Vet du vad du äter och dricker?

Heyyooo kära läsare! =D

Ni undrar säkert vart jag varit, och just nu är det mycket fotboll och pluggning till körkort haah yee=D ska köra upp i oktober =D kan köra jättebra och nu häller de ba teorin den är inte jättekul.

- Allafall jag håller även på försöka så jag kan videoblogga - men behöver nånting bra att spela in med.
- Sen har jag även snart klart med två nya låtar och en av de starkaste texterna jag skrivit!


Som ni ser - det här är mitt liv, det händer alltid mycket =D mitt liv är som en film.
Så mycket destiny.
Idag vill jag prata lite om fascismallar som jag kallas det - "Tänk inom det här området - tänk inte utanför."

Och det är sjukt hur robotarna agerar på alternativ information och alternativ medicin.
Tänk bara på en sån sak att japan har känt till akupunktur i 3000 år som en läkekonst - medans de nu på senare tid kommit till västvärlden...




Vet du vad du äter och dricker?


Vi är produkterna av ett sjukt västerländskt samhälle.

Det är så mycket lögner om hur världen styrs
(9-11 - kändisar har även nu gått ut och sagt att de inte tror på Bushadminstrationen och medias version om det hela - folk börjar förstå att USA attackerade sitt eget land för att kunna gå in i Irak/Afghanistan
Källa:
http://www.sourze.se/K%C3%A4ndisar_bryter_tystnaden_om_11_september_10687129.asp,

Och jag tar även upp vad vi äter - Sanningen om läkemedel/livsmedelindustrin.
Jag har varnat mot vaccinerngen av svininfluensan - och det kan ni läsa mer vetenskapliga uttalanden på www.vaken.se

Så jag tänkte visa lite smått idag från min vardag va ja äter och vad man inte bör ta =D


Wtf köpte mamma de här för?
Farligt ju! Gå inte på den här fällan - "Utan tillsatt socker"




Jag borde inte bli fotograf va? =D
Det står att denna "MER" innehåller aspartam allafall.
Aspartam är farligt och lurar kroppen att producera insulin.




Vad äter då en D.Dede?
Lite av de sakerna jag fick idag tar jag, mycket nyttigt!
Aloe Vera juice, D-vitamin, aloe extra kapslar, sen äter jag nästan bara ekologiskt, nässelpulver, havre.
Äter inte de här jämnt eftersom detta inte rekommenderas som en kost.


Men det är bra att ha väldigt viktiga saker för kroppen när våra icabutiker innehåller konsveringsmedel, aspartam o att 6 av 10 frukter innehåller gift i din matbutik.

Chocklad innehåller bensin

Chockladen Källa: http://www.2000taletsvetenskap.nu/nyheter/bensin.htm innehåller även bensin, och det är cancerframkallande.




Jag vill bara exponera lögnerna om världen, skriva från hjärtat om allt.
Ja ni ser hur många kategorier jag har nedanför? =D allt...det finns så mycket inom mig.

Ett tips till alla därute - börja ät ekologiskt - våran mat är besprutad mycket på ca 20 minuter för att de ska vara effektiv tid och hållbart länge.

Medans de ekologiska inte är besprutade med gift utan gjorda av naturliga väg.

Ät inte maten på ICA/LIDL/Konsum - det ger huvudvärk och förstör kroppen, ät ekologiskt. Köp mat på ekobutiker.

Det är din kropp det handlar om.

Så säg till alla som kategoriserar med sina fascistmallar och tänker "äsch de gör väl inget" - den vanliga robotiska kommentaren.

Säg till dem: Tänk självständigt - gå inte på lögnerna vid matas med.

Det är ingen slump att världen är så sjuk som den är.

Livsmedelindustrin är sjukare...


Kärlek&Fred
Truly Yours
/ - D.Dede
btw, D-vitamin minskar risken för cancer, så du kan ta en tugga på mig en D =D *tar en tugga på min arm o mumsar*

Postat av: Jeanette

Kul att du ska ta körkort :) Själv har jag varit på en intensivkurs och det va nog det roligaste jag har varit med om :D

2009-09-23 @ 18:15:39
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

JO, det är ju jätte kul och köra bil :) Kanske inte långa sträckor i timmar, men småsträckor är kul :)



Tack så mycket, snälla du :D

2009-09-23 @ 18:35:16
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: sandra

fan vilken choock jag fick, att chocklad innehåller bensin o aspartam i mer :S helt sjuk värld!!

2009-09-23 @ 18:50:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Nadja

hej D!

mina föräldrar har nu bestämt sig för att jag borde vaccinera mig mot livmoderhalscancer & det första jag tänkte på var allt du skriver om så kallade vaccin. Du vet inte om det bara är fejk eller farligt för kroppen? Gardasil heter vaccinet och skulle vara tacksam ifall du kunde ge mig svar!) Eftersom jag hört att det finns vissa som dött av detta vaccinet så frågade jag faktiskt på ungdoms mottagningen om detta stämde? dom gav mig ett svar som var " två stycken har dött av det men det finns inget som kan koppla dödsfallen till vaccinet." och då börjar man ju undra vad det är som gör att folk dör av något som ska skydda en?!

TACK FÖR ATT DU FÅR EN ATT ÖPPNA ÖGONEN! utan att jag läst dina insändare hade jag inte ens börjat fundera på ifall vaccin kunde vara farligt eller vad det kan innehålla.



Idag tipsade jag en tjej om din blogg och sa : det är värdens finaste kille!

hennes svar : Men det finns ju inte en enda bild på honom? Jag: det är ju det som är grejen , alla faller för hans personlighet! och då förstår man ännu mera hur sjuk denna värden är, varför finns det folk där uppe som sitter och bestämmer hur den perfekta tjejen / killen ska se ut? :O

tänk vad många människor som tryckts ner genom åren, hoppas nu att dom vågar stå upp igen!



Jag växer av din blogg, DU ÄR FANIMEJ HELT OTROLIG!

2009-09-23 @ 18:50:22
Postat av: D.Dede

Nadja //



Jag har varnat för Gardasil förut.



Det har även startats uppror mot vaccinet från mammor som inte vill att deras döttrar ska ta vaccin mot livmoderhalscancer.



Du får ett utdrgag här



"Biverkningar enligt FASS:



Svimningar, ibland åtföljda av skakningar eller stelhet, har rapporterats. Även om svimningsepisoder är mindre vanliga ska patienter observeras under 15 minuter efter att de fått HPV-vaccinet.



Allergiska reaktioner som kan inkludera svårighet att andas, väsande ljud (bronkospasm), nässelutslag och utslag har rapporterats. Några av dessa reaktioner har varit allvarliga.



Liksom för andra vacciner innefattar biverkningar som rapporterats under allmän användning följande: svullna körtlar (hals, armhåla eller ljumske), Guillain-Barrés syndrom (muskelsvaghet, onormala känselförnimmelser, krypningar i armarna, benen och överkroppen), yrsel och huvudvärk, illamående och kräkningar, ledsmärta, värkande muskler, ovanlig trötthet eller svaghet, frossa och allmän sjukdomskänsla.







48 döda sedan 2006 efter Gardasil vaccinering:



http://www.newsinferno.com/archives/7308







Förlamad från midjan och neråt efter HPV vaccin:



http://www.dailymail.co.uk/news/article-1214662/GlaxoSmithKline-challenged-safety-Cervarix-anti-cancer-vaccine-left-girl-partially-paralysed.html"



Allt hämtat från: http://www.mammormotgardasil.nu/text1_2.html



2009-09-23 @ 19:19:45
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack så jätte mkt för informationen!

ska diskutera detta med mina föräldrar :)

2009-09-23 @ 19:27:29
Postat av: Jeanette

sv: Nej det är mitt riktiga hår, fast det är lockat bara :)

2009-09-23 @ 20:26:39
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Åh tack så jätte mycket, det värmer :) Nu fick man sig ett leende på läpparna :)

kram på dig

2009-09-23 @ 21:06:52
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: bekka

Hjälp! Du raserar hela min morgon här med ditt prat om förgiftad choklad! Jag som älskar choklad! Lever fan hellre ett kortare liv och dör i cancer än lever ett liv utan choklad xD Nej, men skämt åsido, vet du om det finns nåt betäckningsnamn på dendär bensinen, så man kan läsa på förpackningen? För det kan ju knappast stå bensin..



En ganska sorglig sak är att jag inte tror att de finns nån ekobutik där jag bor:S Bara de vanliga affärerna. Visst finns det hälsobutiker och sånt, men där kan man knappt köpa nånting i matväg :/ En annan sak jag stör mig nå sjukt på är att den ekologiska maten är dyrare! Varför ska bättre mat vara dyrare? Sjukt.

2009-09-24 @ 08:06:33
URL: http://iamyourbaby.blogg.se/
Postat av: D.Dede

bekka //



Det är inte farligt med en chockladkaka, men det är bensin till dem. Sojalecitin som binder ihop det.



Ja, ekologisk mat är dyrare tyvärr, och det är ju för att en som arbetar ekologiskt får arbeta i 10 timmar per dag medans de andra bara besprutar på 20 minuter.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-09-24 @ 12:55:58
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Jäii

Men jag gillar bensin!!! Ehhh... jag menar choklad! ;)

2009-09-25 @ 22:02:55
Postat av: sandra

Yes :)

Just nu vet jag vad jag äter och dricker ;) Eller vad jag inte äter och dricker hah ;)

2009-09-30 @ 21:37:42
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: H

Fina planscher du har! =D Vilket lag håller du på?

2009-10-02 @ 17:36:13
Postat av: D.Dede

H //



Liverpool !



Kärlek

/ - D.Dede

2009-10-02 @ 18:05:03
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Alf

här kan du läsa om varför dom vill vaccinera alla: tillp%25C3%25A5budetommassvaccination" rel="nofollow">http://blogg.passagen.se/millimetervagor/entry/bakgrundtillp%C3%A5budetommassvaccination läs och håll käften

2009-10-04 @ 20:03:43
Postat av: D.Dede

Alf //



vaken.se - kika in allafall o läs vad som står på första sidan och hur du skyddar dig mot influensan - naturligt. Läs o håll käften ;D

2009-10-04 @ 20:26:00
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det här med matindustrin är ju helt sjukt.. Sedan blir jag så irriterad på att sanningen aldirg kommer fram utan man får höra massor av olika saker från olika håll så tillslut vet man varken ut eller in och man vet inte vad man ska lita på heller för den delen. Men ja, ekologiskt odlade råvaror borde man lita på. Men i övrigt, tänk att äta bananer. helt livsfarligt egentligen med tanke på att de besprutas 60 ggr per år. Inte ens frukt kan man då äta längre (såvida det inte är ekologiskt:) Denna jävla värld som styrs av pengar. Helt sjukt egentligen, det känns ju som om allt handlar om att et fåtal människor ska tjäna helt sjuka summor och sedan får resten arbeta hårt för dem, alternativt svälta ihjäl. Irriterad.. Förhoppningsvis är vi snart tillräckligt många som inser att det här är fel. Nu ska jag inte störa mer med mitt cyniska snack, ha det fint! Bra tänkvärda inlägg förresten!

2010-06-28 @ 10:49:45
URL: http://johannasklimatsmartamat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: