Är jag världens finasde kille? Oh Hell Yeaaah! =D

Heyyoooooo alla! =D

Tack för alla kommentarer. Oerhört smickrande ^^ ska försöka svara på alla sen.
Kul me när folk börja skriva FinasDe iställe för finaste. ^^
Ska spela fotbollsmatch snart i de här regnvädret haha! =D crazy väder!

Ni skriver att jag skriver vackert och kallar mig världens finaste kille, de är oerhört smickrande, men de är ju du som är vacker?
Det är ju ni som förstår vad jag skriver om.

Jag funderar med på att kanske lägga upp bilder trots allt? En del känner ju igen mig o har sett mig men inte alla vet det.
Anledningen är ju att en riktig revolutionär visar inte ansiktet utan bara sanningen om världen.

Tänk yoo, redan har jag skrivit om reinkarnation/återfödelse, övernaturlighet, botemedel mot sjukdomar, intelligent liv, hur världen är multidimensionell/andra dimensioner, kärlekstexter, revolutioenrade texter, mitt kärleksliv, hur killar ser på saker, sexism, och mycket mer...
O de är bara början! =D

Klart såna som "Kissie" blir ointressanta skal just nu. Man vet ju vad de skriver, för de skriver ju samma bullshit varje dag =D
Så skalen som Kissie blir ointressanta, så alla följer The Dedede på världens äventyr bortom allt förnuft! =D

Hela din värld kommer förändras! =D Jag lovar att förändra din värld.
Ditt sätt att se på saker kommer förändras, 
O jag tänker gå in mer på mig med och skriva "personligt" om hur de började o vad som händer om allt.

FAST GUMZ!  Nu måste jag till fotbollsmatchen, dra på mig lagkaptensbindeln och gå in i mitt stereotypa jag....^^ 

Massa kärlek till dig! =D
/ - D for Daniel D.D for something else.

Postat av: Jenny

Jag har följt dig väldigt länge nu, skulle va kul och se ansiktet bakom allt :) Inte för att det har någon roll igentligen. Allt det fina du har på insidan kommer göra att jag kommer följa med hela vägen ut. Gör det du känner känns rätt i hjärtat.

Lycka till på matchen D !

Kram !

2009-05-08 @ 18:40:20
URL: http://yeahnyy.blogg.se/
Postat av: Stina

Du är så duktig :) angående om du ska visa bilder på dig eller inte tycker ja upp till dig :) de är spännande med, men man har ju hört att du är riktigt fin! o sen sett några bilder på dig har jag med :)

2009-05-08 @ 21:29:15
Postat av: Clara

Det vet du Dede!! :) du är finasde!!!<3 men jag tycker inte alla ska se dig, bara de du känner för o litar på för alla tjejer är ju nästan helt galna i dig!<3 förståligt nog eftersom de bara finns en av dig o ingen har allt du har inom dig.<3

2009-05-08 @ 21:53:19
URL: http://lightworkers.org
Postat av: seilon

Clara, alla har allt inom sig, vi är alla oehört grymma! :)



Vi är alla ren ovillkorlig kärlek! Det handlar bara om att lära sig hitta den och sen sprida den, vilket De e grym på! :)



Keep spreadin love! All of you!

- seilon

2009-05-08 @ 22:21:39
URL: http://www.seilon.org
Postat av: Jackie

"Nu måste jag till fotbollsmatchen, dra på mig lagkaptensbindeln och gå in i mitt stereotypa jag"



En hjälte lever alltid ett dubbelliv :O Som Batman, Spiderman, Superman... och D-man! ;)

2009-05-09 @ 14:47:28
URL: http://shaackii.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Precis Seilon, ljuset finns inom alla :)



Kärlek

/ - D.Dede

2009-05-10 @ 23:27:50
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: