Kärlekstext - Girlie&Dede

Alla hjärtans dag så lite kärlek blir de, även om den här dagen mest är kommersiell för att företag ska få in mer pengar...

Men den här känns jätteverklig för mig =D Riktig Dede-flow!


Den här är uppbyggd så att det blir en dialog mellan Dede och Girlie i flerstavig rimform.

Ska definera lite mina vanligaste ord till tjejer:

Ruffy = Söt&Snäll
Girlie = Väldigt fin flicka ^^
Chebby = Aaah, då är man världens vackraste kvinna ^^ då har man allt ^^

Btw, skulle va jävligt soft o göra en musikal eller nått av de här ^^ hahaahaha loooooooove it!^^
FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO REAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! ;D




Girlie och Dede

De stod ensamma under denna vinternatt och titta varann i ögonen...


Snön föll i natt och hon kysste min kind...
Girlie ville låsa upp mitt hjärta ... men ingen vet vart nyckeln finns...
Girlie sa: "Dede, jag tänker låsa upp ditt hjärta och värma dig
För när jag ser in i dina ögon i natt förstår jag att ja alltid kommer älska dig..."


Snön föll...
Och jag gick i väg men Girlie skrek och slet i min jacka
"Nu stannar du, ge mig ett svar Dede, det är fegt av dig annars!"
Dede: "Girlie, vad vill du att jag ska säga, jag försöker tänka klart"
Girlie: "Men jag vill ha dig och jag tänker inte stå ensam kvar..."


Girlie sa: "Man kan inte alltid förklara med ord så jag skänker en känsla
Som ett silverspjut genom evigheten som jag sänder från hjärtat
Dede, jag kysser dig, dina ögon är fina, ditt inre är vackert...
Och dina ögon glimmrar och brinner i natten..."


Dede sa: Försöker du imponera på mig med nyskapade rim flerstavigt? ;D
Well, your above the rest, dessa ord var inte sedvanligt
Men om du lovar mig det, lovar jag dig mer än världen kan ge
Girlie: "Jag tänker inte drömma utan skapa sagor så jag går vägen mot D"

Girlie: Har alltid drömt om dig, vacker inuti och utanpå
Vill inte leva i denna värld utan nu få vandra på mjuka moln
D, Dede, Daniel...jag kysser dig i natt...
Vet du varför...jag hittade ditt hjärta...och har nyckeln i min hand...


Dede: Girlie, jag definerar vackert och beskriver din själ
Jag tittar i dina ögon och ser kärlek och allt vad livet är värt
Du är det vackraste som finns, lyssna nu min skatt...
Jag vill med föreviga våra hjärtan och kyssa dig i natt...


Oh gumman jag vill aldrig mer se dina kinder lämna tårar
...Tillåter inte att se dig längre gråta...
Aldrig leva i ovishet eller falska drömmar helt obemärkt
Girlie log medans Dede gav henne en sönderfrusen blombukett...


Röda sönderfrustna blommor...


Dede titta henne djupt och passionerat i ögonen...
luta sig över Girlie och viska i hennes öra:


...Kysser jag dig i natt lovar jag dig kärlek utan gränser...
...Kysser jag dig i natt ska jag visa dig hela världen av mina känsler...
...Kysser jag dig i natt blir det inga mer falska drömmar...
...Gumman... Stäng ögonlocken... Andas...blunda...


Dede och Girlie kysste varann. ^^

Och jag kysste dig nu.

Kände du? =D


/ -  Kärlek, Dede .

Postat av: Amanda A

Kan inte förklara hur mycket dina ord betyder för mig. De har verkligen fått en stor inverkan på mitt liv. Du är allt för mig Dede. <3

2009-02-14 @ 21:17:14
Postat av: sandra

De där sista 4 meningarna fick mig att rysa...kändes som du kysste mig.

2009-02-14 @ 21:55:03
Postat av: Nea

Så jäkla vacker text Dede. Ingen kan skriva som du. Fenomen.

2009-02-14 @ 22:41:55
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Z

Du är absolut den bästasde och finasde! Din ord, ditt röst och allt!

2009-02-14 @ 22:42:29
Postat av: Jojje

Otroligt vackert...man rös.

2009-02-14 @ 22:45:39
URL: http://joiiz.blogg.se/
Postat av: Tina

Du överträffar dig själv hela tiden (: fast när man skrivit vacker, så blir de vackrast hela tiden. Du är otrolig.

2009-02-15 @ 11:18:54
Postat av: Emma

han är BÄSD! Han är Dede!<3

2009-02-15 @ 11:38:26
Postat av: Anonym

Ruffy är det hon bbbea på bdb? är du ihop med Manda? Snälla svara, du är jättedålig att svara i din blogg på frågor.

2009-02-15 @ 12:34:06
Postat av: Rita

Så vackert som allt annat Dede, ja kommer ihåg det här =) Vi borde göra en musikal hahah =)

2009-02-15 @ 18:05:43
Postat av: Pillan

förstummad =) går inte o smälta in allt du skriver, du är genialisk och borde skriva en bok med =)

2009-02-16 @ 09:45:30
Postat av: johanna

vet inte vad jag ska säga. men det är helt underbart.

2009-02-16 @ 17:21:01
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: jane

bra text!!!najs...premurera på varann då?

2009-02-17 @ 15:53:35
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

okeyyy

2009-02-17 @ 16:10:20
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: Jessica

VAAACKERT!!!

2009-02-18 @ 14:31:38
Postat av: SanDra

Vi snackar ju trots allt om DEDE just nu!!! Mr "I dont take shit from anyone!" Grabben som ska förändra världen för alltid! Mr "Jag är tuffasde finasde coolasde i världen" Vi snackar D to the DEDE! haahhaahahhaahaahh! ÄLSKA !! XD

2009-02-18 @ 18:21:08
Postat av: rebecka

sv: haha, f-n va' glad jag blir! tack tack tack.

2009-02-19 @ 18:19:44
URL: http://rousseur.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: