- Dede och 2009

Herregud...

Världen håller på förändras så.

Och här är jag med alla mina tankar, mina ord som bara utvecklas och håller på explodera...

Efter allt jag gått igenom. Så har jag all rätt att tituelera mig som den TuffasDe jäveln på jorn.
Helt jävla ärligt. Min styrka. Är att bli den jag alltid vetat att jag ska bli.

Min styrka skapades genom eldhav som människor utsatte mig för.
Jag gick igenom elden. Kom ut härdad. Ännu starkare. Och det robotiska skalet föll av under elden.


Ingen lyckades döda mig.

Och en del tror att jag hatar dem människorna som sårade mig.
Jag hatar ingen som har formats av detta sjuka samhälle.
Det är samhället som skapade produkterna och robotarna.
Det är samhället som är sjukt och skapar då sjuka produkter.
Det är vår världsamhälle som måste förändras för att förändra robotarna.


Det många inte förstår är att jag aldrig kan hata på det sättet, min största styrka är min sårbarhet.
Det är min sårbarhet som gör att mitt medvetande och hjärtkvalité utvecklas.
Jag blir den jag vill bli, medans andra formas av materialistiska drömmar, utvecklas jag andligt.

Även om jag kan fälla tårar ibland så måste folk förstå att jag verkligen valt allt detta själv innan jag föddes.
Jag ville gå igenom elden för att bli den starkasde och hitta sanningen i mig själv.


Så även till de som försökt stoppa mig, spottat på mig, dödat mig, hånat mig, plågat mig, så lyckades ingen.
För det går inte att stoppa villkorslös kärlek.

En del har tvivlat men varje gång reste jag mig. Så kom ihåg det här sen när världen förändras.
Kom ihåg oss sen när paradigmskiftet kommer.


För när det kommer är jag borta, för mig själv i en värld där det går ner 3 solar. I en värld där jag måste läka mig själv igen.

Men jag hade aldrig önskat något mindre, allt som händer nu är min dröm, jag vill verkligen detta...även om det gör ont ibland att se hur falska människor är.

Varje gång..
Tårarna runnit ner...
För mina kinder..
När jag flowat ensam...
Under stjärnhimlen...

Så har jag alltid vetat nånting som många inte vet. En sanning. Det svåraste har varit att acceptera en välsignelse som även kan bli en förbannelse.

Min dröm har alltid varit att bryta mig loss från de robotiska systemet och bli fri, krossa jantelagen och lysa så att alla ser att det är ok att lysa och inte anpassa sig till vårt sjuka system.

Jag är här för att rasera det.

Och vid tidens slut kommer ingen komma ihåg alla materialistiska fundemenalistiska egocentriska människor som verkligen nästan förstört jorden. Många vet inte om att de bara är robotar. Följer robotar. Lyssnar på robotar.  Puppetdockor finns i politik, till musik och säger aldrig sanningen utan ord som vi vill höra.

Sanningen är inte bekväm, därför måste vi höra ord som vi inte vill höra.

Men efter orden sagts som ingen vill höra, kommer orden ditt hjärta alltid drömt om.

Världsfred. Lycka. Utopi.

Kom ihåg mig sen.
För jag är den tuffasde jäveln på jorn o ingen kunde stoppa D.
Mitt hjärta växte igenom hela stjärnhimlen...

Tack till mina änglar "upstairs"

Watch me fight, läk mig sen.



/ - Ruffy Dede :)

Postat av: Hanna

Du är den finasde människan som ja nånsin sett.

2009-01-06 @ 14:23:15
Postat av: J

Jag står fast vid det jag alltid sagt, du är grym och du skriver så jävla vackert! Tänk om alla kunde vara som du. Vad menar du med "Kom ihåg oss sen när paradigmskiftet kommer. För när det kommer är jag borta" ? Hugs / Jonna

2009-01-06 @ 14:51:50
URL: http://angelj.blogg.se/
Postat av: frida

DEDE <3

2009-01-06 @ 15:18:55
Postat av: frida

DEDE <3

2009-01-06 @ 15:18:55
Postat av: petra

Du är helt otrolig på de här, jag vet inte vad du är men du är nått helt annat, sagolikD

2009-01-06 @ 15:48:17
Postat av: Katta

Du är bästasde på de här, finns ingen på jorden som är lika vacker <3

2009-01-06 @ 22:38:20
Postat av: Sanna

DE finns ingen bättre <3

2009-01-06 @ 23:19:30
Postat av: erika

<333

2009-01-06 @ 23:34:15
Postat av: Rita

(:

2009-01-07 @ 14:33:53
Postat av: Gabby

Du är så sjukt bra på de här så de finns inte !

2009-01-08 @ 14:58:54

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: