HEEEYYOOO ALLA!!!!! =D It's The Dedede!

Heyyooo alla! =D

Tack alla, för alla fina kommentarer ni ger. Det värmer oerhört mycket.

Många skriver "Oh hoppas du hittar Girlie" - men det kan ju vara du som är girlie? =D
Jag vet ju inte vem Girlie är än, hennes ögon och hennes godhet är det som kommer fälla avgörandet.

Hon är den enda kvinnan som kan tämja D, well någorlunda^^

Och sen har alla stereotypa tjejer blivit helt FÖRBRYLLADE av mina bloggar!!??
hahaah fick de här av en anonym tjej:
"vad är de för fel på plastiikoperationer, står inte du för kärlekk lr varför skriver du i mot alla  OSS TJEJER som är skitsnygga och har plastikopererade bröst?"


Herregud, haha. Ja va svarar man på sånt? Jag kommer attackera makteliten och de som upprätthåller samhällsystemet. Jag vet att de robotiska skalen kommer attackera mig med, men jag har folket bakom mig. Folket vars hjärta vaknat och insett att nått är sjukt med världen.

O de är därför jag älskar o reta upp de robotiska skalen, för jag känner ju själv att jag är den tuffasde, bästasde finasde nånsin ^^ mitt självförtroende slår ingen^^ så då gillar jag o retas lite extra med dem ;D o gå i mot jantelags-sverige ^^ Ja, jag ser bra ut, men jag behöver inte lägga ut tusen bilder på mig själv o posera som de gör ^^
Jag är ledsen alla jantelagsmänniskor som ser hur stort mitt självförtroende är =D
Men så är det, jag älskar allt med mig och den jag blev! =D

Men, eftersom allt det här växer, så kommer jag lägga ut bilder på mig, även fast jag verkligen värnat om mitt privatliv.
Vill aldrig bli känd o rik, utan mer som en superhjälte då med en mask, men många har ju sett mig  redan, så de är lite galet kring mig.

Men jag är ingen ny "Darin", kommer inte gå med en töntgrupp som EMD och står o sjunger "oh baby" 

För sanningen är, att jag matchar ut alla de där töntarna tillsammans. Mitt hjärta har varit på en lång resa.
Det finns tusen saker jag vill berätta, det skulle ta en evighet och berätta allt om mig och allt jag vet.

Jag har tittat på andra bloggar, och jäklar vad de skiljer sig i allt man skriver om o tänker...
Att gå in på dedeprivat.blogg.se är som att gå in i en annan värld. Sagor finns om man verkligen tror från hjärtat.
Jag ville bli drömkillen för Girlies skull...

Det här är dock bara början på ett otroligt äventyr för dig =D
Jag har lovat att förändra din värld för alltid =D

Men jag vill inte ha pengar, kändiskap, jag vill ba förändra världen.
Men nu lutar de åt att jag trots allt kommer bli ett ansikte trots allt..


Nu ska ja ut och springa och i morgon spelar jag in en ny låt, så jag vet inte om jag hinner uppdatera mer idag, kanske i morrn på kvällen när jag kommer hem från studion.

Detta inläggs tas bort senare, eftersom jag tar bort alla vardagliga saker inom ett dygn.
Så de gäller o hänga mer härinne o läsa^^

Förövrigt, till alla som följer de här o stöttar mig, ni kommer få tillbaka kärlek 10-falt =D
Känn energin jag sänder till just dig!

Du är vacker, precis som du är.
Det är bara samhället som är sjukt.
O nu ska vi förändra det.


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede


Tänk om fler tjejer kunde öppna sitt hjärta som Christina Milian? Otroligt fint.
En sån där tjej vill man verkligen rädda från denna crazy world...

"And I dont wanna sing another sad love song again..."
Postat av: RANIA

hahahahh whatever u say

2009-05-22 @ 12:41:11
URL: http://knowles.blogg.se/
Postat av: X

Hejsan du, hoppas allt är bra med dig!

Läs gärna mitt senaste inlägg, där jag skriver om hur TRÖTT man kan bli på vissa nyheter. Jag vill gärna höra din åsikt också!



/ la ragazza che si lamenta

2009-05-22 @ 12:57:49
URL: http://lamentarsi.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, älskar låten! den är så himla fin :)

2009-05-22 @ 14:13:42
URL: http://emeliiehansson.blogg.se/
Postat av: Mikk

Hejsan, har frågestund på bloggen nu !:)

Släng gärna in en fråga !



Ha en bra dag!

2009-05-22 @ 15:09:37
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

världen är mer än sjuk...småBARN..som viker ut sig på nätet för att få uppmärksamhet från killar.. killar som bara faller för tjejer som inte säger nej till något och som knappt har kläder på kroppen..alla idealer som gäller som gör att tusentals unga kvinnor får dåligt självförtroende & självkänsla.. alla missbruksproblem som skadar familjer och barn.. krig som splittrar familjer..wtf har de gjort för att drabbas av det? våldtäckter misshandel.. you name it..det du skriver gör att jag mår bra.. seriöst nu läste igenom allt igår kväll och sen idag och jag får faktiskt tårar.. :') att det faktiskt finns killar som fortfarande tänker med hjärnan och hjärtat..jag hoppas du är så som du skriver för det är lätt att skriva saker sen är det hur man agerar och handlar..keep it up. Du gör så att man känner att man betyder och det är starkt.. att du kan påverka.. iallafall mig. Ha det bra D and I hope that u someday will find you're girliiegirl hehe:)

2009-05-22 @ 15:38:17
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-05-22 @ 16:57:15
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fin låt =)

2009-05-22 @ 16:59:13
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: Eva

Min dator krånglar tyvärr just nu. Så jag kan inte lysna på henne. Tyvärr :-( Ska testa igen i morgon!

2009-05-22 @ 17:59:57
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Ella

Du använder dig av sanningens ord.

När man läser din blogg så är det verkligen som att man kommer in i en annan värld.

2009-05-22 @ 18:34:31
URL: http://ellalalala.blogg.se/
Postat av: Fia

love d!! :)

2009-05-22 @ 20:19:45
Postat av: Anonym

<3

2009-05-23 @ 13:01:57

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: