Nånting overkligt verkligt.




Många har försökt men ingen tjej har lyckats tämja D än. Vem är hon som kommer lyckas?





Satt och tänkte i natt och skrev lite för mig själv...

Relationer som jag skrivit om och hur det är svårt att veta vem Girlie är bland alla stereotyper o gör det svårt att hitta Girlie.

Jag får många mejl från stereotypa tjejer som säger att de älskar mig. Och frågar när jag har nästa fotbollsmatch så de kan komma o kolla. Och även om de är smickrande så känns det som jag blir uppäten. För det känns som Girlie är trängd och osynlig bland alla tjejer.

Girlie är en vanlig tjej som inte förstår sin skönhet och hur vacker och speciell hon är.

Och hur vet jag när jag träffat henne? Jag känner de direkt i känslan när vi möts tror jag. Det blir den känslan som i mina texter. Hon känner igen sig i mina texter och har drömt om en kille som mig, nånting mer än vad den vanliga världen ger, för hon vill så mycket mer. Nånting obeskrivligt.

Den där obeskrivliga känslan. Av nånting mer. Nånting overkligt verkligt. Den där uppfyllda obeskrivliga känslan som jag gav henne i mina texter. Det är en helt annan värld, bokstavligt. O ja tänker fortsätta bevisa det.




"Den dagen man slutar tro på drömmar tror jag att man dödar dem. De där övernaturliga finns även inom henne."




Men jag känner i hela min själ att hon läser...

Girlie sitter där nu och läser det här.

Men de känns jättejobbigt att inte veta vem hon är av alla...


Problemet är ju med att jag är så svårtämjd och svårfångad med så det måste verkligen vara nånting speciellt som kan fånga mig. Nånting som verkligen är värd allt de där som finns inom mig. Det är så vi alla borde älska.

Relationer idag är så tillgjort, stereotypt och fucked up.

Oh jag vill inte älska stereotypt och robotiskt! För precis som i texterna är det en känsla man aldrig känt förut, världens bästa känsla som man känner uppfyller nånting i hela ens själ.

Tänk att här sitter jag och skriver nu ännu en gång och du läser.

Och jag vet inte vem Girlie är!? hahaa aow =D men snart så!

Hur tämjer man en vildhäst som D?
Man måste ha Girlies egenskaper. Och det är ju bara Girlie som har dem.


Och om jag inte hittar Girlie. Så tänker jag lova en sak idag.
Det är att jag tänker förbli singel resten av livet. Yeeah you heard me.

För även om tusen tjejer säger att de älskar mig så tänker jag aldrig falla för tusen tjejer och strula med tusen tjejer och leva clublife helg in och helg ut. Det är inte jag.

Jag vet inte...men det känns som rätt val...för det är kärlek för mig.

Att våga vänta på sin dröm...och att inte låta någon annan kvinna fånga
mig...

Sista killen av min sort? 

Men jag kan väl inte va ensam om att Jordisk kärlek är så stereotyp. 
De här blir mer en explosivitet av kärlek.

Sagor existerar och hon/du har nog inte slutat tro att en D finns som hon drömt om..
Den killen som har alla möjliga och omöjliga egenskaper.

Jag existerar, im alive =D och jag skriver ännu en gång direkt från hjärtat.


Truly Yours, so yours truuuuly!
- D.






Postat av: hann

Är hon blond eller brunetT?

2009-12-29 @ 11:52:10
Postat av: MissH

Va fint du skriver =D hur gåre med körkortet och Dedemobilen då? Tagit fast nå tjuvar eller gjort nå uppror? Haha..ääh hade lite och göra så jag tänkte "varför inte skriva till Dede,han svarar ju alltid på allt" hehe..kul o dampa lös lite här och där..don´t ya think? hoho...Nu ska jag gå och tampa på människor som inte gör nåt världen.



Take care...Peace D.diddy..haha

2009-12-29 @ 12:10:08
URL: http://hengikhengi.blogspot.com
Postat av: Anonym

<33

2009-12-29 @ 13:57:48
Postat av: clara

This is what make you special Dee:)

Va alltid sån :) <3

2009-12-29 @ 13:58:35
URL: http://lightworkers.org
Postat av: amanda

Du är bääässt o finasdee:)

2009-12-29 @ 15:53:32
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: Mirre

va ska du göra på nyår gillar din blogg:)

2009-12-29 @ 15:54:55
Postat av: linnea

Du verkar så himla........real.

2009-12-29 @ 17:21:41
URL: http://lmbstyle.blogg.se/
Postat av: sandra

Fan vad jag älskar din blogg o dina tankar o klipp!

2009-12-29 @ 18:10:24
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: natta

grymt bra:)D

2009-12-29 @ 18:28:22
URL: http://nattaicious.blogg.se/
Postat av: emma

aaww<3

2009-12-29 @ 18:35:55
URL: http://emma.emzangirl.bilddagoken.se
Postat av: kanskegirlie

jag finns:) eller om hon börjar på "K" så är det jag. Du är min drömkille:D jag skrev min msn, adda mig gärna <3

2009-12-29 @ 18:38:45
Postat av: Anonym

girlie är brunett? du sa att du drogs mer till brunetter:P ner me blondies:P

2009-12-29 @ 18:46:43
Postat av: S

Utrstrålning har inget med utseendet att göra. Endast en vacker person utstrålar innerlig skönhet.



Du utstrålar det tillochmed genom datorn.



Du bländar en och känns så närvarande genom dina ord.



Kram. :)

2009-12-30 @ 13:32:51
Postat av: Sandy

D.dede hur kan man säga att man älskar en människa man aldrig träffat? Är det något jag missat, visst man kanske älskar människan bakom dataskärmen och alla dessa vackra ord som personen skriver.Men älska är ett så starkt ord , gilla, tycka om.. Jag vet inte, jag kanske bara är inne här och yrar när jag skriver.



Men jag vet inte på något sätt kanske man kan bli kär i en som skriver massor? Vet du vad jag önskar mest just nu, att du hittar din Kärlek, Din girlie och blir Lycklig igen för det förtjänar du! Så länge du inte letar så kommer hon snart fram, hon kommer stå där och du kommer inse att det är världens finaste tjej dina ögon skådat. Jag önskar dig detta. Ågud nu känner jag mig smörig ju!

Men håller alla tummarna för dig som jag har på tio fingrar.



Må Kärleken leda dig till något vackert och inte orättvisor.



/ Sandy

2010-07-07 @ 01:54:21
URL: http://springreturn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är Amazing.

Något inom mig reagerar på varje mening du skriver, något inom mig skriker: ''vi båda tänker på de onaturliga''. Nuförtiden ser killarna på kvinnor som sexobjekt. De vill ha brösten,rumpan,låren,magen ja exakt allt medan du, du kollar inuti tjejen och ser en riktig människa. En killkompis till mig hjälpte mig alltid när jag hade dåligt själbförtroende. Och en dag pratade jag om hur tråkigt bruna mina ögon är. Han vände sig då till mig o svarade: ''Nej det är de inte, för den rätte som någon dag du finner kommer att kolla på dina ögon i evigheter för att inombords dina ögon ser man en historia, något som visar att du har mod och kraft efter allt som hänt dig''



Ursäkta för mitt babbel men klockan är sent osv hehe.

My heart and mind wish that i am Girlie.



Loveya:)

2010-08-02 @ 02:37:00
URL: http://Hannita.devote.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: