Om jag försvinner...






Var du Girlie? Någon av alla läsare är Girlie i Dedes texter - men vi kanske aldrig få veta vem det är.




Om jag försvinner...från denna blogg...

Eller om jag skulle dö eller nått händer mig?


Så vill jag att alla mina läsare - vare sig du läst här en gång eller följer dagligen även när jag inte uppdaterar ens för att bara läsa o läsa igenom alla bloggar om allt.

Så sprid mitt ord om jag försvinner eller om ja skulle dö...

För man vet aldrig vad morgondagen ger, och det gäller att fånga dagen, det kan ske en olycka i morgon t.ex, man kan inte förutse (eller joo liite som ni vet... ) men...

Jag vill verkligen att ni sprider mitt ord då - och alla texter, alla inlägg om jaa, allt i hela världen och bortom den.

Jag vill även tacka alla som stöttat mig, läst, skrivit, beundrat mig, älskat mig, hatat mig, blivit knäpp på mig, för jag har påverkat era liv med mina känslor - och det var meningen - för jag ville er se världen för vad den egentligen är.

Det låter som jag lämnar lite? Oh, aah många är väl oroliga för det nu...

Jag kan inte lova vad morgondagen ger, men jag kan lova dig en sak...

Och det är att jag kämpar för dig som läser för att att systemet måste förändras.

Jag vill bara tacka för alla mejl och jag vill ta ut de vackraste mejlet för den här veckan. Från Johanna.



Heeeeey Deee =),
Vill först säga, fan vilken fin blogg du har.
Du verkar ju helt underbar, vackra ögon, you know what I mean. ;)
Det är första gången jag kommenterar någons blogg. =) Kände bara att jag var tvungen, gick inte att motstå.
 
Läste det senate inlägget "jag är hjärtkrossad". Ville bara cheer you up lite. =)
 
Alla kan tänka tillbaks på något som man ångrar eller saknar.
Och tänker man efter så kan man ju se att du iallafall vann något på det.
Du fann ditt rätta jag, du vet vart du står och vad du vill ha.
Kanske finns det stunder som du saknar, vilket man kan förstå, men tänker man efter så gjorde du nog rätt val.
 
"Varför ska  jag sitta och tänka på en relation som var för 3 år sen?
Jo, för de var kvinnan i mitt liv som jag valde bort.
Kvinnan för mitt stereotypa jag i den robotiska världen.
Men inte mitt riktiga jag".

 
"Inte mitt riktiga jag", där har du svaret på varför det är rätt val.
Det går inte att stanna eller gå tillbaks om det inte känns rätt och man inte känner att man är sig själv.
Det är bra att vara lite sårbar, gråta och få ut sina känslor ibland, annars kommer det att käka upp en inombords.
Man kan ju inte alltid vara tough hehe och man blir ju starkare av det. =)
 
Du kommer att hitta din Girlie och då kommer du titta tillbaks på detta utan att ha någon ånger alls, veta att du gjorde rätt val både för dig och henne.
Låter som en Dr Phil nu, får nog sluta nu innan jag skriver en hel bok hahah. Hoppppas att det gjorde dig på lite bättre humör iaf. =)
Jag har ju bara läst dina texter om henne, but anyway det är såhär jag kan se det på från min synvinkel.
Hope you do too! =)
 
Fortsätt såhär, tycker om din blogg, allt du skriver om.
Tycker att det är sjukt fint när du skriver att det inte handlar om det yttre utan själen.
Det är inte så ofta man får höra sådant, tyvärr. Du får en iaf att inse, there is some nice guys out there. =D

Huuuugss
 
Peacee //Juliaaa




Im not gone, not yet, but you never know...

O ifall jag försvinner... är jag därute, du kanske aldrig ser mig...

Men du vet att den .... TUFFASDE BÄSTASDE FINASDE KILLEN PÅ JOOORN existerade =D oh yes he did!

Massa energi, kärlek till dig som läser!

Bless bless bless you !

Bless you so much! =D

Känn energin, och låtsas att jag är... bakom dig nu när du läser =D
Och nu känner du en väldigt försiktig puss på din kind =D
Aow did you feel it? =D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede...


Postat av: Nadja

hey, nu får du ju nästan en tårögd.

det får inte hända dig något ont, du lyser ju upp hela min dag. Men som jag nämde i förra kommentaren så fort du skriver nått får det än att tänka till, och just nu tänker jag på att man verkligen borde uppskatta det som är omkring en.

ta sig tiden att träffa dom människorna som verkligen betyder något.

tack för dina svar, undrat ett bra tag nu!

hmm, jag vet faktiskt inte hur jag tänkte när det gällde mina ögon.

& ny fråga så klart ;) kan girlie vara verkligen precis vem som helst? menar du också att det inte spelar någon roll hur gammal / ung personen är eller hur hon ser ut?

btw, klart jag sprider det budskap vidare oavsett ifall du skulle försvinna :'( eller om du fortfarande är kvar! :)

fortsätt bara som du gör, jag älskar alla dina inlägg! <3

2009-09-16 @ 18:06:43
Postat av: Jeanette

Det låter ju faktiskt lite som att du skulle försvinna.. Jag hoppas verkligen inte det, och jag hoppas att det inte är något som har hänt dig..

Kram till dig

2009-09-16 @ 20:14:15
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: sa

I will miss you :( <33

2009-09-17 @ 11:17:55
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

eller du ska du lämna helt eller ? var lite svårt o tolka de inlägget

2009-09-17 @ 11:18:33
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: emma

DONT LEAVE!

2009-09-17 @ 14:20:35
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<33

2009-09-17 @ 14:20:57
Postat av: clara

D du är ju oövervinnerlig ingenting händer dig!

O skulle du göra de kommer du tillbaka :)

2009-09-17 @ 15:01:45
URL: http://lightworkers.org
Postat av: angelica

Neej försvinn inte :( kör så de ryker!!!

2009-09-17 @ 15:46:52
URL: http://metrobloggen/eange3lica
Postat av: Anonym

när kommer låten mot kissie??

2009-09-17 @ 15:47:45
Postat av: amanda

Självklart sprider man den :) <3



men inte försvinner du nu eller?

2009-09-17 @ 15:58:19
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

NEJ, va menar du!??!?! du får inte försvinna, ja blir helt gråtfärdig nu, VART HADE DU TÄNKT TA VÄGEN!?!? :( du kan åtminstone ge mig din mail så ja kan maila dig varje dag då :( dedeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-09-17 @ 23:27:19
URL: http://bikisen.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: