Sajten ”ger” bort plastikoperation + some Beatles!



 

Inga bidrag - inga pengar. Bilder på lättklädda flickor ska få besökarna på nätsajten Operation perfect att lätta på plånböckerna. Bakom internetsatsningen står bland annat svenske Martin Wahlström. "Tjejerna bestämmer själva vad de ska operera. Det kan vara bröst, fettsugning, rumpa eller lår", säger han.

Väldigt kvinnoförnedrande, att ge bort en plastikoperation genom att få kvinnorna att vika ut sig.
Samtidigt måste man fråga sig vilka systrar som gör så? Att de tillåter sig själva bli produkt, en stereotyp av ett vidrigt samhällsideal.

Håll huvet högt syster, för du är vackrare än vad du själv tror.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4226879.ab








Jag blev så förälskad i denna melodi ^^ ska försöka sjunga den själv med ^^ älskar de aukistisk gitarr, de är sjukt vackert, o speciellt denna melodi...

Tänk om det börja finnas mer sån här musik? Istället har vi massa kommersiella dockor som inte säger nått vettigt, utan anspelar bara för att nå en fjortispublik. "kärleksproblem, pengar, sex". Britney Spears, Rihanna etc, 95% av alla artister når till en fjortispublik men säger inget vettigt.

Trodde aldrig D skulle lyssna på beatles ^^
Postat av: Sandra

Sant de! (de) :D

2009-01-21 @ 18:48:36
Postat av: Hanna

underbart (:

2009-01-21 @ 23:05:17
Postat av: Josefine

hörde det där med plastikoperationer på vakna med the voice imorse, tycker det är sjukt! en töntig sak som också är förnedrande

2009-01-21 @ 23:12:06
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Micca

Den låten är skitbra och jag håller med om att det är helt stört med plastikoperationerna.

2009-01-22 @ 10:39:25
Postat av: Z

<33 bästasde

2009-01-28 @ 18:28:54

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: