D, De, Det, Den, Dede springer! Nu =D - 1 MIL MED DEDE!

Det ösregnar här!

Och jag vill ut och springa =D

Jag vet inte varför det alltid blir så, men varje gång jag ser regn så vill jag bara ut i regnet och springa...

Ner till fotbollsplanen, knyta mina fotbollskor,  springa i det våta gräset, låta ögonen blixtra av vilja, och ruscha de sista metrerna och...

Pusta ut, andas ut, och känna hur kroppen arbetar och blir starkare, lägga mig på gräset, känna hur vattendropparna flödar ner mot ansiktet...

Det kallas att leva =D och det blir på något sätt, en sorts metafor när man springer, att trots allt regn, och att gräset blir svårsprunget så måste man springa de där sistra metrarna mot mål, och sen andas ut när allt är klart. Lycklig.

JAG ÄLSKART!!! =D det är så jäkla härligt o underbart,

Vill du springa mot mig i regnet ? =D

Får hoppas Bambi kommer idag med, haha ni vet det där rådjuret som jag skrivit om som kom in en gång och sprang i kapp mot mig =D

Var nog de roligaste scenen ever =D var helt fantastiskt, ett rådjur sprang i kapp mot mig =D

Ni skulle sett ! =D det var helt otroligt!

Aaah, daamn, jag går ut o springer ! =D måste ut  och springa nu, men jag uppdaterar om ett par timmar :)  lite om kärlek blir det.

Kärlek
Truly Yours
Ruffy-D, De, Det, Den, Dede!



Let's gooooo! =D





Sötnosar...jaa är trött^^

Jag har sprungit 9,4 kilometer i ren vilja trots regnet =D

Herregud, vi hade träning igår, och jag sprang ändå på egen hand idag en mil i princip! =D
Helt craaazzy Rufffffffyy-DEDE! =D

Det var underbart, på 7:e varvet tänkte jag ge upp, för jag bestämde mig att springa 10 varv inna, det var tuuungt lixom, gräset var tungt...

Men aah, jag kan inte förklara viljan i mitt bröst, inte kärleken heller...
Den kan bara aldrig ge upp...! =D

Det känns oerhört starkt o skönt att maxa 1 mil i vilja =D hade med mig ipoden så hade bra musik på!
Oh jag bara sprang där i regnet och kände mig starkare än nånsin!

Jag är i världens bästa form i mitt liv just nu! =D

OOHWWOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!! =D

Häng med nästa gång yoo =D du behöver inte springa 1 mil haha yee men du kan jogga ett varv allafall lr? =D

Nu måste ja äta, o umgås o så! Men om jag är inne ikväll så kommer inlägget!

Jag brukar ta bort alla vardagliga inlägg, nån dag efter^^

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Jeanette

Låter härligt det, kanske man själv ska göra någon gång.. Lite regn dör man ju inte av.. :)

2009-06-12 @ 14:44:39
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: sanna

guuud hahaha du kan springa som bara den i de här regnet :O

2009-06-12 @ 18:33:13
Postat av: Anonym

guuud hahaha du kan springa som bara den i de här regnet :O

2009-06-12 @ 18:33:16
Postat av: dolly

Dede hur orkar du!!! :O jag vill ha din konditon och energi!!!

2009-06-12 @ 18:34:48
URL: http://dollbabixox.bilddagboken.se
Postat av: Jojje

jag skulle nog klara ett halvt varv kanske...haha o inte i din fart! :P

2009-06-12 @ 18:40:52
Postat av: jojje

jag skulle nog klara ett halvt varv kanske...haha o inte i din fart! :P

2009-06-12 @ 18:41:17
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: emma

Du och fotboll Dede :) hur är de annars? du springer nästan för mycket :P

2009-06-12 @ 18:55:50
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: anonym

är det viktigt att girlie gillar fotboll eller att hon springer som du gör? tänk om din girlie är lat? :P och inte orkar springa lika mycket som du gör..

2009-06-12 @ 19:03:10
Postat av: becka

Du är så magisk på nåt sätt! dettA med rådjuret o så.. åh. jag älskar också regn. och vara ute o gå i de. det rensar tankarna bra!

2009-06-13 @ 01:21:08
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

anonym //



Girlie är inte lat =D men hon behöver inte springa 1 mil preics haha =D

2009-06-13 @ 10:55:59

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: