D.Dede skriver nattsång innan han går o lägger sig i sin säng med ögonen tittande i taket...

Jag testade sjunga o skriva en sånglyric, well im not that skilled, rap is my style men jag kommer fortsätta o flowa lite annorlunda texter så de blir rapspång !

I helgen är jag borta - match och lite viktigt stuff..
För som vanliga bloggare skriver ja inte jämt utan när jag hinner.

Well...






Heyy, Girlie-Curly
Förlåt mig för allting
Det fanns ingen annan
Jag talade sanning


Ooooh... duuuu är allt fööör mig
Världens vackraste tjej...


Oh, jag känner mitt öde
Jag har sett dina ögon...
Om ja möter döden...
Är ja glad att ja sett dom...


För en ängel är du...
Oh känslan ja känner nu...


Jag vill kämpa för världsfred...
Känna din kärlek...
Bara älska dig....
Natt och dag...


Förstå du vad du har...
Skönhet du lyser av...


Du får mig tappa fattningen
Du är världens vackraste...
Hela din själ, aura och godhet
Behövs inga ord mer...


Du är min Girlie, jag är din Dede...
Våran kärlek är obeskrivlig oh evig


Jag står vid din sida...
När det blåser hårt...
Sviker dig aldrig ...
Det här är mitt hjärtas språk...


Du är mitt allt ja älskar, älskar, älskar dig
Äntligen får du träffa mig
O ja får träffa dig - du gör mig hel
Ohwoooow...kärlek och freeeed...!


De...de...de.............!


WOOOO =D jaa älskar o flumma o skriva i kärleksrus...
För mig själv i mina egna tankar...
Med fönstret uppe...och låter stjärnhimlen vila över mig...
Det känns som stjärnorna tittar på mig ibland...

I love you Girlie-Curly...

Jag ääääälskar dig! =D

Kärlek
Truly Girlies
/ - D.Dede
(Mitt hjärta är evigt bortlovat o ja lämnar aldrig det till nån annan, inte för alla miljarder tjejer i världen eller alla världens pengar)

Postat av: amanda

Love it :) <3

2009-09-19 @ 11:44:36
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Jag faller i dig d...

2009-09-19 @ 12:08:36
Postat av: Anonym

ja kan ju sjunga reff åt dig goding :D

2009-09-19 @ 19:38:22
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: petra

Jag bara undrade en sak ..vem är girlie?

är rätt ny hä :P

2009-09-19 @ 20:48:30
Postat av: Anonym

hej;D allt bra me dig?

2009-09-19 @ 22:33:54
URL: http://arabprincess.blogg.se/
Postat av: Gabby

heeje Mr Dede :) vad gör du?

2009-09-20 @ 08:45:51
Postat av: Anonym

De går rykten om att du träffar Manda!!

Och att Elita är sur på dig :P :P

2009-09-20 @ 08:57:15
Postat av: emma

<3

2009-09-20 @ 12:20:32
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: amanda

Den som blir din flickvän kommer bli lyckligast i världen :) sån tur!

2009-09-20 @ 15:06:13
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: amanda

Den som blir din flickvän kommer bli lyckligast i världen :) sån tur!

2009-09-20 @ 15:08:13
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: D.Dede

Petra //



Girlie är en tjej som jag skriver om i mina i texter, o hon finns på riktigt med! =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-09-20 @ 19:00:10
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: sanny

awosh, too beautiful for words.

din kärlek ä den finaste, D.



skulle du uppträda i malmö på fredag ? :)

2009-09-23 @ 21:00:52

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: