Till hon i min dröm

Heeeeey =D


Yap jag talar med DIG! =D

Hur mår du gumz? =D

Du vet gumman. Det finns en sak jag har velat säga dig.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska säga det.

Men.

Du är Gudinnan i min dröm. :)

*tar tag i din hand och tittar mot dig med djupa fina ögon*

Du är den speciellaste gudomligaste sagolikaste finaste vackraste kvinnan i hela världen.

Och jag väljer bort alla miljarder kvinnor för min kärlek till dig.

Ingen kan få mitt hjärta förutom du för du är den specielle.

Gumman...Jag vill ge dig hela världen.

Jag vill göra dig till världens lyckligaste och älskade i hela världen.

Du vet. Världen är konstig. Men jag vet att du vet att mitt hjärta är det renaste och aldrig är kapabel till att såra, förföras vara otrogen eller lämna det jag älskar.

För det är D.

Och jag vill nu. Att du tar min hand. Så beger vi oss till kärlekens land.

Runt jordens alla hörn. Vi flyger i väg från alla bekymmer och skit som finns i denna värld.

Men jag tänkte att vi skulle gifta oss på Hawaii!!! =D i dag? =D mmmmm oki? =D


Men på den tiden då vi är borta tänker jag rädda världen.
Jag har ingen superman dräkt.
Men jag har mina ord. Min röst.
Som jag är född med.

Skaffa massa barn sen och ha ett vackert hus längs stranden =D
mmmmm och gumman aaaah oki vi kan pussas på stranden med! =D
Kan inte du laga mat till mig när jag kommer hem från jobbet? =D

Och varje dag jag kommmer hem så måste jag ta av mig mitt svarta linne inte för att det är varmt utan för att du vill pussa på mig =D

Jag tänkte att vi går ner till stranden...Tar med våra barn...
Tänder en liten brasa...
Och sen sjunger jag för er...
Hur mycket jag älskar er...

För mig handlar inte livet om att vara den mest unikaste.
För mig handlar livet om kärlek.

Så jag vill ge dig hela världen...hela hela hela världen...
Och ge lycka till hela hela hela världen...

Jag ville säga att du är hon i mina drömmar och i mina sånger.

Och att jag älskar dig! =D

För du är den speciellaste gudomligaste sagolikaste finaste vackraste kvinnan i hela världen. Och speciellaste av alla miljarder kvinnor på denna jord.

Sårar dig aldrig. Lämnar dig aldrig. Det är som att skada sig själv.
För i kärlek är två hjärtan ett.
Hugger jag dig kommer mitt eget hjärta att förblöda.

Och jag ger dig mitt hjärta för evigt...
Du får D för alltid ^^ haha yee ^^

Well, nu slutar jag prata ^^

Aah, vi kan pussas nu ^^

Kärlek, Dede.
Postat av: Tina

ooooooooh<3 Dede (:<3

2009-02-07 @ 13:32:49
Postat av: Petra

Väldigt väldigt vackert, vacker = D!

2009-02-07 @ 19:29:39
Postat av: Veronica

Sjuuukt vackert, dem hon är så kommer hon bli lyckligaste...

2009-02-07 @ 23:38:37
Postat av: Fia

Den mest älskaDe! (: <3

2009-02-08 @ 12:04:33
Postat av: Stina

<3 inga ord räcker.

2009-02-08 @ 12:06:03
Postat av: Anonym

<3

2009-02-08 @ 15:32:28
Postat av: Katta

Tänk hur lycklig hon kommer bli, vem är hon då? någon hint? (:

2009-02-09 @ 14:47:40
Postat av: Malla

Den bästasde dede!<3

2009-02-09 @ 22:17:31
Postat av: H

<33

2009-02-11 @ 18:45:59
Postat av: Paulina

Den vackrasde...<3

2009-02-11 @ 19:47:40
Postat av: Sphresa

Väldigt vackert Dede

2009-02-12 @ 09:55:22

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: