Försök inte stoppa mig, jag vill inte ha en robotisk tjej som ruttnar, utan bara Girlie.

Dede dissar och talar öppet om ett par tjejer som gått honom på neverna.
Även om Jessica Alba är en jättebra tjej med bra åsikter och även om Alba skulle kunna bli min flickvän hade jag valt bort henne. Jag skulle nästan hoppas den dagen kom så jag fick göra de valet.




Jag vet inte riktigt hur jag ska börja skriva det här...

Men jag måste säga att en del människor...

Vill verkligen mer än vad de ger...

En del tjejer som verkligen vill vara Girlie i mina texter kan göra vad som helst för att framstå som henne. En del av mina läsare och fans kan komma väldigt nära mig, och det är helt ok för men en del av dem är verkligen inte vad de utger sig för att vara.

Den här tjejen t.ex. Vi kan kalla henne "B" och jag tänker inte lägga ut någon bild och säga hennes namn, inte heller vill jag att nån ska tro att ni vet vem de är och bråka med henne. Det här är bara för att få ut lite stress from my chest. För de finns trots allt många såna här jag stöter på.

Hon beundrade mig otroligt mycket och sa: "De finns ingen kille som du" och hon var helt förtrollad och vi fick en bra kontakt, första gången hon såg mig var hon bara 14 år och nu har de gått nästan 5 år sen.

Anledning till att jag dissade henne och gick min väg för att jag vet att hon så gärna ville vara nått hon inte kunde vara. Hon tjafsade även med en del folk ja kände och frågade "Är hon flickvän-material för dig D" och hon sa "Ja enligt andra så ser jag bra ut". Damn, som om de var det de handlade om?

De är så omoget när tjejer bråkar mot varandra om vem som är "snyggast". Jag blev så trött, så jag sa bara "jag måste gå" och en dag kanske hon mognar. De blev massa skitsnack och en del rykten, och jag kan bara skaka av mig det.

Hon började snacka bakom min rygg, och det sårade mig. För jag tror verkligen gott om människor och sen visar de sig vara idioter som absolut inte har samma värderingar och drömmar som mig. Mött för många såna wacka bitches.

Det som tar är att de är fruktansvärt jobbigt när man får en relation till folk man tror är nånting speciellt och sen visar sig de sig att de bara är robotiska stereotyper. Idag är hon fortfarande i samma fotspår, hela hennes liv kretsar kring sin blogg och hon utvecklades aldrig till de jag trodde.

Jag skrev "Till världens kvinnor" den där hyllade som ni kan läsa under "Känlsor/Lyrik" och jag bad henne av de få kontakter vi haft efter det att länka den. Men de blev inte gjort, även fast den har förändrats många sätt att se på kvinnor, både tjejer och killar.

Så hon har skrivit en hel del inlägg om mig, och även sagt efter bråken att hon beundrar mig. Jag har inte haft nån kontakt med henne på 1 år. Hon kommenterade till och med när jag skrev om Jessica Alba, som har väldigt bra åsikter.

Hon blev svartsjuk för att jag gillade Jessica Alba, haha.

Oh jag är verkligen trött. Trött på dessa robotiska personer.
De vill så gärna vara nått de inte är. Men de är bara västerländska robotar.

Oh de var de jag sa:
Ögonen är själens spegel.O dit hjärtat vill speglar sig i ögonen.
O ifall hjärtat verkligen bara vill ha materialism och egocentrism.
Och fastnar där. Då kommer hjärtat ruttna och hela sitt jag med.

O de är det hon gjort, ruttnat. I mina ögon är hon ingenting.
O hon kommer fortsätt ruttna tills hon förstår att karma slår tillbaka på en själv.

Allt jag vill är att revolutionera världen.
O hitta Girlie...

Tänk att de finns idioter som till o med vill stoppa de...

De spelar ingen roll vad hon gör o vad hon än lyckas med.

Du kan aldrig få mig. Ta allt i hela världen, pengar och fame.
De kommer inte göra dig lycklig.

Du skrev:
"Du finns i mitt hjärta Dede för alltid".
Jag tror inte folk skriver sånt utan o menar det.

Men titta på den du är idag och vad du gör med ditt liv?

O titta på mig och vad jag uppnår?

Vi är olika människor med olika mål.

Jag vill bara att du låter mig vara och mognar upp.
Passivitet är en form av ondska. Så nu kanske du förstår hur ja ser på ondska.

O de är jäkligt svagt att du blivit så låg att du försökt stoppa allt de här och försökt såra mig.

Väx upp, låt mig va och sluta va en västerländsk robot.
Ditt hjärta ville ju mer?

Detta inlägg går till flera tjejer som var med under den tiden och riktas inte bara till en.

Även om robotiska tjejer faller för mig så kan de aldrig fånga mig.
D är den mest svårfångade vildhästen i hela världen...

Jag behöver inte kärlek, jag behöver förändring på jorden.
För det är förändring som är kärlek.

Oh även om jag en dag vill hitta en ostereotyp Girlie så kan jag ändå leva utan Girlie.

Men jag kan inte leva utan förändring...

Då dör jag...

Peace Out
/ - D.


Oh jag står för det jag sagt, även om jag fick välja mellan Jessica Alba och Girlie så väljer jag Girlie. Jag vet att kanske inte någon valt så men de är verkligen kärlek att inte se en kvinna bara som ett objekt. Det är ju de som skapar de obeskrivliga att jag valde bort alla världens kvinnor för henne. De är verkligen vid villkorslös kärlek då nånting magiskt skapas, och de är då vi förändras.










Postat av: Sara

Jag är inte inne så ofta på din blogg, men när jag väl är det.. Handlar det alltid, eller nästan alltid om din "girlie". Tycker du borde skriva mer om andra saker.. Aja, bara det jag ville ha sagt. Take care :)

2010-04-28 @ 21:13:18
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är inte inne så ofta på din blogg, men när jag väl är det.. Handlar det alltid, eller nästan alltid om din "girlie". Tycker du borde skriva mer om andra saker.. Aja, bara det jag ville ha sagt. Take care :)

2010-04-28 @ 21:13:18
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: amanda

Heeyy! :) fin blogg!

2010-04-28 @ 23:06:10
Postat av: anna

känner mig ganska träffad här tyvärr...

2010-04-28 @ 23:19:35
Postat av: anna

känner mig ganska träffad här tyvärr...

2010-04-28 @ 23:19:57
Postat av: mogge

bra dede dissa dem!!

2010-04-28 @ 23:44:15
Postat av: mogge

R.E.S.P.E.C.T bro!

2010-04-28 @ 23:44:37
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) IMORGON ÄR SISTA TÄVLINGSDAGEN SÅ PASSA PÅ (: Så skicka in ditt bidrag innan kl 21.00 :)



(förlåt om jag redan skickat till dig jag blandar ihop lite ibland)



2010-04-29 @ 02:04:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sandra

Gör de som känns rätt D! Alla vill ju vara girlie och de är bra att säga ifrån.

2010-04-29 @ 07:12:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: emma

Du har så jäkla bra åsikter&tankar :)

2010-04-29 @ 08:38:59
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: sara

Det är helt otroligt att en kille som du finns Dede med såna tankar.



Sitter alltid chockad över dina tankar&ditt tankesätt och du är helt enkelt bäst:D <3



LOVE U D!

2010-04-29 @ 09:07:14
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo det är klart! Menade inget illa, bara det jag kände.. Men diggar din blogg iaf. Keep it up =)

2010-04-29 @ 21:58:34
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Fiia

men jag är inte jobbig ;o!!!

Bra texter vad jag läst hittills idag ;).

Som sakt, inget man kan göra då menar jag tjejer som skriver och är jobbiga!

2010-05-08 @ 14:59:07
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: R

Wow, du tror verkligen högt om dig själv.

2010-05-08 @ 20:20:54
URL: http://raniaknowles.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: