- Min drömkvinna - och de 5 vackraste kvinnorna enligt D. 1. Alicia Keys 2. Nicole Scherzinger 3. Jessica Alba 4. Sofia Vergara 5. Christina Aguilera

Hey alla!

Nu kom inlägget alla väntat på, vad jag anser vara en drömkvinna ^^ och vilka egenskaper ja tycker hon ska ha.

Nu talar jag bara själsliga attribut, och jag bryr mig inte om jag är den enda killen som tänker så, för mig är skönhet själen till tidens slut...

1. Först och främst handlar det om ögonen, för ögonen är själens spegel, och om en kvinna har väldigt starka, goda, vackra, djupa ögon, då smälter jag...^^ haha trodde du inte va, att D kunde smälta me? ;D gud så vackert yee!

2. Så om de första är ögonen/själen som jag anser gå ihop lite där, så är den nästa en villkorslös kärlek och godhet i hjärtat, att hon verkligen har en passion av vilja bli mer en bara stereotyp grå robot.

3. Nästa är att hon verkligen får mig skratta, är charmig och söt och verkligen får mig bra på humör^^ gör inget om hon är lite dumsöt heller^^ eller bara kan få mig att njuta av hennes närvaro ^^  hon ska typ gå runt o studsa o va en energiboll som får mig ba att le ^^ smääääääälter!

4. Att hon ser världen från mina ögon, förstår mig. Jag hade en dröm att jag mötte en sån tjej med, det var en av de bästa drömmar jag hade, synd att ja vakna haha, för de var helt sjukt vad hon förstod mig, hon visste hur ja tänkte, det var som hon var min ena hälft, ifall det är nått ja älskar så är det verkligen när nån förstår mig helt så att man nästan blir fulländade som par.

5. Hennes aura, mystik, känsla, beröring, hennes unikhet. Det skapar hennes otroliga utstrålning, till slut blir hon det vackraste i världen med alla dessa egenskaper ^^ hon är en kvinnlig Dede ^^ för Dede har de egenskaperna och är den fiiinasde yee^^ jaa ba önskar ja vet vem du är, o vart du är? 

Lite som filmen stardust ska de va^^ en kvinna från stjärnorna ^^" En stjärna faller ner i ett kungarike bortom tid och rum. Himlakroppen har tagit skepnad i form av en ung kvinna (spelad av Claire Danes). Stjärnans mystik drar till sig en handfull lycksökare, alla giriga efter hennes enorma krafter."



De gör inge om hon kan sjunga vackert me ^^

OoOOoooooh ja vill pussas me dig vackraste... vart du än är baby, så är du det vackraste i världen.. Ooooh ingen kvinna kan nånsin fylla din plats, för mig kommer är du så mycket mer än alla stereotypa wacka bitches därute, du är speciell. En gudinna ^^ världens vackraste...vart är du? vem är du? 

Hennes kärlek kommer göra mig starkast i universum, en kyss ^^




Eftersom många frågat efter vilka ja tycker är finaste, eller vilka tjejer ja tycker attraktiva så skriver jag en sån lista nu men inte mer igen ^^ Dehär är one-time only.

Mina topp 5 då på tjejer. Jag har valt att inte ta med några plastbrudar (plastikoperade, gud va många som går bort då) eftersom jag inte ser skönhet på de sättet. Jag vill me tillägga att oavsett hur man ser ut, vilket land i världen, hudfärg, lång, kort, tjock, smal, whatever, så kan alla ta sig in på den listan.  Läs egenskaperna igen annars ^^


1.  Alica Keys 
- Fin, vacker i ett, otrolig.  Alicia är den jag påminner mest om enligt folkz ^^












2. Nicole Scherzinger
- Tar klass, sexyness, och stil en helt annan nivå, fiiine as hell!






3. Jessica Alba
- Sjukt vackert leende, och grym utstrålning, gorgeous baby!





 4. Sofia Vergara
-  Vacker, och den ustrålningen är like daaaamn!





5. Christina Aguilera
- För skön är hon, och hon har verkligen karisma, och är en classact!







Sådär - verkligen one-time only! ^^
Fast om ja skulle träffa nån av de här 5 tjejerna vet jag ju inte hur de är som personer exakt, så ingen av dem kan fånga D, men när de gäller utstrålning, karisma och själ i de gör så är de högst upp!

Fast de absolut viktigaste, den här tjejen som inte vet om att hon är nått speciellt o vacker, har aldrig sett sig som en Gudinna, hon tror inte att hon är den, hon har haft en stor dröm i sitt hjärta, men aldrig vågat bli den hon är fullt ut, hon har fastnat i den falska värld och blivit hämmad av den, men hon kommer blomstra o bli världens vackraste...hon är en gudinna utan att hon vet om det. So that's it ^^

KÄRLEEEK YEEEEE!

/ - It's the Dedede!
Postat av: Stina

Veronica Zemanova, Carmen Electra, Elita brukar ju va killars vanligaste favotjejer :P

2009-01-13 @ 12:41:00
Postat av: Katta

alla har utstrålning allafall :) kul o se vad för tjejer du tycker är attraktiva :P hade de lite på känn att alicia keys var me :P men gillar du inte Christina Milian?

2009-01-13 @ 12:44:30
Postat av: Cassandra

Alicia Keys <3 lätt finast (:

2009-01-13 @ 13:27:41
Postat av: Anna

Alba är skitsöt . asså hon som är den speciella vet inte hon om det?

2009-01-13 @ 16:19:09
Postat av: Mikaela

Du dras mer till brunetter Dede (:

2009-01-15 @ 11:53:10
Postat av: Linnéa

Tyckte du verkade vara en kille utöver det vanliga ända tills jag såg att du gillade den bilden på Christina Aguilera i Grön tröja.. haha var finns själen i den bilden? brösten? ;) Du tog ju verkligen en bild där hennes ansikte ser ansträngt ut men brösten är i fokus. Det säger ju en hel del mr."Jag kollar först å främst på ögonen!" haha

2010-03-20 @ 13:23:22
URL: http://linneafridamarie.blogg.se/
Postat av: D.Dede

haha va? du gillade allt förutom den bilden?

ska ja ta hänsyn till att hon nyss blivit mamma på den bilden o fått större bröst gumman? för isåfall diskriminerar jag alla med stora bröst.



Peace

- D.

2010-03-20 @ 20:35:37
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: