WHAT THA HELL!!!??? Bitch is crazy!


HAHAHAHAH WTF!!!!!!!!!??? Hon nämner mig IGEN om "vem som är Girlie i Dedes texter".
Och Kenza får feta dissen. Men jag kan säga, även om jag har en åsikt om många bloggare så har jag ingen åsikt om Kenza. Än...

Men du Kajsa, FUCK OFF AIIGGHT! =D you cant touch this!



Jag släpper ju en låt med mot en del bloggare och en del av texten verkar ha läckt.
En del av den går så här och jag dissar inte Kenza. Räknar inte in henne bland stereotyperna.

"Inget svar räcker till, lyssna på texten minst
100 ggr om, du är knäckt nu miss.."men D.." - käften bitch!
Kissen saknar klös...(graoow)
"Handlar texten om Kenza?" wow, du är skapligt trög?
Hur kan du påstå att du är en kvinnlig D!?
Du vill ha skandaler o fame som Britney Spears!"

O en del av texten jag släppt här visar att trots hur många tjejer som är galna i mig och vill ha mig.
Så gäller de här..

Skönhet skapas av sitt hjärtas inre
Oh ja vill inte veta av ditt tomma plastiga skal...
Inga blommor, oh älskar, älskar inte
Bitch, de räcker, du är nått jag aldrig vill ha!






Folk måste förstå att Girlie i mina texter
är vackraste i själen, sen förvandlas hon av vår kärlek och lyser mer än alla stereotypa bitches därute som bara har en sak i åtanke, the money and the fame.

Ja själv lever jag ett liv ba folk drömmer om, och på ett äventyr bortom alla gränser! =D live the ordinary life! =D
Kommentera-blogg-dagens outfit. That's really fucked up yoo! =D

Det här gäller fortfarande.

Jag vill inte ha massa pengar , jag vill inte ha vackra kvinnor...
Vill inte ha flashiga bilar, vill inte ha svartna minnen...
Jag vill bara ha en som förstår min själ och mitt ord...
Vill inte älska robotiskt, hellre förändra vår jord
Jag vill skriva från hjärtat me mitt penna och block
Exponera lögner o sanning oh ge folk känsla och hopp...
Att det finns nånting därute som aldrig säljer sin själ...
Oh jag önskar alla förstår varför jag väljer en väg...
Bort ifrån...
Materialism, plastdockor, cash och sex...
Nånting är fel me världen, de måste alla jävlar sett...
Men en del vill leva sitt "svensson-liv, let's dance och triss"
Men samma motherfuckers kommer se - karma är en bitch!

För vi lever i en värld... i våra robotiska skal...
Medan fattiga svälter ihjäl... och lever i motiga kval...
Egocentrismen styr världen... folk vill bli rika o kända
Men jag vill ju inte det... jag vill bara skriva från hjärtat...


Och det här kommer hända mellan Dede&Girlie. En verklig kärelskaga.

Hur ska jag beskriva me ord; kärlek o all känsla
Som gnistrar mellan våra ögon och får världen att antända
Det känns som stjärnorna blixtrar; världen exploderar...
När jag ser i dina ögon och låter själen exponeras...


Soooooo laaaadys =D 
 Det spelar ingen roll, alla tjejer, miljarder tjejer
, ja skulle tacka nej till Jessica Alba och alla världens sexigaste tjejer, det betyder ingenting, allt för Girlies skull, och hon kommer uppleva en känsla som är obeskrivligt vacker! =D Nån av er är ju Girlie i mina texter, men jag tycker jag klargjort vilka stereotyper som inte är Girlie i mina texter.
 
Även om massa stereotypa tjejer är galna o älskar mig, är det bara Girlie jag kommer älska, från hjärtat.
Truly Yours.

Kärlek
/ - D.Dede

Postat av: Anonym

Varför tror hon att alla är avundsjuka för? Hellre små tuttar och en fin insida som hon inte värkar ha, än värsta bomberna och vara som henne. Gud va ja stör mig. Tror inte hon kommer tycka hon är så snygg när hennes tuttar börjar hänga. Hon måste ha något fel i huvudet. Kenza är bra mycket vackrare än henne också. BLÄ

2009-08-14 @ 17:03:47
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: emma

hon är störd :S:S stör mig!! så skönt att de finns en vettig kille kvar allafall som dig!<3

2009-08-14 @ 17:18:17
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

hata henne asså :S

2009-08-14 @ 17:21:18
Postat av: Anonym

hata henne :S

2009-08-14 @ 17:21:49
Postat av: amanda

älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



FinasDe

2009-08-14 @ 17:25:41
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: amanda

älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



FinasDe

2009-08-14 @ 17:25:41
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: amanda

älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



älska dina texter!<3



FinasDe

2009-08-14 @ 17:25:42
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: clara

hon är sveriges jobbigaste!!!



men det här HÄRLIGT att de finns killar som dig D! :)

2009-08-14 @ 17:28:14
URL: http://lightworkers.org
Postat av: gina

vem är girlie då?

2009-08-14 @ 17:29:17
Postat av: angie

MEEN SHIIT!!!! vilken subba!!



Stå på dig DEDE!!

2009-08-14 @ 17:29:55
URL: http://metrobloggen.se/4ang3lica
Postat av: petra

Men jösses då...vem skulle va avundsjuk på henne?! Förstår inte hur hon kan med att spela in såna klipp. Kan inte göra annat än att tycka synd om henne....

Ser att du ofta får kommentarer där folk frågar vem girlie är...förstår inte riktigt varför dom frågar hela tiden när du ändå hela tiden talar om att du inte vet vem girlie är än...

Jag hoppas iaf att du snart möter henne :)



Ha en bra helg nu!



//Petra

2009-08-14 @ 18:01:54
URL: http://www.metroblogen.se/petra74
Postat av: Linnea

Skulle du kunna tycka till om min design? Jag skulle bli så glad!

Kram!

Postat av: Ida

Du vet vad kärlek är DeDe. Undrar vart sådana som dig finns.

2009-08-14 @ 18:46:04
Postat av: matilda

är du mode intresserad? i sånna fall kan du väl kolla in min nya mode blogg!



puxxpuxx

2009-08-14 @ 19:11:38
URL: http://matildasmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag måste bara få säga en sak,stortuttade horskap bara för att du eller vem du nu är har STORA tuttar så betyder inte det att du kan få vem fan du vill, du kommer aldrig få ÄKTA VÄNNER ELLER EN ÄKTA MAN som ÄLSKAR DIG... han kommer bara älska dina tuttar, så jävla synd.... Jag tycker dede gjorde rätt att langa dig dissen för du förtjänar inte honom, och du en annan sak, börja bete dig bättre så kanske du får en finare insida, för det är den som räknas, har man en fin insida så blir man en ros en vacker dag... Fy fan jag skulle aldrig falla mig in att vara så som du!! blää på dig!! :(

förlåt jag är bara ärlig men dede förtjänar bättre än dig!

2009-08-14 @ 22:24:51
URL: http://Nattalicious.devote.se
Postat av: jannika

jaa hatar kajsa!!



DEDE ÄR BÄST!!!<3

2009-08-14 @ 22:31:01
Postat av: katty

slampan är gaalen! XD



måste va jobbigt o ha tjejer efter sig som du har D.Dede för din fina insida o utsida!

2009-08-14 @ 22:37:41
Postat av: Anonym

uuusch...verkar subba får man leta länge efter.

2009-08-14 @ 22:38:37
Postat av: Hilda

jag MÅSTE fråga en grej :P Du säger att du inte vill ha kändisskap, så skulle inte du bry dig om INGEN läste din blogg?

2009-08-15 @ 01:25:24
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: viccy

Hon är inte Dede-girl! :P ingen girlie !



D-girl is a beuaty!

2009-08-15 @ 10:36:41
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: KIM

"jag släpper en låt mot en del bloggare".. varför? finns det någon anledning att dissa andra på det viset?

2009-08-15 @ 11:08:42
URL: http://HTTP://BLOODYKILLHER.BLOGG.SE
Postat av: mini

Ah cool text :)

skön blogg du har!

2009-08-15 @ 12:23:37
URL: http://damiini.blogg.se/
Postat av: victoria

bruden är sjuk och du gör rätt som skickar dissen till henne. men du verkar stolt över hur många tjejer som vill ha dig, står utan för din dörr etc eftersom du HELA TIDEN nämner det. we get it yo. även då du inte väljer dem, skriver du hela tiden om de.

2009-08-15 @ 14:18:57
Postat av: Lisa

Fin blogg =)

kolla gärna in min blogg och säg lite vad du tycker!

2009-08-15 @ 14:45:19
URL: http://lisaebba.devote.se
Postat av: Jäii

Hahaha vilken video :D Vilka människor det finns! Skrämmande!

2009-08-15 @ 23:08:19
Postat av: |m|

jag har ganska nyligen ''hittat'' din blogg o förstår vad du menar om falska människor o grejer men hur vet man att du inte är det ? visst du skriver från ditt inre( många tjejer kmr hoppa på mig nu men den risken får jag ta )men om man inte vet din id. hur kan man veta ens om denna fantastiska människa existerar? det finns ju också positiva saker som att tjejerna inte faller för utseendet utan för den du är...om det nu är du :p ;)

2009-08-16 @ 12:27:18
Postat av: (:

Säger man dede (svenskt uttal, som hon sa) eller "dee-dee" (engelskt uttal)? Jag tänker mig engelskt, och när du skriver D så tänker jag "Dee" (D på engelska) okej, du kanske inte är trög, det kanske verkade så med alla "engelskt" och "svenskt" ;)

aja, ha det gött! <3

2009-08-16 @ 23:38:04
URL: http://jagtyckerochtror.blogg.se/
Postat av: D.Dede

(: /



Man kan säga både och :)

2009-08-19 @ 20:18:37
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Mia

Kan inte sluta läsa, du verkar ha en otroligt vacker själ och ett hjärta utav guld. Oh, vill inte sluta läsa men måste ut med hunden nu. haha

Hoppas allt är bra med dig :) Kram

2010-05-30 @ 20:43:34
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: