Otroligt vackert mejl från en tjej som nyss hittat D.Dede!

Jag ska meddela att jag kommer bara uppdatera i små dosor tills bloggdesignen är färdig.
Har tagit waay to long tid me alla som lovat och bara vill ha min msn o säger "ja fixar de"
Im back in the week and when Im feel for it.

Och aah...jag fick nog ett av de intelligentaste o vackraste mejlen i går...
Jag får många mejl men absolut inte lika vältänkta och förstående.

"

Jag finner inga ord...

Meddelande

Hej, vet inte hur jag ska kunna skriva nu. Mina händer skakar och jag kan inte tänka klart. Men, på nått sätt kände jag att jag var tvungen att skriva till dig. Du berörde mig nått enormt och jag är fortfarande helt tagen.

Jag som i vanliga fall inte läser, kommenterar eller följer bloggar. Det var bara av en ren slump att jag kom in på din blogg, och jag är evigt tacksam till ödet eller gud eller vem det än kan vara som man ska tacka, att denne visade mig din blogg.

Om det är sant att ögonen är själens spegel måste du ha de allra finaste ögonen i världen.

Din text, nattkänslor, den berörde mig, min själ, min hjärta så otroligt mycket.
Det kändes som att du va närvarande genom orden.

Jag skriver det här till dig, direkt från hjärtat och hoppas att du förstår, hur konstigt vissa delar än kan låta. Jag antar att det är miljoner tjejer som skriver till dig och jag vet inte ens om du kommer att ha tid att läsa det här.
Jag hoppas innerligt att du gör det och att jag kanske på nått sätt får ett svar. Du berörde mig djupt, och jag vill att du ska veta att jag har aldrig känt den känslan jag känner just nu, när jag läser dina texter. Du är underbar.
/ Anna




Vad säger man? Asså, det där är verkligen en otrolig vacker tjej som förstår exakt allting i mina texter...och nu är det massa tjejer som är förälskade i mig, de var inte meningen, meningen var bara att skriva från hjärtat och aldrig ge upp att förändra världen...

Och bara 1 av alla miljarder tjejer kan få en D =D

Men som sagt, wow. Speachless.
Tänk om alla tjejer kunde skriva så.
Damn.

För er som vill läsa min senaste text är den i inlägget här under.
Det var den hon kommenterade. Mejlet var vackert. Thank you.


Nästan en liten tår i ögat av hur obeskrivligt vackert allt de här börjar bli =D



KÄRLEK STRAAAIGHT BACK TO ALL OF YOUU! =D*



Postat av: amanda

är de hon som är girlie??

2009-10-30 @ 08:21:13
URL: http://amanadaalbinsson.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Girlie vet inte om själv att hon är Girlie - hon känner igen sig i mina texter ba =D och får deja-vu känslor and she loves and need me so much =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-10-30 @ 14:05:37
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: amanda

men hur vet man om man är Girlie då?

2009-10-30 @ 15:46:49
URL: http://amanadaalbinsson.blogg.se/
Postat av: D.Dede

De vet man inte =D de är ja som säger det, man kan känna och tro att man är hon.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-10-30 @ 17:36:35
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du säga mer om girlie? har läst lite i din blogg och vem hon är?



för de verkar som du vill att girlie ska vara brunett? har ja missuppfattat de här?

2009-10-30 @ 18:08:01
Postat av: Anonym

kan du säga mer om girlie? har läst lite i din blogg och vem hon är?



för de verkar som du vill att girlie ska vara brunett? har ja missuppfattat de här?

2009-10-30 @ 18:16:56
Postat av: z

<33

2009-10-30 @ 18:19:35
Postat av: angelica

Det var sööött skrivet :)antar att många tjejer är avundsjuka på henne nu.

2009-10-31 @ 11:56:34
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: emma

Hejsvejs, tänkte kolla med dig, det är jag som gjort den bilden "kärlek truly yours /- D Dede"

Om du vill kan jag fixa så du får den som en signatur automatiskt efter varenda inlägg ?

du kan svara till min mail

om du nu vill ha de så :)

2009-11-01 @ 16:30:01
URL: http://emmmalindell.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: