Konsten att se in i framtiden.

Kan vi se in i framtiden?

Är det möjligt?

 





Många i vår historia har kunnat se in framtiden och många profetior från olika kulturer tar upp det.
Även jag har kunnat sett in i framtiden och känner igen människor o ansikten, och även en del som läser min blogg.
Många människor upplever också deja-vu känslor och upplever situationer o säger"de här har jag redan sett".
Pretty cool isnt it? =D

I många situationer upplever folk sanndrömmar med. Och oftast som varningsklocka att det kanske händer någon olycka dagen därpå eller något liknande.

Men är det verkligen bra att se in i framtiden?
Personligen tycker jag inte att man bör se in i framtiden utan kunna skapa den själv. Inte av inbyggd perception.Oh jag förstår de som får uppleva att se in i framtiden att det mer är som en curse istället för en gåva. Så jag är nöjd att jag bara fått med mig fragment av framtiden för att förstå världen. Det är bättre att skapa framtiden själv och lära sig av sina misstag.


Många nordamerikanska indianer menar att det existerar inte någon framtid, dåtid eller nutid.
Allt har redan hänt och tiden är bara ett sätt som våran korkade hjärna sorterar saker.

Enligt kvantfysiken så är tid och placering fullt utbytbara i samtliga ekvationer. That's pretty amazing huh.


Går det att vrida tillbaka tiden?
Det betyder att vi kan byta ut tid och placering och det skapar då parallella universum. 
Vilken i sin tur kan visa att det går att resa i tiden, eftersom man kröker tid och rum. 
Att resa tillbaka i olika livsepisoder kan då bli en möjlighet. 

Och all den här kunskapen är så viktig, för det finns så mycket sanning som inte folk vet om. Som undanhålls.
Staten vill ha dig som en dum puppetdocka som jobbar 9-5 och sliter i okunskap om världen.

Men det livet vi lever är inte frihet och världen vi ser måste förändras.

Därför valde jag skriva allt om världen o lite till och se att varje kategori togs upp i princip i min blogg dedeprivat.

Så vi måste revolutionera världen. Från hjärtat.

Och det finns så mycket jag vill berätta för dig, men det skulle ta en evighet...

Och jag har varit borta en stund nu, men det är för att jag har mycket fotbollsträning =D
 
O nånting börjar hända med mig, för jag känner mig helt oövervinnerlig ^^

Och jag skriver när jag har tid, men jag lovade att förändra din värld och hela ditt sätt att tänka. 

Och jag lovar att berätta mer för dig. Yee du har mitt ord! =D


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede (v-v-v-världens bästa bloogg!)

Postat av: Jeanette

Deja-vu känslor har man ju fått ett par gånger.. Lite läskigt faktiskt.. hehe :)

2009-07-01 @ 09:53:47
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: amanda

först tyckte jag de var coolt om man såg in i framtiden, nu håller jag med dig om de nog blir jobbigt o se in i framtiden:P

men coolt är det!

2009-07-01 @ 12:10:59
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: s

Riktigt intressant ämne. :) Hört en berättelse, en man som `från ingenstans´ landade på en gata på 50-talet. Mannen hade kläder och mynt ifrån 80-talet. Tyvärr blev han överkörd direkt, men rätt häftigt att tänka på det.

Jag tror att vi kan mer än vad vi sätter stopp för.

2009-07-01 @ 12:50:15
Postat av: Clara

Är det här samma som maskhål? Att man reser i tiden? och hur får man den här förmågan att se in i framtiden?

2009-07-01 @ 14:13:34
URL: http://lightworkers.org
Postat av: sanna

vad händer om man ser in i framtiden och sen ändrar på "framtiden" så att säga?

2009-07-01 @ 14:15:13
Postat av: D.Dede

S //



Grymt intressant, var det bara en berättelse eller har du nån källhänvisning?



Clara //



Maskhål är mer att åka runt Universum och förflytta sig snabbare. Se in i framtiden gör man genom att öppna sitt "third eye".



Sanna //

Om man förändrar framtiden i en framtid skapas ett parallellt universum och en annan hypotetiskt framtid.

2009-07-01 @ 14:46:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: jojje

Rätt häftigt är de ju :P

2009-07-01 @ 17:00:26
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Hanna

har ingen aning om sånt här övernaturligt, din blogg är spännande!!

2009-07-01 @ 17:07:35
Postat av: Anonym

<33

2009-07-01 @ 17:47:37
Postat av: v

cooolt:) att kunna se framtiden, ja skulle me vilja göra det lite

2009-07-01 @ 17:55:10
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Mariell

Det är intressanta tankar det där. Jag anser mig vara väldigt intutiv och upplever déjà vu då och då. Jag har under min barndom och uppväxt under korta perioder inbillat mig att jag varit synsk, då jag känt på mig när dödsfall och olyckor närmat sig den nära familjen. Jag tyckte inte om dessa känslor så jag försökte att mentalt träna bort när liknande känslor inträffade igen. Jag har dock en väldigt nära vän som jag har ett själsligt band till. När denne person är lycklig känner jag det, oavsett om vi är städer ifrån varandra, när denne person är olycklig känner jag det också.



Samtidigt så tror jag att det kan ha med intuition och utstrålning att göra. Om jag känner på mig saker, människor som ska dö, tror jag vet om det, och omedvetet utstrålar en bristande aura, som då intutiva människor kan plocka upp. Men jag vet inte. Svårt, djupt och intressant ämne.



De personer och själar som finns nära, deras känslotillstånd och tankar är lätta att känna in om man bara vet var man ska leta.



Nu blev det långt igen och kanske lite osammanhängade. Men så kan det va. Ta hand om dig! :) Kram.

2009-07-01 @ 18:24:54
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: .

när kmr videobloggarna? :D

2009-07-01 @ 20:08:13
Postat av: D.Dede

Mariell //



Yes och får att du öppnar ditt tredje öga och lärt dig lita på intuition! :)

Det är därför du är mer öppen för det och kan då lära dig hantera det.



. //



När Sara lagt upp dem :)



Peace

/ - D.Dede

2009-07-01 @ 20:22:34
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: