- Dagens nyheter Twendy-one roboten och Bush lögner

ÖVER 100 läsare per dag!

STORT! :)

Det här kommer ta upp all sanning och lite till om allt! Spread the words!

Och stort tack till alla som läser, kommenterar och följer Dedeprivat.blogg.se!





Domare medger tortyr.


USA:s militär torterade saudiske Guantanamofången Muhammad al-Qahtani, medger nu Susan Crawford.

De hemliga förhörsdokument som Time då kommit över visade bland annat att saudiern fått huvudet och skägget rakat, tvingats klä av sig naken och skälla som en hund, hindrats från att sova och grenslats av en kvinnlig förhörsledare, en högst kränkande kontakt för en muslim.

Ingen rätt till rättegång i det "demokratiska USA" och vad hade Bush och Cheny sagt. Jo detta
President George W Bush och vicepresident Dick Cheney har tidigare nekat till att de använt tortyr vid Guantanomobasen.

Vi har nu, svart på vitt, lögnare vid makt.

http://www.hbl.fi/text/utrikes/2009/1/14/d22183.php




Vi kan avsluta med det här klippet för idag. Robotvärlden är här.



Robotarnas tid är här, här är den nya Twendy-one roboten som hämtar ketchup. Vi är i framtiden.
Framtiden är nu.
Postat av: Hanna

Helt sjukt med Bush och det där, nu vet man ju att de ljuger!



Roboten var söt, fast skulle inte vilja ha nån i mitt rum.

2009-01-15 @ 15:51:14
Postat av: Sandra

otäck robot väl?? bush förvånar mig inte

2009-01-15 @ 22:46:08
Postat av: Hosse

A.I is here!!

2009-01-16 @ 12:53:06
Postat av: Anonym

otroligt

2009-01-18 @ 17:33:43
Postat av: I don't know you now

Nej, framtiden är imorgon.

Nutiden är nu.

2009-03-22 @ 16:12:59
URL: http://idontknwoyounow.blogspot.com

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: