Veckans kommentar + Veckans filmtips



Heyooo! =D
Hoppas de är bra med dig sötnos! =D
Har inte riktigt kunna vara inne så mycket, för jag har rätt mycket fotboll nu, och tränar nästan varje dag.
Jag tänkte ta det där mer om skyddsänglar sen vid ett bra tillfälle. Jag uppdaterar mer i morgon. För nu ska jag ut!





Det var riktigt svårt att ta ut veckans kommentar bland alla, fast den här tjejen, så liten men ändå så smart vann.

Veckans kommentar: Amanda www.aamandablixt.blogg.se

jag måste verkligen säga att du har inspirerat mig, när jag läste
din blogg blev hela jag lycklig, jag ville läsa mer, jag har läst din blogg i nästan tre timmar
eller något. DU ÄR HELT OTROLIG, girlie har en jäkla tur för jises vilken kille:), du är en
kille verkligen alla tjejer drömmer om, jag har liksom laddat om på nytt, starkare
självförtroende, jag vill verkligen tacka dig, jag vill att du ska veta att om alla killar
skulle vara som du, så skulle världen varit en mycket bättre plats, det skulle inte vara
brist på mat, tigrar och allt vad det är,  och alla skulle vara lyckliga. och älska varandra!
jag beundrar dig, dede.
 
jag saknar ord för hur mycket jag skulle offra för en sån som dig.
 
även om jag är en barnunge :)


Dede svarar: Så sött! Det känns helt otroligt att kunna påverka och stärka så många, och att folk verkligen brinner för att förändra genom mina ord. Alla komplimanger och ord berör mig. Ung som gammal, klass eller färg, religion suddas bort när vi ser bortom de stereotypa skalen. Man undrar ju hur allt de här kommer sluta, time will tell =D Det känns helt otroligt kul!






Veckans filmtips: A.I
 
En helt otrolig film som verkligen höjer medvetandet med. Det handlar om en pojke som
skapas som en artificiell robot och är den första roboten med känslor. 
Jag tog en scen som var helt otrolig. Allt liv har försvunnit på jorden men han överlevde
och genom ny teknologi så har de kunnat tagit dna från hans mor, så han får träffa sin mamma en sista gång...men bara för en dag.
Vad skulle du göra om dina nära gått bort och du bara fick träffa din mamma en sista gång, en dag?
Jag tycker såna här filmer verkligen fångar djupet och får oss förstå att trivala saker betyder ingenting.
Utan det vi älskar måste vi verkligen uppskatta tills den dagen vi går bort. Livet är för kort för att haka upp sig på småsaker. Släpp det där du tänkte på eller det i-landsproblemet som tar upp negativ energi. Du kommer förstå en dag att du är mer än vad du anar. Varför springa runt i egocentriska drömmar när vi alla är födda att älska o hjälpa varandra. Vi är alla ett.


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Jeanette

Åh, den där filmen alltså, den är riktigt bra.. Man kan inte låta bli att fälla en tår.. ;)

2009-08-23 @ 01:10:33
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: delina

de e helt sjukt många gången när jag läser dina texter så funderar man på om du är sann... efter som mycket du skriver är sådan tjejer drömmer om. du måste vara den perfekta killen, men ifssom man säger alla är perfekta för någon och de tror jag stämmer efter som att alla är olika o har olika värderingar i livet så tror jag att de finns minst en för alla som e perfekt problemet är ju bara att man ska hitta den, men tummen upp för dig. du är toppen :D

lova en sak bara.... stå alltid på dig o för de DU tror på de är det som gör DIG unik :D



puss o kram

Delina

2009-08-23 @ 03:38:29
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: gina

den filmen är så jäkla fin (: <3

2009-08-23 @ 10:11:19
Postat av: Anonym

mer om skyddsänglar tack :P hur gör man för att bli veckans kommentar?

2009-08-23 @ 10:21:43
Postat av: clara

Vackert :) <3

2009-08-23 @ 15:14:58
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 21:53:48
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vem handla de om de förra inlägget då?

2009-08-24 @ 20:04:21
Postat av: simone

Den är verkligen vacker den filmen.

2009-08-25 @ 11:31:32
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Batoul

Världens bästa film, har sett den tusen gånger och älskar den så mycket, bara nu av att ha sett dig publicera den (även om det var ett tag sen) så blir jag glad eftersom den verkligen är så bra. Man känner med pojken så mycket. Jag önskar jag hade fått det han fick jag önskar jag hade fått träffa min pappa åter en gång, älskar denna filmen och alla känslor den för med sig, kan se den tusen gånger till utan att tröttna, det är få sådana filmer nuförtiden som man kan kolla på om och om igen och bara njuta av dom mer istället för att tröttna =)

2010-06-01 @ 23:35:52

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: