För jag är den bästasde finasde tuffasde coolasde Dede! D-DAY!

FÖÖÖR JAAAA ÄGERRRRR, DEDE ÄGEEEEEERR nananaanana (8) WooooooOoooOoOOoOooooow!

Och jag menar.

Jag är den tuffasde bästasde finasde jäveln på jorn ^^ och hur man än gör, försöker vrida, stoppa, så kommer det aldrig finnas någon som gjorde det som D ^^

aaah, ni vet en sån där dag, då du ba tittar dig i spegeln och vet "yeeeeeeeeep, Dede is da man" ^^

Gled iväg och köpte kläder ^^





Uppdaterar mer snart strax



CHARMADE HELA STAN IDAG! ^^
Yeeep de var en grym dag idag^^ varit på jobbintervju, fixat kläder och till och med charmat ner en tjej på arbetsförmedlingen ^^ . Jag har ansökt dit som socialkonsulent och jag mötte en tjej som jobba där som var sjukt strikt. Hon bara "Den du söker är inte här". Hon var stenhård...men jag lätta upp henne efter allt var klart "aah, hon verkade ju angelägen o träffa mig". Världens leende ger hon mig då ^^ hahaha, hur lyckas man charma ner en strikt modemedveten tjej med en rad? ^^ Answer: Dede!

KANDIDATEXAMEN FÖR DEDE!
Och idag fredag den 13:e är hela min kandidatexamen fixad, intyg och allt. Otroligt vad synkrositet är vackert, som ni vet så kom jag till Sverige fredag den 13:e. Allt är så broderat och tydligt för att visa oss tecken på att Ödet är så omfattande.

FREDAG 13:e ingen otursdag!
Fredag 13:e är ingen otursdag - det är en myt. Det var tempelriddarna som massarsterades, och sedan avärttades. Tempelriddarna är idag, frimuarna och de hemliga sällskap som styr världen. Så det är vår maktelits otursdag. Den är manipulerad att vara otursdag, men det är folkets turdag och elitens otursdag. Ganska komiskt då att jag landade i Sverige fredag den 13:e som en lite Chebby-Dede bebis.



Är livet en slump som ni säkert läst innan i min blogg!
Läs och begrunda och förundras.


Är det en slump att mina favoritfärger är svart och rött. Revolutionens färger.
Är det en slump att allt 95% av det jag sett i mina drömmar har hänt?
Är det en slump att jag inte vet vilka mina riktiga föräldrar är?
Är det en slump att jag kan fånga en känsla som jag inte kan beskriva?

Är det en slump att mitt hjärta kan ta stryk men aldrig sluta kämpa?
Är det en slump att mitt hjärta blöder o skriver lyrik även om jag inte behöver?
Är det en slump att jag inte ens orkar gå till skolan för att jag vet tillräckligt ändå?
Är det en slump att jag som 5 åring kände att verkligheten var större än oss?

Är det en slump att jag vet mer om andra ting om livet men inte kan enkla saker i köket? ^^
D: Mia ska man koka makaroner i burken?
Lilla syrran: Burk??? De heter kastrull Daniel!
D: ooh ^^

Är det en slump att jag inte ser skönhet med systematiska ögon utan tycker skönhet är själen.
Är det en slump att jag nobbade en utvikningsmodell när mina polare sa: va fan sysslar du med? ta henne!
Är det en slump att jag tycker ögonen är själens spegel? Att jag haft de orden med mig sen barnsben?
Är det en slump att jag hellre väljer den söta blyga tjejen och vill ge henne hela världen?

Är det en slump att jag vill reformera och bryta av mönster och förändra världen?
Är det en slump att jag fått tecken i mina drömmar och i verkligheten?
Är det en slump att jag sett 3 Änglar som försökt hjälpa mig?
Är det en slump att jag har ord i mig och skriver texter med rim som ja inte själv förstår?

Är det en slump att mina ögon blivit så djupa o känsliga?
Är det en slump att jag finns här och skriver nu när jag ska vara 300 mil bort?
Är det en slump att det inte skulle varit jag som varit här utan att de var ett annat barn som skulle kommit hit men de vart fel med papprena?
Är allt en slump? Då tror jag att det mer är en slump att tro det.

Ödets design. Den har broderat alla liv. För alla livsöden är unika.
Och jag menar de kan inte vara en slump att mitt huvud innehåller så mycket tankar o känlsor, men att de kan ta 5 minuter för mig att skala en potatis? :) jag kämpar me att skala men de går inte ^^ oooh ;D
Well I try my best :)


"Det kommer en tid då allting detta försvinner
Du vill inte dö även om ditt hjärta längtar till himlen
För du kommer från stjärnorna men du kanske inte minns?
För du har sett det i dina drömmar och trott att de landet inte finns...*





Postat av: Hanna

Du är så rolig för du kan vara så djup o vacker o sen väldigt flummig o crazy :) du har så mycket inom dig Dede. Tänk om alla var lika trygga i sig själva som du :)

2009-02-13 @ 18:30:52
Postat av: Petra

Vilken energi du har :) du är underbar! lyser säkert upp vardagen för många d :)

2009-02-13 @ 18:38:30
Postat av: Micca

Grattis till kandidatexamen =) och du är ju charmig så inte konstigt du lyckas charma ner alla ! =) otroligt fint text det där om ödet, finns ingen slump.

2009-02-13 @ 19:29:12
Postat av: Hosse

GO DEDE!

2009-02-13 @ 19:32:17
Postat av: Gabby

sweet jesus. du har verkligen otrolig skön energi. jättefin blogg.

2009-02-13 @ 19:56:07
Postat av: Z

Din energi, ditt självförtroende, din kaxighet, din charm, ditt sätt, dina ögon, din vilja att förändra världen <3

2009-02-13 @ 20:06:02
Postat av: Anonym

<33

2009-02-13 @ 23:46:35
Postat av: Anders

Det finns ingen slump. Tror jag personligen.

2009-02-14 @ 09:37:52
Postat av: Hanna Nilsson

Ganska maffigt det där som hänt i ditt liv. Tror inte heller på slumpen, men tror du på ödet?

2009-02-14 @ 12:19:41
Postat av: Sebbe

FANTASTICO bruush!

2009-02-14 @ 12:56:41
Postat av: Emma

mycket kärlek Daniel<3

2009-02-15 @ 11:40:40

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: