Varför jag tröttnar på kvinnor.






D.Dede öppnar sig helt och skriver om varför han tröttnar på kvinnor...!




Jag tänkte bara...

På en känsla i natt...


Innan jag skulle gå och lägga mig.

Det är att jag har så oerhört svårt att bli förälskad. Jag har försökt tänkt ut varför jag har svårt att bli förälskad. Det är mycket av att jag känner att många kvinnor på denna jord är så vanliga, så tråkiga, så stereotypa.

De har inga riktiga drömmar. De har ingen fantasi. De har samma makeup, samma mascara, samma stil. De är så många kvinnor som är så tråkiga. Så vanliga. De är inget för mig. De kan aldrig få mig.

Jag vill bara ha nånting väldigt speciellt, nånting obeskrivligt, nånting mer energi, nånting positivt, en solstråle. En kvinnlig D =D Men inte för lik mig för jag tror inte relationer håller om man är för lika  - man måste komplettera varandra.

Oh sen hör jag massvist med de kommentarerna "Jag trodde bara tjejer tänkte så här o pratade känslor".
Varför tror ingen att man kan skriva om känslor? Jag är inte som alla andra killar. Det finns bara en D in the whole worldy you know I've said it?

Oh jag har tänkt tillbaka på relationer jag haft med för mycket. "Kunde jag gjort nått annorlunda", "Kanske jag skulle gett allt en chans".



"Nej nej, D. Du måste som vanligt bara gå din väg..."



Oh jag tror upptäckt varför jag lämnat tjejer. Oh det känns hemskt o säga det.

Men jag tröttnar snabbt på tjejer. Jag känner oftast "Det finns inget mer i den här relationen som kan ge mig nånting".

Oh jag skäms över tanken oftast. För jag tänker men jag gillar ju henne? Men är jag förälskad? Nej.

En relation måste ge nånting mer än bara ord...

Jag söker nånting mer i en kvinna än bara stereotypa och tillgjorda drag. Jag vill bara ha nånting magiskt, nånting där de känns "Jag har mött min själsfrände och jag lovar mitt hjärta för alltid".

Jag är väldigt känslig, sentimental och kärlekskrank och söker bara nånting mer i livet I guess.
Alla relationer tar slut överallt, och de är otrohet, svek o de är lögner.

Men jag är en sån kille som aldrig kan vara otrogen. Jag är dålig på att ljuga, man ser de direkt eftersom ja vacklar med blicken mot marken o säger "nee".  Oh your such a pokerface Mr Dede!
Oh Jag kan aldrig svika den jag älskar för i kärlek är ju två hjärtan ett, så att hugga någon är som att hugga sig själv i hjärtat. O de tar tid o läka.

Men man ser hur alla försöker kämpa med sina relationer, man hör om olika saker, stereotypa förhållanden.

Jag tror få på denna jord verkligen älskar och har ett sunt förhållande.

Jag vill bara hitta nånting annorlunda, och jag vill ge en villkorslös kärlek att hon blir uppfylld av en helt obeskrivlig känsla för jag har så mycket inom mig. It's gonna explode yo! =D

Men den tjejen måste vara värd mig.

Det spelar ingen roll när tusen tjejer jagar mig.

"Deee vill jag ha dig som pojkvän, tänk känslan o va Dedes flickvän"
.

De spelar ingen roll om en hel värld älskar mig om de är produkter. Då lever jag hellre ensam. 
Oh alla de tjejerna kan aldrig få mig - nånsin. För de måste vara nån som verkligen är värd all min kärlek.


Jag är så otroligt svårfångad. Är som en vildhäst. Den mest svårtämjaDe.

Men de är för att många kvinnor därute...är bara stereotypa produkter.

Oh jag som drömmer om nånting vackert o speciellt.
En kärlek.

Som är mer än bara ord, en verklig saga. Oh de som sluta tro på sagor kommer aldrig få dem.

Men den tjejen som verkligen är allt de jag drömt om...

Hon vill jag göra till världens lyckligaste i hela hela hela världen
...

Aww...

Ba mina vanliga natttankar...

Postat av: hanna

Du är en kille i min smak :) stil&klass!

2009-12-20 @ 16:45:54
Postat av: Jeanette

Blit nästan tårögd när jag läser det du sktiver, tänker på mina tidigare förhållanden, har bara träffat idioter, skulle verkligen behöva träffa någon som tänker som dig :)



Sv: Jag har precis tryckt i mig en pizza, är för lat idag för att ställa mig och laga mat :)

2009-12-20 @ 17:19:14
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag förstår precis vad du menar med att tjejer aldrig vågar förendra sig, och att alla är sterotyper. Men det finns några som inte är det, och jag tror att även du en dag kommer att hitta denna underbara tjej som du kan förtrolla med din charm, och hon kommer att fånga in dig vildhästen ;)

2009-12-20 @ 18:33:25
URL: http://petterssons.blogg.se/
Postat av: Vem vann 2000 kronor?

När får man veta vem som vann 2000kr?

2009-12-20 @ 18:59:25
Postat av: viktoria<3

Wow, om alla tänkte dehär innan dom gick och la sig skulle nog världen vara full av kärlek :O <3

Ps: du skriver jättefina texter :) <3

2009-12-20 @ 19:07:33
URL: http://viktoriazereshgi.blogg.se/
Postat av: Girlie

Jag vill ha DEEEE!!!!

2009-12-20 @ 19:48:55
Postat av: girlie

<3333

<3333

2009-12-20 @ 19:49:40
Postat av: Anonym

<3333

<3333

2009-12-20 @ 19:49:51
Postat av: sandra

Helt otroligt skrivet, mållös över hur en kille kan ha såna känslor o va så fin.

2009-12-20 @ 20:35:42
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: frida

Den tjejen som får en kille som dig kan skatta sig enormt lycklig! Du har ett otroligt hjärta.

2009-12-20 @ 20:36:51
URL: http://friiida.blogg.se/
Postat av: rita

big love D!

2009-12-20 @ 20:55:49
Postat av: amanda

D you are the best :)

Den finasDe :) ever! love your eyes! your smile! everything!

2009-12-20 @ 21:03:09
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: amanda

D you are the best :)

Den finasDe :) ever! love your eyes! your smile! everything!

2009-12-20 @ 21:03:26
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: mirre

Läser kommentarer och alla tjejer verkar kära i dig :P



Men går de på din look me o ögon tycker din insida är fin :P o även hela du aah :P

2009-12-20 @ 21:28:58
Postat av: sara

jag kan med handen på hjärtat säga att du är den killen jag mest sett upp till nånsin. du får lixom en att känna en känsla som är obeskrivlig. Du är en drömkille...DEDE :D <3 finasde! ögon, allt! <3

2009-12-20 @ 21:34:06
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

jag älskar D.

2009-12-20 @ 21:36:27
Postat av: Nora

Kom på mig själv att tänka på en låttext när du pratar om alla dessa kvinnor som vill ha dig, men alla bara är ytliga...

"I said don't mind, but what do you mean I am the one, who will dance on the floor in the round

She said I am the one, who will dance on the floor in the round"



Jag kan inte säga att jag vet precis hur du känner. Bara nästan. Att bli förälskad känns omöjligt. Men det är vid sånhär lägen man aldrig ska ge upp. Just hang in there, you know? And with girlie by your side I'm sure you're going to change this sick and twisted world.(with my help ofcourse that is). Men ey, om du ger upp blir jag arg! I have all faith in you, ready, set, GO D! - ingen press. (:



Peace

2009-12-20 @ 21:58:50
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: Nadja j

alltså helt fucking amazing! ;o

sitter och läser dina texter och tårarna bara rinner,fattar inte varför jag varit så dum och stannat kvar hos killar som bara fått mig att må dåligt.Du ger tillbaka hoppet om att alla killar där ute inte är svin,det finns några få killar som fortfarande har känslor kvar och du är en av dom.Tyvärr är vi tjejer dumma,för vi jagar dom killarna som egentligen inte förtjänar ett piss. Dom killarna som strular runt med vem som hellst & är populära enbart för att dom är elaka.Vi ger aldrig chansen till dom killarna som verkligen förtjänar en,dom som aldrig någonsin skulle såra oss med flit & som vill ge oss hela världen.

Jag har börjat titta bortom det yttre och slutat vara så ytlig,man kommer aldrig hitta sin själsfrände annars.Det är otroligt hur du kan få ens känslor att bara flöda sådär,när jag skriver till dig tänker jag alltid att jag ska skriva ett kort inlägg för att du inte ska behöva sitta och slösa din tid på att läsa igenom mina beundrarbrev.

Men det är svårt stt uttrycka sig med lite ord när man vill berätta så mycket!:O

Enbart några tankar jag fick däruppe men du ska veta att dina inlägg är guld värda,dom lyser upp hela min dag och motiverar mig till att våga göra det jag vill!you are the only, D! <3

2009-12-20 @ 23:26:13
Postat av: icee

Det du beskrev kommer bli allmänt uppfattade åsikter. De som inte förstår det är historia.



:)

2009-12-21 @ 19:49:52
URL: http://www.karlekochfred.se
Postat av: naaathalie

åh så fint skrivet! Du är nog den ända killen som jag sett skriva så här:O Den tjej som någon gång kommer förtjäna dig kommer vara den lycklisate måste jag nog säga=)

2009-12-23 @ 16:48:35
URL: http://naathhaliie.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: