Jag skrattar åt sååååå många bloggare =D

Måste säga att blogghysterin är så riktigt fuunny! =D


Vi har bloggare som är helt desperata, lever för sin blogg, läsare/kommentarer att de i princip gör allt för det.
Hur kul är det med en msn-konversation typ i en kommentar o inget annat? vad gör du? hahaha =D
Och folk kommenterar andras bloggar för att de ska kommentera deras =D HAHA, ni är HYSTERIRSKA!!! =D wake up and smell the air!

Jag läser inte ens andra bloggar, om det är inte nån som skriver nått otroligt vettigt.
Jag är bara glad att allt blivit så stort, och att folk försöker förstå, för den här bloggen kommer ta upp allt och förändra ens egen värld.

Dede är motsatsen till Kissie.
Skulle va kul o träffa henne för skoj skull nångång o se hur en diskussion skulle se ut.
Det skulle nog vara som att prata med en treåring... En moderat blondinbella hade nog varit rätt kul o tugga me också =D


Fuck U =D  Stereotyp 1 and Fuck U =D Stereotyp 2 (OH NO blogg.se censur på Dede!
*bip bip bip bip bip bip bip* ej politiskt korrekt*

Varför läser jag inte deras bloggar? För de står samma sak varje dag. Det kommer inte vara nått nytt. Så man läser inte deras bloggar. Det är en bubbla med gränser. En riktig värld och en riktig blogg har inga gränser.






...Och dessa bloggare som enbart postar modeplagg
och folk svarar ba "aah, de vill ja ha", är det tjejer i ett nötskal så kickar jag Christer Fuglesang spaceass, sätter mig en rymdfärja o trycker på startknappen och drar iväg från EARTHY! ;D

...90% av alla bloggare verkar jaga sina materialistiska drömmar, och fastnar i dem och lever i en skönhet/mode-värld!
Och bär många kläder som barnarbetare har fått göra...

...Problemet är väl att se att man är en egocentriskt västerländsk person som bär barnarbetares kläder, o de har knappt mat för dagen...men det viktigaste är väl att dina modekläder passar och inte sitter åt för mycket?

Själv lever ja ett liv som bara folk drömmer om =D men de vet inte hur man når dit utan fastnar i "materialistiska-blogg-kommentarer-skor-mode-skönhet" - STORT!!! =D

Riktigt stort ladys =D ni kom nånstans i livet och det är ju det handlar om.
Att blogga och kommentera.
Och leva i en mode-skönhets-bubbla hela livet tills man en dag dör...

Hahaha, hoppas de ser det själva till slut.

Ett ord: - PERSPEKTIV GOOOD DAMNIT! =D 



And btw fuck you too stereotyp 3 =D

Kvällens text blir övernaturlig/kärlek !
Nu har jag sopat av axeln lite o gjort mig av lite vad jag tänkt på under veckan =D

Till alla ja sågar, try me bitches ;D

Peace
Truly Yours
/ -  D.Dede


Vill du läsa mer om vilka D.Dede sågar kolla kategorin "Dede sågar de som förtjänar det".
Postat av: Anonym

i min blogg står det inget vettigt alls. men det är ett kul tidsfördriv och roligt att kolla tillbaka på efter något år.



alla skriver vi väl av olika anledningar ?

du skriver av en annan anledning än mig tex.



hejhopp

2009-07-10 @ 15:12:32
Postat av: amanda

älskaa!!! :D

du är bäst DEDE!!! :)

2009-07-10 @ 17:40:06
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3

2009-07-10 @ 17:40:31
Postat av: Rita

Preach Dede, preach! :)

2009-07-10 @ 17:57:05
Postat av: Patrik

Alla materiella bloggare borde ta sig en titt på hur ekonomiska systemet fungerar. Våra pengar har förslavat oss och vi behöver en ekonomisk reform.



Tänk om alla bloggare kunde förstå www.ekonomiskreform.se och förstå hur mycket bättre vår liv skulle bli om vi reformerade vårt system.



Det går inte på 1 eller 2 man att ändra världen, vi måste göra det ihop!



mvh

- Patrik

2009-07-10 @ 18:04:53
URL: http://www.ekonomiskreform.se
Postat av: jojje

Du har så rätt i de du skriver och du är modig som vågar säga allt :)

2009-07-10 @ 18:54:13
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: emma

Mycket bra skrivet :)

2009-07-10 @ 18:55:42
URL: http://emazngirl.bilddagboken.se
Postat av: G-baby

jaaa vist kan jag göra det =D

2009-07-10 @ 19:18:52
URL: http://aggizh.blogg.se/
Postat av: julle

vill se dig träffa kissie :P

2009-07-10 @ 22:06:39
Postat av: Clara

Så sant och de är ju oftast väldiigt yytliga med.



Och tråkiga kommentarer är det "fin blogg&snygga skor" hur kul är det?

2009-07-10 @ 23:42:48
URL: http://lightworkers.org
Postat av: D.Dede

Kolla Patriks länk http://www.ekonomiskreform.se



Övrigt, yee det finns viktigare saker att skriva om än smink, desgign, kläder och ytligheter :)



Vill man va den som upprätthåller systemet eller förändrar det?



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-11 @ 11:24:10
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Mariell

Tack, och jag läser gärna din blogg, för du skriver så vettigt. Är som sagt, som du trött på alla små fjortisbloggar som skriver om mode, om vad de åt till frukost, om deras vackra fantasivärld. Så tacksam att jag hittat din blogg och finner inspiration i den.



Håller som vanligt med dig. De tror att deras liv är så sjukt intressant att om de skriver om det på internet vill alla läsa och till slut tjänar de massa pengar på det. :P

Jag skrev själv ett inlägg om detta en gång för länge sedan. ( http://reasontobe.blogg.se/2009/march/reason-to-blogga.html ). Där jag tar upp liknande tankar. (Men det inlägget är inte så bra rent formaliamässigt. Det var innan jag kom in i att skriva snyggt, stilrent och läsvänligt, om nu någon av er får för er att följa den länken).



De bloggar jag läser är antingen seriösa bloggar om djupa tankar, eller så är det sarkastiska roliga texter. Läser några vänners bloggar med för att det kan vara roligt med de jag känner irl. Men där stannar det.



Trött på den sjuka matrialistiska världen som intagit bloggvärlden mer och mer, där det skryts om modekläder och andra prylar, för att nå bekräftelse och där de på det sättet hoppas på att få sina 15 minutes of fame.



Jag använder min blogg för att bolla tankar med mig själv. Jag använder min blogg för att hitta meningen med livet, reda ut glädjen. Jag använder min blogg till att hitta det bästa sättet att leva mitt liv på. guldkorn, meningen med livet, glädje och harmoni. Min blogg är till för mig själv.



Hoppas du har en fin helg. Kram.

2009-07-11 @ 13:14:50
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: EMINA

hej, jag e po semester. e tillbaka om 1 vecka.

sen har jag ingen dator hemma. skolan har tagit min laptop......... so jag smobloggar fron biblioteket eller kompisar sen ner jag e tillbaka .......... kommer inte ha photoshop der... :S :/



peace!

2009-07-11 @ 14:12:01
URL: http://jakupovic.se
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket ^^

Är så glad att orden som kommer från mig kan vara bra till nått ^^

Iband tror jag att jag bara finns till för att glädja andra människor ^^ Men det ser jag som någonting positivt :)

Och svaret på frågan...

Sådär, jag har inte fixat så mycke med det än så länge men lite design håller jag på med i alla fall :) Ska inte påstå att jag är speciellt bra på det kanske men ändå ^^ Det är kul ^^

Om det är något jag kan hjälpa till med så gör jag det gärna :)



Lyckokramar till dig!

2009-07-11 @ 16:13:12
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: G-Baby

sorry skrev fel blogg adress hehe. har två så det blir knas ibland =)

2009-07-11 @ 19:11:02
URL: http://aggizh.blogg.se/
Postat av: Anonym

De känns som om att jag känner dig, och bara för att jag kände mig lite deppig nu så gick jag in på din sida, hehehehhe, det kanske är nu det gått för långt :D haha. ne, men ja önska du va min pojkvän faktiskt, för du verkar vara den enda vettiga killen i hela världen, and I belive that ifall du älskar någon skulle du aldrig svika den heller. mhmmhmh, nej nu ger ja mig, nu ska jag försvinna in i dimman

2009-07-11 @ 19:57:10
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: tjuhuuuu

videoblogg, videoblogg, videbloggen_D vi väntar hehe!:D

2009-07-12 @ 10:51:03
Postat av: kanske girlie?

D to EDEDE finasde<3 kan du inte skriva vem girlie är? o texter om henne (:<3

2009-07-12 @ 12:44:50
Postat av: Anna

Hej vännen :) Jo jag har ju varit med från början och jag tänker inte sluta :) Och jag kan inte skriva att jag tänker vara med till slutet för det finns inget slut på detta! <3

2009-07-12 @ 19:34:33
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: - H*

- så jävla sant, word on that ! amen .

2009-07-25 @ 22:23:21
URL: http://finest.se/hodamerei

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: