Jag har svårt för att bli kär i kvinnor.


Jag skulle aldrig nånsin kunna bli kär eller ihop med Elita...
Girlie är vackrare, sooo much more beautiful!
Och om jag skulle bli ihop med någon sån stereotyp idealtjej
kommer alla mina läsare få rätten slå vett i mig.
Vem som är världens vackraste Girlie i hela världen...
Kommer nog snart visa sig =D den tjejen är nånting
speciellt och vackert utan att veta om det.

/ - D.Dede






Det är märkligt...

Jag har svårt för att bli kär...


För många tjejer därute ser likadana ut...samma mascara, samma look, det är så stereotypt o vanligt.
Jag vill inte ha nånting inpräntat, blonde bleach hair kind of girl.

Jag vill ha nån kvinna som kan göra mig helt förtrollad, och helt sanslöst förälskad. Ingen vanlig jordisk kärlek där vi intar stereotypa könsroller och använder dialoger direkt manipulerade från TV.
För vi är inte oss själva i många sekvenser i relationer.

Jag har så svårt att bli kär. Jag vill verkligen bli det. Men jag kan inte?
Men även om tusen tjejer älskar mig och även om de vore sexigaste i hela hela hela världen. Så vill jag inte ha den stereotypen.

Jag tackar nej till Elita. Jag tackar nej till alla 1000 sexigaste tjejer på jorden.

Varför?

För jag vill att Girlie ska veta att jag valde bort alla systematiska ideal för att hon är den vackraste. Säg aldrig mer att en kille kan tänka så, för jag är D and there is only D!

Men jag hoppas folk verkligen förstår - att skapa en dröm är att verkligen älska någon som man själv vill bli älskad.

Hur vill du bli älskad?
Man vill känna sig speciell och att man är den enda bland alla miljarder kvinnor.
Det är därför jag planerar att ge Girlie sitt livs lyckorus... för jag vill ge henne en sån ojordisk känsla av kärlek att hon exploderar av lycka aaw =D

Jag kan se hennes glädjetårar...jag kan se mina egna glädjetårar =D
Aww, jag kommer nog gråta lite o sen skylla på allergi, yeep yeep ! =D


Det är svårt att beskriva hur den känslan är, eftersom man kanske inte upplevt den. Men jag vill bara ge nå mer, en stark obeskrivlig sagolik känsla som inte kan defineras med vanliga jordiska termer.

Inget Hejhej-svensson-liv-50 år-3 dimensionnell-bubbla hej-o-hå-materialism-kapitalism-jobba-äta-sova-älskar-dig-gumman-hämta-ölen-dumpa dig-närduärgammal-för nån-yngre-snygg-tjej. Relationer är fucked up! En del vet inte ens vad kärlek är, och en del tror de till o med upplever kärlek.

Riktig kärlek är att revolutionera världen för alltid och flyga bortom äventyr och hitta sin dröm... De här är en riktig saga även fast folk slutat tro på dem.

Oh, jag låter aldrig mitt hjärta ge upp den drömmen.

Men även om de finns många fina tjejer därute...

Så lovar jag. Handen på hjärtat.
Jag sviker aldrig Girlie eller lämnar henne o blir ihop med någon stereotyp "snygg tjej".

Slå mig om de händer?

Även om många tjejer gör allt för att jag ska bli deras nya pojkvän. Så skulle jag aldrig synas med Elita på Spy Bar precis eller att jag postar upp en bild på min nya flickvän som råkar vara Carmen Electra...

För Girlie är inte stereotyp - hon är en vanlig tjej utåt sett, men är den vackraste o speciellaste utan att veta om det...ah hon vet inte ens om det. Hon kommer blomstra ut genom hennes insida.

Oh jag kan inte måla upp hur Girlie ser ut för då skapar jag kritierier som hon inte ska leva i, för hon lever redan i en värld med krav och måsten. Det kommer hon inte göra mer för jag ska visa henne en helt annan värld...bokstavligt.

But that's a secret.

Det är så svårt att bli attraherad i alla vanliga wacka tjejer jag möter på stan...

För mitt hjärta tillhör redan någon liten söt Girlie som känner allt jag skriver från hjärtat, i hela sin själ...

Well, bara lite nattkänslor...

Kärlek
Truly Yours,
/ - D.Dede

Postat av: SEBBESAKLART

Jag har följt din blogg ända sedan den las upp på LunarStorm. Men det här är nog första gången jag kommenterar. Dvs att jag har läst utan att kommentera något under en väldigt lång tid. Och Girlie har länge vart ett omtalat ämne. Kan inte mer än hålla med dig där, hatar den stereotypen som är. För för första gången i mitt liv färgade jag håret för en vecka sedan. Tog bort min grundfärg, blekte o färgade iväg det. Till vad? - Jo, det blev grönt. Bara för att folk sa att jag inte kunde. Tycker de behöver en tankeställare. Det är inte så farligt att sticka ut lite. Har inte fått många positiva komplimanger, men skulle lätt kunna ha kvar det. För att jag får vara jag.

Det där var däremot inte vad jag skulle säga. Utan det jag ville komma fram till var fortfarande din så kallade Girlie. Jag har nyligen träffat en tjej, vars inre är av det finaste jag sett. Så jordnära, så klarsynt att jag nästan blir rädd. För samtidigt har hon ett yttre, som gjorde att jag backade från henne till en början. Hon var inget för mig. Men efter att ha lärt känna henne, träffat människan o tolkat hennes språk o symbolik. Så är allt jag ser i hennes ögon frågor. En människa som behöver trygghet. Men förmodligen aldrig kommer erkänna det själv. Det är tidigt att säga det, men hon är speciell. Och jag vet inte hur alla andra gjort, men jag gjorde felet som kunde kostat mig mycket om jag inte var vaksam. Så till er andra - Backa inte bara för att en person inte ser ut att ha det du söker. Ge människan en ärlig chans att få visa sig. Det kanske inte är Girlie, men vem vet vad som gömmer sig bakom. Det kanske är det? :)

2009-09-07 @ 22:59:22
URL: http://ettkommasexettatta.blogg.se/
Postat av: malin

ojoj, det där var ju inte att leka med alltså ;) fint att du har sånna drömmar.

2009-09-07 @ 23:15:41
Postat av: Natalie

Mitt hjärta bara hoppar ut när jag läser allt du skriver dede!

Allt är så sant det du skriver! Fortsätt sådär finasDE DeDe on the planet!



2009-09-07 @ 23:17:12
URL: http://nattalicious.blogg.se/
Postat av: Elita

Vi får se dede...vi får se..

2009-09-08 @ 00:13:58
Postat av: Anonym

du skriver mycket om den här girlie och att hon inte ska vara av steriotypen. du vill ha en tjej som ser normal ut utåt men har ett väldigt vackert innersta. men tänk om en tjej är jävligt sexig/snygg/vacker utåt men ändå är en väldigt fin människa och tänker i princip som du gör. tackar du nej till henne ändå? hon kanske är född väldigt vacker bara. din såkallade girlie som du letar efter. varför kan hon inte vara väldigt snygg också samnt ha alla dina andra inre krav på henne? eller kan hon?

2009-09-08 @ 04:27:04
Postat av: sofia

2009-09-08 @ 07:15:53
Postat av: sofia

Hej finaste du!

Jag undrar lite... Känner du aldrig att det är hopplöst? Att du aldrig kommer finna Girlie, eller att det känns extremt jobbigt att vara ensam? Eller känner du alltid ett hopp? Att du tror på din dröm om att finna henne, och du verkligen VET att det händer en dag?

Jag känner lite som du. Vill hitta den riktiga kärleken, den som man verkligen är menad att vara med. Men ibland känns det så tugnt, så långt borta, som om det aldrig kommer hända. Känner du också så?

Älskar din blogg, fortsätt vara en så fin kille och skriva så fina inlägg. Det behövs fler killar som dig!

2009-09-08 @ 07:19:52
Postat av: D.Dede

Sebbe mycket bra skrivet ! =D

Gilla ditt gröna hår btw ;D de är verkligen ostereotypt!



Kärlek

/ - D.Dede

2009-09-08 @ 08:55:39
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: becka

rysningar du vet om att hela sverige önskaratt de var girlie just nu va?



Det borde vara förbjudet för D att skriva såna här saker! Folk blir förälskade!! (iallafall jag....)

2009-09-08 @ 09:31:18
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Anonym //



"du vill ha en tjej som ser normal ut utåt men har ett väldigt vackert innersta. men tänk om en tjej är jävligt sexig/snygg/vacker utåt men ändå är en väldigt fin människa och tänker i princip som du gör. tackar du nej till henne ändå? hon kanske är född väldigt vacker bara. din såkallade girlie som du letar efter. varför "



- Det är en bra frågeställning och jag tror nog många tänkt det med. Visst, Girlie kan vara väldigt attraktiv, och jag måste ju ha nån sorts attraktion till henne.

Men jag tror inte Girlie definerar sig som "sexig" utan mer lyser av skönhet. För snygg är nått alla kan vara, vacker är nått få verkligen kan bli eftersom ögonen är själens spegel. Det handlar mycket om hur man lyser, för vem man lyser och vad man vill. Sexighet är nått alla kan bli genom att klä sig efter normsamhället, medans vacker är nått man är från hjärtat som gör att de lyser ut genom ögonen.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-09-08 @ 09:50:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

absolut, allt på topp :) Hur mår du?

du kommer bli kär när du minst anar det ;)

2009-09-08 @ 11:07:40
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: amanda

Girlie har tur som får en sån fin kille som dig!



Hur vet man om man är hon i dina texter?

2009-09-08 @ 11:38:01
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: jeanette

Man får sig verkligen en tankeställare när man läser dina texter, I´m just lovin it :D



Sv: Ja, men det låter ju jätte bra :)

Kram till dig

2009-09-08 @ 14:09:30
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Nicole

sv. min ps har försvunnit (underligt?) så jag kan tyvärr inte fixa någon sign/inne ute m.m. just nu. Kommer installera om 3 dagar, Jag kommer göra den på fredag om du inte har hittat någon!

/nichä

2009-09-08 @ 16:20:06
URL: http://picturethis.webblogg.se/
Postat av: malin

sv; inga problem grabben! :D hörrudu, varför har du aldrig nå bilder på dig ? :) vill ju veta hur du ser ut :)

kram!

2009-09-08 @ 17:39:08
URL: http://eeriksson.blogg.se/
Postat av: Nadja j

du är så annorlunda!

har aldrig träffat eller ens hört talas om någon som liknar dig, du är helt jävla unik! den tjejen som är girlie kommer bli så lycklig och det är verkligen bra, killarna behöver nån att se upp till & förstå att det inte är farligt att sticka ut från mängden lite! Alla dina texter , när man går in på din blogg är det som att kliva in i en helt annan värd. har till och med kommit på mig själv flera gånger med att tänka "hur hade d löst situationen?" och alltid kommer jag fram till nått bra du får en att komma in lite djupare i sig själv och verkligen tänka efter.

Hade kunnit sitta och snacka om hur du hjälper mig i timmar men känner att det kanske blir lite tjatigt för dig? vill iallefall att du ska veta att jag läser alla dina inlägg och beundrar dig otroligt mkt! MÅNGA tjejer orkar kämpa vidare på grund av dig, man får hopp om att det kanske faktiskt finns några fler vettiga killar där ute.

jag säger bara ,



FORTSÄTT FORTSÄTT FORTSÄTT!



tack för mig :)

2009-09-08 @ 19:59:46
Postat av: D.Dede

Nadja //



Tack så hjärtligt gumz! =D de värmer!



Kärlek

/ - D:Dede



btw, du får gärna prata i timmar =D haha!

2009-09-08 @ 21:28:26
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: nathalie och emma

Kom in och läs vår nya blogg! Emma och Nathalie, två blivande frisörer födda 90&91. Driver en blogg fylld med skönhet, foton, tips och smaskiga detaljer om vår vardag m.m!



BEAUTYISOURDUTY.BLOGG.SE

BEAUTYISOURDUTY.BLOGG.SE



2009-09-08 @ 23:24:09
URL: http://beautyisourduty.blogg.se/
Postat av: mmikaelat

Du är så sjukt klok? Smart? Ja, bra på alla sätt. Och dessutom grym rappare. Helt otroligt att du inte blev stöddig o.s.v när du blev "känd". Det behövs fler killar som du. Och det finns det säkert, inte helt som du, men någon som vill ge sin girlie samma kärlek som du vill ge din, men som sagt det finns ju bara 1 D. :D

Keep going. (:

2009-09-09 @ 11:41:02
URL: http://mmikaelat.blogg.se/
Postat av: bella

oh my ! =O Du vet verkligen vad du vill ha du ;)



Kramar bella <3

2009-09-09 @ 17:15:18
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/
Postat av: Patricia

fin blogg! :)

2009-09-10 @ 20:49:45
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: