Veckans kommentar, veckans händelser och veckans film!


Veckans kommentar varje söndag på Dedeprivat!




VECKANS KOMMENTAR
: Nadja J (som även var i Örebro och trodde hon såg mig, sweet)

Du kommer verkligen att hitta girlie för hon dras till dig, och kommer bara närmare och närmare.

Jag tror inte på fullt allvar att du kan vara den ändå som vill se en förändring,dom som inte vill har bara inte hittat hit än. Att du förändrats många tankesätt om hela livet vet du redan.

Innan kändes det bara som att man skulle leva och sedan dö, men du har fått en att tro att det finns något mer där ute, att man finns till av en anledning som är mycket större än så.
Jag är nog inte ensam om att försöka hitta anledningen,och jag är säker på att den som letar hittar den tillslut. För eller senare kommer du belönas för allt du gör för andra människor,kanske är det då du finner din girlie!


Veckans mening får bli Atousa (Hon måste bli nämd, hon verkar cute!)

"Fortsätt kämpa och tro Dede, det får oss att kämpa och tro.
Kolla vad du gjorde nu, jag får ju kommentera varje gång jag blir orolig över något du skriver även fast jag egentligen inte vill kommentera. Men om det är det som behövs för att du ska förstå hur viktig och beundransvärd du är, så är det heelt lugnt!^^
"


Dede svarar: De är heeelt otroligt vad den här bloggen växt och vilka underbara läsare jag har! Jag tänker börja ta bloggen till en annan nivå, i och med att jag ska börja videoblogga när jag får en ny mobil. Nån som har förslag på vad som passar för bra kvalite på videoblogg kan skriva det. I övrigt så är jag bara CHOCKAD, över hur jäkla underbara fina coola och otroligt ruffycutey söta läsare ja har! =D


Du som läser är en Ruffycutey!
=D du är speciell o vacker utan o veta om de!





VECKANS HÄNDELSER:

De homofobiska kommentarerna i omklädningsrummet...
Det ringde på en mobil hos en lagkamrat efter vi bytt om vid matchen.
Lagkamrat A sa: Det är hans älskling som ringde!
Medan Lagkamrat B sa: Jaså vad heter han? Medan alla skrattade...Det är nästan helt otroligt att de patriarkaliska homofobiska struktuerna är så cementerade...Det pågår mycket grövre skämt än så, och det kan jag inte ens ta upp för då skulle blogg.se censurera mig o dedeprivat helt.

Den stigande formen, förvandlingen...
Det är en känsla jag vill ge till vem som helst, för när energin kommer igång i mitt bröst blir jag helt oövervinnerlig. Det känns helt overkligt, det känns övernaturligt. När stjärnan kommer igång i mitt bröst exploderar jag nästan, och mina ögon blir nästan eldklot.

Jag känner mig inte mänsklig.
Vad är de som händer med mig?

Vad är jag?





Veckans film: Resan till jordens medelpunkt




En vetenskapsman letar efter sin försvunna bror. Men han och hans följeslagare hittar istället en vacker men farlig försvunnen värld i jordens mitt.


Dede betyg: Det finns teorier om att jorden är ihålig. Alla våra grannplaneter är ihåliga och det har funnits mycket teorier om att det finns nånting inom jorden. Det sägs även att Hitler som var väldigt fascinerad av de ockulta (han fick mycket kraft därifrån) gjorde en resa till Nordpolen, det är där porten är för jordens medelpunkt. Ett stort gap sägs det. Dock tror jag inte det finns nånting eftersom väsen från jordelement befinner sig i en annan freksvens och dimension. Betyg: 4, speciellt pga att den ger nånting andra filmer inte ger.

Ett äventyr är alltid kul, o de är klart man älskar sånt, så häng me D! =D

På äventyret av slutet av vår tid, o ett äventyr väntar efter de me! =D
Postat av: jeanette

Jo, jag hade hur kul som helst :)

2010-04-18 @ 20:07:55
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

oh dede.<3

2010-04-18 @ 20:23:45
Postat av: kanskegirlie

Tänk om jag fick dig...en kille som dig.

2010-04-18 @ 20:26:57
Postat av: emma

<333

2010-04-18 @ 21:23:49
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<333

2010-04-18 @ 21:23:56
Postat av: fia

Du är helt otrolig.



Det är de som gör dig så unik!!!

2010-04-18 @ 21:24:48
Postat av: clara

Det är de här man gillar! :)



jag tror INTE du är mänsklig faktiskt, jag tror du har nått inom dig!

2010-04-18 @ 21:32:04
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

Det är de här man gillar! :)



jag tror INTE du är mänsklig faktiskt, jag tror du har nått inom dig!

2010-04-18 @ 21:32:07
URL: http://lightworkers.org
Postat av: what the fuck

skojar du? det här ser ut som en jävla fjollblogg vad fan är det här? rosa och shit haha och massa ruttna texter, fjolligt "dee" fjolligt. Skärpning!

2010-04-18 @ 23:01:26
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) ville bara kika in och önska dig en fin måndag :)

2010-04-19 @ 07:00:33
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: D.Dede

What the fuck //



haha älskar avundsjuka speciellt när den lyser igenom ;D mm de är rosa och ah mina texter gör mig kanske till den BÄSTA lyricisten nånsin i svensk historia =D Det finns ingen som mig tyvärr =D De är ingen som gjort det som jag. Only one D!



Puss!

/ - D.

2010-04-19 @ 11:35:26
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: