- De har hittat den mytomspunna Lemuria och kanske kommer Atlantis hittas snart.

Japanska forskare har hittat den mytomspunna fantasieggande staden Mu eller Lemuria. Precis som Atlantis fanns det mest i sagor, berättelser, men har nu hittats. Atlantis kommer också hittas snart enligt Edgar Cayce.

Det är bara början på en ny era, allt kommer exponeras, all sanningen kommer komma fram.
Det du trodde vara sagor kommer visa sig vara sanna.

Verkligheten är större än 8-16 jobb, och tipsextra på lördagar, pensioneras och sen dö.

Realitycheck :)

Postat av: Sandra

otroligt :D

2009-01-23 @ 23:57:53
Postat av: Petra

Rätt otroligt, kunde faktiskt inget om det där. Var helt nytt för mig.

2009-01-24 @ 23:35:16
Postat av: Silva

Det är fantastisk du!

2009-01-29 @ 14:46:03

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: