Arbetar med nytt material - Ny kategori

Hey alla! =D

Jag har lagt till en kategori om "Relationer" som ni nu ser till höger, och jag tänker ge råd och prata om mina tidigare relationer för att stärka andra och samtidigt skriva av mig. Det kommer en del häpnandsväckande saker där...

Dedeprivat.blogg.se är världens bästa blogg =D
Och de är bara välja o äta gott mellan alla kategorier som finns här.

Jättesött skrivet med Malin:

"Dede är så mycket de är svårt att beskriva men han är även kille som valde bort alla "stereotypa" drömmar och valde att gå efter sina drömmar från hjärtat och vågade lämna allt, aah han lämna till o med sin förra flickvän som var en vacker modell.
Allt för att han vet att de finns en "Girlie" som har väntat på honom i hela sitt liv"

I den nya designen kommer jag ha "Läsarnas kommentarer" och ta ut de bästa.





Jag håller på med nytt material just nu och den här kommer nog bli den känslomässigaste låten jag gjort när det gäller relationer.

Den är så känslig att jag inte kan posta hela texten utan bara ta en del av första versen.


Jag ville ha en känsla av lycka - se världen förändras
En dag sa du: "D, jag är förälskad"
Du föll för mig, men jag föll djupare
Jag gav nästan upp mina mål och slutade
Vara mig själv - en stereotyp i vår galna värld
Även fast min själ verkligen hata de !
Folk vill ha rampljus, jag vill förändra världen för alltid
Öppna mitt hjärta skriva från själen min sanning
O när folk sålde sig för sex, pengar och fame
Lovade ja att bli D, och hämnas på dem!


M-M-Mästerlig...


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Anna

Vill du ha en sån design så får du! Hör av dig till denna killen: [email protected]



Säg att det är genom mig du fick kontakt med honom, och säg bara vad du vill ha för bilder, färger osv så fixar han det och lägger in allt om du vill det. Eller om du själv vet hur du gör. Men designen fixar han!

2009-09-15 @ 16:49:19
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha, jadu här kommer ännu en kommentar, dom börjar bli rätt många :) kan bero på att det går verkligen inte att läsa ett inlägg utan att känna igen sig. du är helt jävla otrolig. Vet att du inte svarar på många frågor men snälla svara åtminstonde på en.

villken stad menar du? (du har ju skrivit i många inlägg "nu drar jag till staden,vi kanske ses där" )

hur gammal är du?(du behöver inte svara exakt men ungefär.



jag är såg glad att jag hittade till din blogg, hade jag inte klickat på länken hade jag aldrig börjat tänka så mycket som jag gör när jag läser dina inlägg. Du får en att inte bara tänka jag borde göra något ,utan istället gör man faktiskt något! TACK TACK TACK!!



din blogg är verkligen den som gjort störst intryck på mig!

2009-09-15 @ 19:24:04
Postat av: sandra

looove it :)<3

2009-09-15 @ 20:44:29
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Rita

keep it going D (:

2009-09-16 @ 10:12:46
Postat av: Anonym

är du ihop med manda just nu??

2009-09-16 @ 10:15:06
Postat av: Anonym

eller elin??

2009-09-16 @ 10:17:25
Postat av: Clara

Väldigt real och det känns när de är dina ord. Du lyckas greppa nått D!



2009-09-16 @ 10:43:27
URL: http://lightworkers.org
Postat av: amanda

LOVE IT!!! :) du är finasde!!!

2009-09-16 @ 11:22:01
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: viccy

skitbra:D vem handlar de om??

2009-09-16 @ 16:48:36
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: D.Dede

Nadja //



Thaank yoou =D men ja fatta inte vad du skrev förut att ja skulle känna igen dig? Ja har inte sett dina ögon. Jag bor i Öre och är äldre än 20 aww yee! =D

Im glad you find me too =D



Kärlek

/ -D.Dede

2009-09-16 @ 17:06:04
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: