Hon är beroenDe av D!

  
                                                                          

Alla familjer skrattar och håller på Robin Hood när han tar från de rika och ger till de fattiga trots att det är moraliskt fel enligt samhällets inbyggda värderingar. Han vågar göra något och krossar det kapitalistiska styret. Vårt samhälle idag ser likadant ut. Skulle du stötta en riktig Robin Hood eller motarbeta honom?





Hey alla läsare! =D

Hoppas det är bra med er! Idag ska jag ut och spela fotboll&tennis =D yeep tennis! Vi brukar köra det nu ganska länge så idag blir det heldag fotboll&tennis från 13-20. 7 timmar? HAHA YEEEEP! =D man fastnar och vi älskar och köra det. Vi är 6 stycken från fotbollslaget som spelar, och sen utmanar vi varandra i en tennisturnering. Jag vann senast =D så jag måste försvara titeln nu!

Tjejer undrar säkert med va killar prata om vid såna här tillfällen? Och vi pratar mest sport och mat hahaa =D typiskt killar huh? =D  I mitt stereotypa jag kan jag ju inte prata om sånt här som jag gör på bloggen.






D.Dede talar ut om fröken beroenDe aka "Lisa"


Jag vill med skicka en känga till den här patetiska "Lisa" som smyger in ibland i min blogg och skriver i mot mig t.ex. svininfluensan. Ibland är hon anonym, ibland använer hon andra namn, med men man ser ju ip-nummret. 

Hon är helt beroende av mig och min blogg.

Hon verkar tro att man skriver sånt här bara på måfå och för att det är kul, men man skriver ju för att en hel generation ska vakna och se världen.

Ni som följt bloggen ett tag har med sett att jag frågat henne vem hon är, men hon har inte svarat.

Hon har även sagt "Nu tror du inte jag är girlie kanske för att jag skriver i mot".
Girlie hade vetat bättre än att försöka misscreda sanningen och hade inte stoppat ord som kan förändra världen.

Förut trodde jag att det var allas dröm att förändra världen och hitta sin "Girlie" men sen upptäckte jag att många i världen är ignorant, egocentrisk och bara bryr sig om villa-vovve-volvo livet.






Så Lisa, vill du leva i din 3-dimensionnella bubbla? Gör det?
Gå och läs  Kissies blogg gumman? Lev i den världen.


Själv tänker jag visa en helt annan värld och bevisa att vi är multidimensionella. Kom ihåg att Einstein sa detta själv genom strängteorin - Universum är multidimensionellt.

Jag vill heller inte ha pengar eller kändiskap för det jag sprider, kunskap ska inte kosta pengar.
Jag vill nå en värld där det inte finns orättvisor, klasskillnader och okunskap.


Och att bli en offentlig person är nått jag kommer bli tillslut ändå, just nu är tajmingen inte rätt, och någon sa att alla hjältar bär mask för att kunna förändra världen så att ingen vet vilka de är och kan fånga dem.

Men jag kommer bli offentlig snart, lägga ut videobloggar, allt handlar om tajming bara.
För den dagen jag gör det måste jag lägga mitt stereotypa liv åt sidan och slänga min lagkaptensbindel...


Även fast man möter systematiska robotar som avskyr när någon går ut ur ledet och blir osystematisk och strider mot jantelagen, skiner och vill förändra världen.

Men sen till alla andra som läser bloggen som verkligen stöttat mig, jag lovar att hjälpa till och finnas där.

Ni läsare som funnits här hela tiden och är trött på världen vi lever i och vill se sanningen bortom den, ni kommer få se en helt annan värld och ni kommer få kärlek 10-falt tillbaka! =D




Att förändra världen har ett pris. I payed my dues.
So Girlie just wait, I'll come back to you.



Jag måste bara stoppa alla de här makt-penga-giriga-krigiska töntarna först =D



Hur kan någon nånsin vilja stoppa de här?



Kärlek
Truly Yours
/  -  D.Dede (Dede Hood)
Postat av: angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

jag har lagt till dig nu så säg till när du har lagt till mig=)

2009-07-23 @ 11:13:41
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: N O E S C A P E

Hej, någon tjej (som heter Emma) kommenterade min blogg: heej! är du ihop med rapartisten D.Dede? han på dedeprivat.blogg.se som alla tjejer är kära i typ? :D var en tjej som sa det:P



Lite konstigt kanske?

2009-07-23 @ 11:23:11
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra liknelse där med robin hood faktiskt ;D fett bra det du gör. fortsätt! :D tihi

2009-07-23 @ 13:44:41
Postat av: Anonym

Har du tjej hehe ??????



undra bara

2009-07-23 @ 14:22:57
Postat av: hanna

<33

2009-07-23 @ 15:54:31
Postat av: Clara

Ingen kan nånsin stoppa en D! :) <3

2009-07-23 @ 15:55:07
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Mariell

Nu har jag varit iväg några dagar, har fått börja jobba lite, så hinner inte läsa i samma hastighet. Men läste nu och wow. det där med svininfluensan. wake up call. Tack för att du ger vidare och delar med dig.



Jag skulle helt klart stötta en riktg Robin Hood. Jag skulle finnas bakom honom och hjälpa att lura byxorna av de rika för att hjälpa de fattiga. För att jämna ut klyftorna och inspirera. Helt klart.



Jag gillar tennis. Hoppas du haft en toppendag med tennis och fotboll.



Ha det fint. Kram.

2009-07-23 @ 16:22:11
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: amanda

du är underbar och finasde <3 absolut den finasde killen i hela världen. drömkille! så underbart vackra ögon har du :)

2009-07-23 @ 16:28:48
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: j

du berör mig djupt.

2009-07-23 @ 16:29:52
Postat av: sandra

niiiicee:) love your thoughts

2009-07-23 @ 21:39:09
URL: http://sssandra.blogg.se/
Postat av: Philippa

gash, alla tjejer verkar ju typ vara kära i dig ? Wtf, hur gamla e dom ? ;o

2009-07-23 @ 23:12:06
URL: http://philippaandersson.blogg.se/
Postat av: Rebbz

din blogg tänker jag läsa. Du skriver om intressata saker som te.x världen, fred. allt.

Peace Rebecca

2009-07-24 @ 00:01:41
URL: http://rebeccabergmano.blogg.se/
Postat av: chelise

du var ju grym! :)



följa varandra via bloglovin?

2009-07-24 @ 02:47:29
URL: http://chelise.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag är också beroende utav dig NU hah. Har legat och läst heela din blogg :O

Meeh blev lite besviken då det inte finns några bilder osv. på dig?

Du verkar veta vad du håller på med iallafall, and keep it up!

2009-07-24 @ 06:35:56
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: Nadja j

hejsan du som skriver!

hittade din blogg först idag & det är verkligen ingenting jag ångrar. du fick mig att verkligen tänka efter och jag älskar allt jag läser.

som du skriver är det många som skriver att du är snygg, fin mm.

och jag hittade hit genom att någon skrev i en annan blogg, kolla in den här killen han är finast!

jag kollade in och upptäckte att jag inte hittade nån bild på dig & då slog det mig att det är inte utsidan som är finast utan det är faktiskt insidan.

jag håller med dig fullt ut & tack för att du får en att tänka till, kommer följa din blogg varje dag i fortsättningen!

2009-08-01 @ 12:35:55
Postat av: Nora!

Jag skulle nog motarbeta en Robin hood. Världen behöver ingen som tar tar för att sedan kunna ge. Vi behöver en som kan ge utan att ta från några andra.

Även fast vissa är rikare än andra får man ta hänsyn till att de jobbat sig fram. Då snackar jag inte om bimbot Paris Hilton eller hon den andre jäveln Nicole Richie, nej, nu snackar vi folks som jobbat hårt för sina pengar.

Det vore fan så orättvist att tvinga de ge ifrån sig sina pengar, då orsakar vi samma problem igen, inget har löst sig då. De blir de rika fattiga & fattiga rika, vart är förbättringen?



Fan, jag nördar din blogg -.- I think I'm addicted. Damn

2009-11-23 @ 11:43:54
URL: http://norafazel.wordpress.com

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: