig med livet...och fick tro på nå mer..



du är min största förebild..försvinn aldrig Dede. Snälla D? <3

2010-08-23 @ 23:40:35
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Iza

Du är inte ensam.............

2010-08-29 @ 11:49:47
Postat av: MEvie♥

Du hjälpte mig ur ätstörning, jag äter för första gången igen, jag kan äta tre måltider om dagen. och då menar jag verkligen bra måltider inte en macka till frukost.

jag känner för första gången hunger igen. det var ngt år sedan nu.

men dina texter har fått mig att anse att livet är inte alltid vad man tror att det är. det har hjälpt mig. och vem vet, min sjukdom hade kunat sluta riktigt illa. och man kan kanske säga att du räddat mitt liv på ngt sätt.

jag har gått upp i vikt igen, och jag är snart i normal vikt, är fortfarande lite underviktig men allt går mot ljusare tider tack vare dig Daniel!

jag har verkligen hela mitt hjärta o tacka dig för det du gjort mot mig!

det har min familj också.

det är dig kommer se när jag ser tillbaka på tiden, jag kommer se dig och hur du hjälpt mig. jag vet inte hur du ser ut, men jag ser "dig".

2010-08-30 @ 19:43:12
URL: http://mevie.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: