Ett galet rykte!

Godmorgon alla CUUTEEEEEEEEEEEYS! =D

Hoppas de är jättbra me dig! =D  

Här är de chill söndagsmorgonen i min D-crib!
Ska snart ut o övningsköra, kör ju upp i morrn =D haaha får se hur de går ;D




- Hörde ett helt galet rykte igår -


K: "D, har du hört att Linda Rosing läst din blogg och kände sig helt tagen av din diss mot henne att hon började komma in i banorna om att ta ut silkonet o ångra en del skönhetsingrepp".

D: "True story?"

K: "Hört de från rätt många och läs expressen, så du borde skriva nått om det"

D: "Well, jag kanske borde göra det bro"


Linda Rosing är förlovad och väntar barn.
Nu avråder hon andra från att förstora läpparna och säger att hon kommer att förminska sina bröst - rejält.
- Jag har mognat och vill bli sedd för den tjej jag är, säger hon.
http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1735126/rosing-tar-ut-de-stora-brostimplantaten




Linda, jag dissade dig rejält men är verkligen stolt över ditt val
En förebild av äkta vara och inte plast behöver ditt barn
Du behöver inte plastikoperera dig eller spruta in i silikon
För alla vet det Linda -  äkta skönhet kommer inifrån!


btw, rätt många kändisar som läser härinne, såg bla pernilla wahlgren!
HalloooOoOOo Pernilla =D neeh du kommer inte få nån diss, lr you never know yoo ;D






ALLA VACKRA KOMMENTARER  - JAG ÄR SPEACHLESS!


Öppet brev till mina läsare !


Alla verkar helt förbluffade av Dede
, en tjej skrev till mig i kommentar på bloggen:

"Hur kan en kille ha så mycket känslor, de är så himla vackert, hur lyckas du o vad får du allt ifrån? Är du ens mänsklig? Synd att de bara finns 1 av dig för en sån som du skulle varje tjej behöva! Girlie kommer bli lyckligast av att få dig Dede! "

Jag är jättesmickrad av alla kommenterar oh it's only one D! Jag är otroligt generad över alla kommentarer och tänker ba. Ohwoooowww o ruffysmilar lite för mig själv o är generad...jag kommer nog alltid bli lika generad även om 1 miljard sa samma sak varje dag. hahaa aooow...

Som sagt tror runt 40-50% av mina läsare känner igen mig o har sett mig uppträda de få gånger ja gjort de här året o som bara skriver: "fiiin du är Dede FinasDe<333 aa fina ögon, fiiin sexy mage aa<33" Fjortisar kan aldrig få D.Dede.

Men sen har vi ju tjejerna som enbart förälskats i mitt inre! =D
Och det har jag sjukt mycket mer respekt för.

De är stort o riktigt vackert =D de är riktig kärlek de! Så jag har jättestor respekt för alla er som bara fallit för mitt inre o blivit förälskade i mig! De är riktigt stort gjort. De är kärlek.

Jag tänker bli mer o mer offentlig - men just nu har det varit jobbigt med all uppståndelse, eftersom som alla vet så har tjejer även kommit hem till mig och säger hur mycke de älskar mig och att de är helt tagna o förälskade över att en kille som jag existerar.

Men allt jag ville o tänker fortsätta göra är förändra världen, skriva mina känslor!
De kommer hända så mycket här - obeskrivligt out of this world!

De här är bara början du är på ditt livs äventyr o din värld kommer förändras helt! =D

Sen måste vi ju veta vem som är Girlie med ju =D
De är ju nån av mina läsare men ja vet inte vem hon är än.

Alla världens kateogirer finns här =D Dededede!
Sen hoppas jag ja får nått i julklapp nu så jag ska BÖRJA VIDEOBLOGGA!!!!!! =D

YAAP DE SKA JA =D Cant waait huuh? =D aaa jag ska börja videoblogga!

Awwwyy, ba kärlek till er!
Energiii straiight at you!

Bless you sooo much!

Kärlek
/ - D.Dede



- Läs min diss mot Linda Rosing här och mina topp 5 förebilder och topp 5 bottenlista för tjejer.
Carola får en känga o Natacha Peyre me!
http://dedeprivat.blogg.se/2009/march/utkast-sa-vem-1.html

Postat av: Anonym

<33

2009-12-06 @ 16:50:11
Postat av: hanna

KÄRLEK DEDE!!!<3

2009-12-06 @ 17:41:33
URL: http://hanna
Postat av: Jeanette

Lycka till med uppkörningen imorn :)

2009-12-06 @ 18:13:39
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Nora!

SV; Haha, thank you! Angående om du också är söt kan jag inte ge någon kommentar på, aldrig sett dig. Men smart är du. Väldigt!

Men det här med Linda R. Min hjärna går igång. Menar hon att hennes silkion har dolt hennes inre jag? Så den här Linda vi har sett är inte the real deal? Eller är det ett simpelt försök på att radera allt skit hon har gjort, blame it on the silikon? Hm...



mucho lööööööve,

noraaa

2009-12-06 @ 18:28:21
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: felicia

heej mr dede <3

2009-12-06 @ 19:22:05
URL: http://schteekh.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

I think im in love... oja menar det verkligen.

jag är inte som alla andra tjejer.

2009-12-06 @ 19:23:33
Postat av: angelica

Fan du har så grym blogg :)

Älskar den verkligen!!!

2009-12-06 @ 20:29:31
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: angelica

föresten så är de dags för linda att mogna :P på tiden! skitbra blogg!!

2009-12-06 @ 20:30:18
Postat av: Nora..igen!

Ey vänta... ser du vilka som besöker din blogg? Damn. Då måste du ha märkt att jag nördar den varje dag. Pinsamt.



Peace and löööve

2009-12-06 @ 20:35:02
URL: http://norafazel.wordprss.com
Postat av: amanda

Men om man sett dig kan man väl va Girlie ändå :)



Gillar ju både ditt inre o yttre!<3

2009-12-06 @ 22:23:36
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: ilka

hahaahXD linda rosing, skön text!!



men ja tror inte håller sitt löfte

2009-12-06 @ 22:44:18
Postat av: icee

Dede, du skrev att någon sa att du var den sista av ditt slag. Citera mig på att du är bland de första i ditt slag ;)



Angels comin' down down down

showin' the world how not to frown frown frown

love is all around 'round 'round

angels in forms of guys and girls so profound 'found 'found



Om alla bara visste hur vackra de är på insidan (killar som tjejer), om alla bara visste hur underbara vi alla är. Hur kärleksfulla vi är, hur mycket nöje vi kommer ha i vårt kommande paradis som vi själva skapar. Ett paradis där robotar inte kan existera, för den kärleken vi kommer leva med kan inte ge liv till någon som inte vet vad äkta ovillkorlig kärlek är. En värld utan problem, och t.om. utan pengar trots att vi kommer ha mat, nöjen, och saker som får dagens jord att blekna i jämförelse.



Det finns ingen gud som skapar det, det är vi i egenskap av gud som skapar det. Vi i form av ren kärlek till skapelsen.



Mycket kärlek till er alla, och dig D för en otroligt gripande blogg!



Keep doin' what u do!



ice over and out!

2009-12-08 @ 01:47:09
URL: http://www.karlekochfred.se
Postat av: Thi

hej sweeet! hehe..haha du är verkligen rolig! dina sköna kommentarer till de dumma läsarna om Obama! GOO DEDE! Jag tror nog Världen hade gått under om inte du hade funnits..hehe nejdå..men vad sägs om att ta en tennis match i helgen Dede? ;) är sugen på att möta dig på tennis ! kram

2009-12-10 @ 15:05:53

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: