Bilder&Videobloggar!




Bilder på D.Dede har inte kunnat lagts upp sen för jag blev stalkad av massa tjejer som var helt kära i mig, tjejer kom även kom på mina fotbollsmatcher för att jag är fin!
Men nu kommer bilder upp! Läs mer nedan.




BILDER PÅ MIG O VIDEOBLOGGAR KOMMER NU TILL JULAFTON! =D

Tidig julklapp!

Har förut inte kunnat ha bilder och göra videobloggar eftersom jag till och med blivit förföljd av tjejer på mina fotbollsmatcher som säger:

"omg vad fiin Dede är vilka ögon o armar osv"

Men nu kör vi ! =D jag ska börja släppa bilder o videobloggar! =D

Ska få en ny digitalkamera av mamiii nu me så ja kan spela in o ta lite, äger inte ens en hahaa =D

Problemet är som varit uppe tidigare:
Läggs de fokus på min insida är eller kommer alla skriva till mig för att ja är fin?

Texterna kommer ikväll - ska på träning först, footboll!

Vad tycker ni :
Bli mer offentlig o ha bilder o videobloggar eller mystiska revolutionärs Dede?

RÖSTA tills jag är tillbaka! 

Röstningen offentligörs på söndag.

P.S Dissarna var tvugna att censureras så ja lägger upp de dissarna ja gjort i morrn. D.S

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: