Veckans kommentar, veckans händelser på Dedeprivat !


Veckans kommentar och veckans händelser på Dedeprivat!

Ska ju postas på söndagar men efter en hektisk söndag så kommer den idag istället. Veckans film utgår pga att veckans händelser blev stort.




VECKANS KOMMENTAR:
http://johannawwestling.blogg.se/






Dede svarar:
Tack! Du skrev också förut att de var första gången du våga kommentera!
Så gulligt =D Det är såna som dig jag skriver för, jag vill stärka alla!
Håll huvet högt gumman och låt aldrig någon säga "Det här kan inte du".
Du kan allt, och du kan bli exakt vad du vill bli. Strunta i vad folk säger.
MASSA KÄRLEK! / - D.










VECKANS HÄNDELSER



Min mamma blev blåst på tradera...
stackare =/ hon skulle köpa en ny mobil till mig från nån som heter "fyndigt" på tradera, det gick inte vägen! Hon blev blåst, då den hade uppgett ett mobilnummer som inte existerade. Ni vet ju att min mobbe hamna i tvätten efter träningen...stackars mami! =/ jävla idioter på tradera!

Min lillasyster gav mig ett krokben...
Jag sprang uppför trappen(springer alltid uppför trappen i rekordfart) och haha vem lägger ut ett krokben!? Min lillasyster. Hon ba: "Man måste va beredd på allting så är de väl på fotbollsplan me" hahaah =D som tur var ramla jag inte o slog mig. Men hon är så jäkla busig ! =D ÄLSKAR MIN LILLASYSTER SO MUUUCH YOOO! =D

De värsta sist...

Jag var med min vän "Nugge" på stan och han har flickvän...
Ändå häver han ut sig helt sjuka saker...

Nugge: fy faan hur ska man vara trogen när man ser all bröst och rumpa, 100 tjejer !
D: Du vet att du har flickvän va?
Nugge: Inte när jag är ensam på stan, då är jag singel.
D: Shii....
Nugge: *skrattar* aah men du vet hur de är bro
D: Neeh ja vet fan inte de bro? allvarligt? shapa upp!
Nugge: Nej men att se en tjej utan smink är en madröm, en tjej måste se bra ut utan smink på morgonen, och det är nästa ingen som gör det! Så de är bättre ta massa tjejer när de har smink på sig. Tjejer ser förjävliga ut! och frida ser förjävlig ut på morgonen! Fy fan!
D: haha aiight logiska nugge? alla ser ut så på morgonen?
Nugge: Aaja men vi går fram och snackar me henne här *blickar mot en tjej* vi kommer lätt få henne
D: Men jag vill inte haha? gör de du!
Nugge: Jag sätter 500 kr på att hon gillar dig!
D: Tänk om din flickvän såg de här *skakar hopplöst på huvet*
Nugge: Äsch, hon är en jävla ***** ändå, talanglös på att suga ***!!

Jag vet inte vad jag ska säga!? Men de här är en vanlig konversation som jag hört från alla i mitt fotbollslag, vanliga klasskamrater, jag mår dåligt av killar!
Jag SKÄMS över jordens manliga släkte. Det är helt sjukt. Och jag förstår tjejer som säger "Det finns inga bra killar kvar". Jag vill bevisa motsatsen och verkligen bara bli vad mitt hjärta villl.





Postat av: Anonym

Man börjar faktiskt undra vad du umgås med för människor. Jag känner INGEN kille som har sagt så. Utan dom älskar sina flickvänner med eller utan smink.

2010-04-13 @ 08:52:01
Postat av: Anonym

uuscch! vilket svin han är!

2010-04-13 @ 09:50:25
Postat av: emma

såna där killar äckligar mig :O han borde fan få veta hur tjejen känner det!

2010-04-13 @ 09:51:14
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

Det är bra dedee stå på dig!!

2010-04-13 @ 13:26:15
Postat av: lina

bäästasde!

2010-04-13 @ 14:04:30
Postat av: lina

<3333333

2010-04-13 @ 14:04:56
Postat av: emmalindell.'

sv; hehe, ruffy? jodå, allt är bara bra!:)

2010-04-13 @ 16:09:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Kat

Shiet hatar sånt, gött att du håller dig till den rätta banan. Finns fan inte många som dig, du är guld värd! =D



// Kat

2010-04-13 @ 16:21:10
URL: http://kourmadias.blogg.se/
Postat av: johannaww

åhh.jag är mååål löös<3<3 taaack<3<3

//massa kramar från johanna.

2010-04-13 @ 17:19:36
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: Nattali

Lägg ut en bild på dig? =)

2010-04-13 @ 17:26:13
URL: http://nmmw.blogg.se/
Postat av: Sara

Fråga honom gärna varför han är tillsammans med henne.. Tror inte han har EN enda bra anledning. Blir så pissed off när jag läser sånt här, men man ska inte dra alla över samma kam. Ta hand om dig!!

2010-04-13 @ 17:46:18
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Anonym //



Tror inte du fatta riktigt. Killar med tjejer = trevliga. Killar privat = visar sin riktiga sida.



Tar ett tag o lära sig det, men många tjejer förstår de redan.



Och ja, min umgängeskrests är stereotyp, precis som din är. Och det bästa man kan göra är att prata med dem.



Peace

/ - D.

2010-04-13 @ 17:46:56
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Fiia

oj, vilken konversation ni har ;o,

liksom man måste tänka först innan man går sådär...

2010-04-15 @ 20:44:04
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: erica

en bild säger mer än tusen ord. Sån fantastisk karaktär den har. Var hittade du den?



Kan inte annat än verkligen verkligen känna igen mig.



Sen undrar jag bara, är konversationen mellan dig och nugge verklig eller använder du den bara för att visa att du är så mycket bättre än alla andra? jag hoppas själv dock om fallet är sant att tjejen får tag på din blogg o ser de här o ger honom en fet jävla smäll på käften - om det ens räcker. Sådan förödmjukelse!



kram

2010-05-09 @ 22:28:29
URL: http://ciita.devote.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: