Jag är inte din pojkvän!?




Vem är Girlie i Dedes texter?
Girlie är en vanlig tjej som inte vet om hur vacker och speciell hon är utan drömmer bara om nånting mer än vad denna värld kan ge henne. Hon har samma drömmar och värderingar som mig och hon får deja-vu o starka obeskrivliga känslor av mig o att läsa min blogg. Vem som är världens vackraste Girlie? Time will tell. De är nån av mina läsare, men så mycket som Girlie älskar Dede så skulle hon aldrig säga "Dede är min pojkvän" även om hon är förälskad i mig som den här crazybiiaa här under.




HERREGUUUUD!

De är alldels för mycket sånt här!



Va glad att ja inte lägger ut din blogg gumman - Hur kan du skriva att jag är din pojkvän!? O sen samtidigt säga att du inte känner mig? HAHA GUD ASSÅ!!? =D

Tjejer bråkar och slåss om mig - och vem hamnar mitt i det?
Jag såklart. Mycket band har förstörst pga av sånt här och jag orkar inte med såna här tjejer.

Snälla, slåss inte om mig och påstå saker. Vill inte att tjejer bråkar om mig.
Förstår ni inte att jag tycker det är jobbigt?

"Aaah Dede är min pojkvän, aah ska träffa Dedee mm förälskad i DEEDDEEE aaah världens finaste pojkvän har jag D.Deede, han har nått ingen annan har, DEEDE, charmig, snäll, fin,romantisk, galen, kärleksfull, finasDe han har lite av alla egenskaper, Deee<3 och han är min min min D <33"

Hahaaa, sånt är bara crazy =D Vi får se vem som är Girlie, ja har ju sagt att den som är Girlie är ju nånting vacket och speciellt, me andra ord vet jag inte vem Girlie är i mina texter än. Jag går jättemycket på insidan och ögonen för de är själens spegel...





Sånt här är därimot väldigt vackert o intelligent skrivet.



Jag har sagt att jag är svårfångad.
Är som en vildhäst, den som är svårast att tämja o få. O att jag nobbat massa tjejer, modeller med. För ja bryr mig inte om dem.

Ja ser inte skönhet på de sättet, så har jag nobbat en del av de "vackraste modellerna" enligt samhällets syn då. För de är inte skönhet för mig, Girlie är en vanlig tjej "tror hon" men hon är nått vackert och speciellt utan att veta om det, och jag tänker rädda henne från denna galna värld och göra henne till världens lyckligaste! =D

Jag tänker rädda dig Girlie-Curly, bryr mig inte om de är Playboybrudar, galna bitches, eller ba blåsta "snygga" bloggbrudar - jag lovar på hedersord att aldrig svika det löftet och bli ihop med nån sån som Holly Madison t.ex

Läs de här igen, så alla förstår att Girlie är ingen stereotyp. Utan en riktig skönhet utan att veta om det =D



Postat av: bella

ja Men annars får jag inte åka till Kina :/ Och jag vill åka till Kina :)

2009-12-05 @ 13:26:58
URL: http://isabellbuske.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

sv: I am glad that you agree...

Ärligt talat förstår jag mig inte på människor som dras till bloggar där man enbart skriver om sitt liv, det som händer nu. Jag vet att man ska leva i nuet and so on. Men ibland ska man fan ta hänsyn till framtiden. Varför läser man t ex Kissies blogg (jag gjorde det lätt för mig och valde den mest sjuka av de alla hehehe) när man läsa tja... en som verkligen VILL förändra? Vad gör hon förutom att skämma ut sig själv och förpesta hennes omgivning? Nu kanske jag verkar ganska dömande typ jag känner ju inte ens henne. Men jag vet att en som är en god människa men ändå leker bad i bloggen, det märks, man märker att personen är bra. Men det gör man inte hos återigen KISSIE.



Ibland får man ta ansvar. Inte ibland, alltid. Man föds för att bry sig, man föds för att kunna förändra. Man ska aldrig existera, man ska leva! ;)



Sköt om dig,

mucho löööööööve4,

nnnooora

2009-12-05 @ 15:10:41
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: Anonym

vem var det som skrev de där?? heter hon mikalea?

2009-12-05 @ 15:23:14
Postat av: Anonym

MR DEDE <3 hahaha de var faktiskt guulligt skrivet av henne ju. FinasDE!!

2009-12-05 @ 15:38:31
Postat av: Samira

you make me smile :*

2009-12-05 @ 16:12:53
URL: http://heroinesamira.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2009-12-05 @ 16:54:15
Postat av: sandra

oooj oooj :P



hahaah vad galna tjejer du har efter dig!!

2009-12-05 @ 18:37:36
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

AAAH MEN MR DEEEDE AAA FINASDE AAA SÖTASDE COOLASDE BÄSTASDE TUFFASDE DEEEDEEE AAAAAAAAAAAA!!!!



hihihihihi, love you D.

2009-12-05 @ 18:38:51
Postat av: Anonym

XD stackars dig, jobbigt med såna tjejeer.

2009-12-05 @ 19:00:40
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: tina

you know I cant smile without you.

2009-12-05 @ 19:01:32
Postat av: clara

Mycket bra sagt!

Ryt ifrån dem de där tjejerna bara :) Girlie är världens lyckligaste som får dig som nobbar alla!

2009-12-05 @ 19:42:22
URL: http://lightworkers.org
Postat av: kitty

posta gärna vem de är om du vill såklart (: <3

2009-12-05 @ 19:49:24
Postat av: Josefine ○○○

Jo oki...bra råd..

Bra skrivet i denna text med!



Love /josefine

2009-12-05 @ 21:01:21
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men vadå, jag trodde du var min pojkvän!! :(

HAHAH jag skoja bara :) Haha helt sjukt att folk kan hitta på sådär och ljuga:P Har dom inget bättre för sig :P haha :D man måste ju dock bara skratta åt det, även om jag förstår att det är jobbigt.



Allt bra med dig annars?:)

2009-12-06 @ 00:45:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: tamara

du skriver otroliga grejer, jag hittade precis din blogg & har lästa hela den här "första" sidan. men på ett sätt tror jag att du är fake. jag tror inte alls du är den människa du utger dig för att vara här i bloggen, kanske någon du vill vara? du kanske inte ens är kille? internet är svårt att lita på i dagens samhälle, och även fast en person lägger upp tusentals bilder på sig själv, kan det vara lika fake för det. jag antar att jag söker nån bekräftelse just på att "du" existerar. ta inte illa upp. take care.

2009-12-06 @ 00:49:31
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: hanna

KÄRLEK DEDE!!!<3



älskar ditt skrivande.



Du är bäst!!! BäsD mena ja haha :P



2009-12-06 @ 17:42:46

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: