UFO rammade vindkraftverk

UFO rammade vindkraftverk

Och kommunfullmäktige Robert Palmer säger sig ha sett ett "runt, vitt ljus stå stilla i luften över platsen"

Det är en världsnyhet världen över.
Vindkraftverken är konstruerade för att klara blixtnedslag och säkermyndigheten HSE utesluter att någon slags flygmaskin kört på turbinen.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4143390.ab





Vi kommer se fler såna här nyheter och samtidigt alltid "?" Finns ufon?
Jag kan skriva det utan frågetecken.

UFO:n existerar, och vi är på väg in i ett nytt paradigmskifte. Även folket rent generellt tror nu mer på utomjordiskt liv än för 10 år sen.

Jag kommer ta upp mer om detta och lägga fram fler fakta för dess existens och intressanta teorier och detta kan ni läsa mer om under dedeprivat blogg i kategorin "övernaturligt".

So stay tuned! Den här  bloggen kommer ta upp allt om sanningen och lite till :)

Postat av: sandra

Amazing :D

2009-01-09 @ 21:02:46
Postat av: tina

sjukt grymt :D

2009-01-11 @ 00:02:30
Postat av: sara

Ursäkta men jag måste bara få fråga en sak...

Vad fan är paradigmskifte?

Jag vet, jag låter otroligt korkad, men jag är också otroligt inne i såna här övernaturliga saker.

Så jag tackar dej för att du hittar sån här fakta och lägger upp det här.

2009-08-12 @ 16:11:50
URL: http://saramaric.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: