Vem är han?

Så vem är den här killen egentligen?

- Han som skriver om botemedel mot cancer?
- Han som förklarar att vi lever i multidimensionellt universum vilket börjar bevisa sig enligt vetenskapen?
Finns de fler dimensioner?

- Han som skriver att Mayaindianerna visste om jordens förändring och kunde se in i vintergatan och bortom Universum? Hur var de möjligt?
Vad gör vi här egentligen?

- Vad händer efter vi dör?
Reinkarnation-fall uppmärksammas och vi kan leva efter vi dör? Vad händer sen?
- Finns de intelligent liv i Universum?
- Vad är de som händer med den tre-dimensionella bubblan vi lever i med binglotto, kändiskap och egocentrism?
- 1.1 biljoner har ingen säkerhet för rent vatten, men västerlänningarna klagar på att tv-dosan krånglar.

- Han som skriver djupa kärlekstexter? Revolutionerande texter?
- Han som drömt om framtiden och sett de i sina drömmar sen barnsben?
- Han som tar upp mode/skönhet men från ett kritiskt tänkande på den mediala exponeringen?
- Han som tar upp sitt kärleksliv, sitt eget liv, och reflekterar över sina förhållande och relationer?

Vem är han som skriver om allt?







Jag är han som inte vill ha kändiskap eller pengar.
Jag vill inte ha något av det.

Jag valde bara bryta från det robotiska systematiska systemet.
Bli den jag ville bli.  En revolutionär. En riktigt revolutionär vet man inte vem det är.
Men man tror på honom och litar på honom.

Mitt hjärta har bara en dröm.
Om världsfred.

Ju fler som vaknar, desto mer kan vi nå dit.

Det här är sagan om när din värld förändras!
Du har hittat hit för en anledning.

Din värld kommer förändras helt, och ett äventyr väntar.
Många är helt förstummade av dessa nyheter.

Men det här är bara början :)

Världen kommer förändras.

O du är en del av det.
Orden känns i hjärtat.
Vi har alla letat efter det där vi inte riktigt vet vad det är.
Alla människor söker det.
Men har inte hittat det i pengar eller egoism.


Vem väljer du att bli?
Den egocentriska kapitalistiska roboten.
Eller drömmen i ditt hjärta.

Bli förändringen i världen som du önskar.

Livet är bara en dröm.

Nu händer det :)


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede


Låt sanningen bli mainstream. Dessa ord måste höras. Vi är så många nu. Makteliten kan inte stoppa oss mer.

Immortal Technique Fourth Branch
Postat av: Clara

Otroligt visa ord :) gillar!

2009-03-30 @ 23:59:29
URL: http://lightworkers.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: