DEEEEE IS BAAACK !



Heeeeeeeeeey! =D har ni saknat mig? =D


Nu är jag tillbaka från provspel. Har fått kontraktsförslag och tänketid, många klubbar som rycker i mig.
Vann ju skytteligan som sagt *host host* och det var en grymt rolig avslutningsfest.

De händer så mycket i mitt liv, o de här är ingen vanlig blogg, folk längtar ihjäl sig för att ja ska uppdatera.
O ja uppdaterar när ja hinner, inte som andra bloggar jämt o ständigt om deras patetiska liv och vad som hänt med brödrosten ;D this is it! Världens bästa blogg and you did find it!

Ditt hjärta hitta mig - the rest is history =D

Det finns så mycket jag vill säga er - nästan för mycket i huvet.
Jag vill säga tusen saker =D 1000 hemligheter =D ge er allt! =D

Men för att börja nånstans nu när D is back again skriver ner min senaste text bara som jag skrev under provträningen...






Reality-Check för västerländsk egoism.
Dags och äta kvällsmat med mamma o pappa o titta på Idol ikväll?
Frågan är vad vi klagar över i kväll - när vi borde klaga på våran västerländska vidriga värld och passivitet.
Vi lärde oss som barn att passivitet är en handling - våran passivitet mördar fattiga.
Vi är mördare. Vare sig du hatar det så har du blod på dina händer just nu.

So it's time to me to crush you all.
I will hunt you robotic people.
Hunt you down.
Cant stop this.


Försök inte stoppa D. För jag kan inte stoppas. Spring med mig istället.






Genialisk D-time. Lite tankar...


Förord...

Västvärlden har 90% av jordens behållning...
Fast vi är 10% av jordens befolkning...
Vi är rånare, och passiva mördare...
Känns det inte härligt att höra de?



De stör mig när jag ser världen för vad den egentligen är...
En värld som är fylld av oändlig misär...
Men västvärlden blundar, och håller för öronen...
De ser fattiga barn på tv:n, sorgen i ögonen...

Jag stör mig på i-landsproblem "tv-dosan är borta"
En del får inte gå i skolan o vi säger "orka"
En del får ingen utbildning - en del har ingen framtid
En del har inte pengar och lever som fattig
Livet ut, jag skriver nu...
Önskar att nån hör...vad jag skriker Gud...

Men de känns som...hela världen är robotisk o passiv...
Hade vi önskat samma sak om de fattiga vart vi!?
Nej vi hade önskat en aktion, en revolution från hjärtat
Ingen jävla mer televsion som berättar...
Hur folk svälter ihjäl - hur tårar o bomber faller
Att folk kan blunda o gå vidare i livet ger mig ångestattacker...

Egocentriskt Svenssonliv - "Allt-är-bra-9-till-5"
"Visst folk svälter, men just nu äter ja o ja skiter i dem"
Fuck alla med stängda ögon och som tänker blunda
Och leva falskt lyckliga i sin jävla västvärldsbubbla!


Flowslutord...

Om vi alla agerat... skulle ingen kunna stoppa oss
Vi kan gå ut på gatorna idag och säga ifrån
Det är vi som är folket... valet finns inom oss
Passiv robot eller medmänniska vad väntar du på?



Revolutionen är NU NU NU NU!


Peace
/ - D.Dede - I will scream til I collapse, muffackaz!

 

Postat av: Jeanette

Man blir alltid lika glad när man loggar in på Bloglvin och ser att du har uppdaterat :D

2009-10-16 @ 16:53:29
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jasså, ska du?? Hur kommer det sig då? Jag vill bara flytta härifrån jag.. hehe.. ja, det skulle verkligen vara jätte kul att träffa dig faktiskt :D

2009-10-16 @ 17:39:09
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: cissi

loove it! :)

2009-10-16 @ 18:13:09
Postat av: Mupp'

Vad spelar du i för klubb ? :D

2009-10-17 @ 11:37:51
Postat av: emma

I adore you! :)

2009-10-17 @ 15:16:35
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: viccy

BÄST!!!! :D <3

2009-10-17 @ 15:38:34
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Angelica

: Du är fan den bästa!!! så jävla bra texter, helt osannolik. Min IDOL!!!

2009-10-17 @ 15:43:15
URL: http://http://metrobloggen/ange3lica
Postat av: britney

DEDE!! du är så äkta,känns som du är något övernaturligt,och det bästa är att du verkligen finns på riktigt.. jag springer med dig!!!!

2009-10-17 @ 15:50:47
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: z

<3

2009-10-17 @ 19:59:18
Postat av: clara

Ditt medlidande takes my breath away.



Fler som du behövs D!

2009-10-17 @ 20:00:51
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Jeanette

Sv: Det har du faktiskt helt rätt i, jag menar hon borde ju ha sett när barnvagnen började rulla.. hmmm..



Hehe, tack så mycket för kommentaren :)

2009-10-17 @ 20:51:09
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: