De var en gång en De-de-de!




En Dede&Girlie vecka på Dedeprivat med start i morgon!




HeyyoooooooOooOooooOoOoooOooooOOooooOooooooooooooooooooo! =D

Allt bara växer o växer och många skriver till mig att de är "Girlie" i mina texter...

Tjejer äääääälskar D! ^^ De är smickranDe! =D


En del har frågat om Dede&Girlie texterna, och att jag borde posta alla och i en ordning så man får se hur det utvecklar sig. Så jag tar ner den senaste, eftersom den händer i slutet och kommer ha en Dede&Girlie vecka.
Och den ligger i kategorin "Känslor, lyrik och musik"

Oh en del frågade i mail när jag började blogga och det var flera år sen fast då skrev jag inte här utan på en del communitys, och jag skrev bara från hjärtat om allt i världen.

Men historien om mig skulle ta en evighet att berätta...

Utåt sett är jag den perfekta stereotypen, mammas duktiga Daniel, aktivist, rapartist, lagkapten i mitt fotbollslag, så jag idrottar varje dag, springer/löper och jag älskar bara att göra det =D

Jag har aldrig träffat mina riktiga föräldrar.

Ingen vet vilka de är...

Men det känns som att mina riktiga föräldrar är anledningen till att jag förstår världen och kunnat se fragment av framtiden. Sånt här pratar jag inte alltid högt om i stereotypa världen. Utan måste som alla andra "vinka glatt" och säga "allt är bra" och dra på de där obligatoriska leendet i den robotiska jantelagsvärlden.

Du vet...

Jag vill bara förändra världen.  Medans andra formaterades och stereotypiserades så spelade jag med.
Men inom mig utvecklades jag varje dag och fick uppleva saker som var helt otroliga.


Jag bara förstod saker. Jag brydde mig inte om skolan, men fick höga betyg, jag upptäckte saker och att våran verklighet bestod av fler dimensioner, vilken vetenskapen nu säger att det kan finnas fler dimensioner. 

Även Einsten sa det genom strängteorin att vi kan leva i parallella universum.
Vi lever just nu i 3 dimensinoner, höjd, bredd och djup.

Så tänk dig själv, en liten Dede som springer hemma i huset med full energi på 5 år "wooOoohooooO" men kunde säga nått så smart att mina föräldrar var chockade. "Det finns fler dimensioner mama!".  Haha va säger du Daniel? Yee, 5-åringar ska inte prata så ^^

Oh jag vill inte ha kändiskap eller pengar, eller nånting. Jag vill bara förändra världen för alltid!

Nu har allt vuxit så stort, och många vet vem jag är, tjejer har fallit för mig, förhoppningsvis genom mina texter, även om om en del faller för utsidan så vill jag helst att folk faller för insidan =D För utan mitt hjärta vore jag bara en stereotyp.Jag gör så mycket, fotbollspelare, rapartist, aktivitst, o är med inom så många olika saker.

Så jag kanske ska bli en offentlig person?
Men jag vet inte om den världen är nått för mig...helt jävla ärligt ^^


Jag vill inte vara den perfekta stereotypen. Oh vi har alla robitska skal på oss...

Det som händer nu är riktigt stort. Det är en stor förändring på gång.
De som vill leva i "ytligheter-egocentrism-krig-svält-död-världen" får göra det.

För i mig gör det ont i hjärtat att veta att våran västerländska passivitet gör att 26 000 barn svälter ihjäl varje dag...



Det finns så mycket jag vill berätta för er...
Men det skulle ta en evighet...jag vill berätta allt...

Jag har försökt berätta mer o mer, läs dessa bloggar om och om igen.
Det finns en hemlig nyckel i dem.


Och jag har börjat tagit upp allt om världen, hur vi styrs politiskt, hur världen ser ut, sanningen som undanhålls.
Vi är produkter, allt vi är, äter, tänker, tittar på. Vi är en samhällsprodukt.

Titta igenom alla kategorier. O läs även mer om mig i "Allt om D.Dede".

Ditt hjärta är inte här av en slump, den känner av att världen är så fucked up. 

Det är upp till dig och mig att göra nått.
Det är vår generations ansvar att förändra världen.

O genom denna blogg, så kommer din värld förändras för alltid.
Du kommer vara på ett äventyr som kommer vara obeskrivligt.

Du är menad att bli nått stort.

Vet du hur vacker, självständig o fri du egentligen är?

Du skulle fälla glädjetårar...

Let's change the world.


Kärlek
Truly Yours
/ D.Dede


Rekommenderas läsning kategorin "Allt om D.Dede" och i morgon börjar Dede&Girlie veckan.
Postat av: H

Dede jag tänkte på en sak om dimensioner. Stämmer det att det är 11 eller 24? har hört olika.

2009-07-13 @ 23:20:20
Postat av: Anonym

SV: åh, du är så himla söt så de är synd om dig ^^,

2009-07-14 @ 00:20:20
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: amanda

asså man älskar dig bara :) <3 du har nått ingen annan har!

2009-07-14 @ 10:03:15
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: hon-i-dina-texter

<333

2009-07-14 @ 10:04:31
Postat av: sandra

vet du inte något om girlie ser ut? hur ska du veta vem hon är av alla?

2009-07-14 @ 10:23:58
URL: http://sssandra.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag tror att en dag hittar du dina föräldrar, de är nog hur stolta som helst över dig :) <3

2009-07-14 @ 10:45:54
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Angelica

Du är VACKRASDE <3

2009-07-14 @ 10:52:46
URL: http://metrobloggen.se/4ang3lica
Postat av: M

Vet du hur mycket jag beundrar dig? älskar allt med dig!!! adda msn skriver den på e-postadressen.

2009-07-14 @ 10:53:46
Postat av: Viccy

Vet du inte vilka dina föräldrar är :S varför? vad har hänt? stackare=/

2009-07-14 @ 11:06:14
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Viccy

Vet du inte vilka dina föräldrar är :S varför? vad har hänt? stackare=/

2009-07-14 @ 11:06:50
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Jeanette

Tråkigt det där med att du inte känner dina föräldrar..



Du skriver ju så bra.. har du aldrig funderat på att börja skriva en bok??

2009-07-14 @ 17:40:42
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: