När en granntjej hittade en D.Dede! =D


Jag skulle aldrig bli ihop med dig även om du var den sista kvinnan på jorden. 99,999% av alla tjejer kan aldrig få en Dede =D Vem som är världens vackraste Girlie i mina texter kommer avgöras genom hennes själsliga attribut. Hon kommer få uppleva ett lyckorus utan gränser! But Paris Hilton, Hell No! ;D Im too good for you!





Min granne har hittat mig!! =D hahah min granntjej har hittat hit till dedeprivat! =D
Tänk o va granne med Dede yeee! ;D


Min mamma hade varit inne hos hennes mamma och bara pratat då hade hon sett att hon var inne på min blogg! =D hahaaha! ;D och aah hon ger mig ganska mycket blickar.


Så om du läser det här....HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY GUMZ!!!!!!!!!!!!! =D hoppas du rodnar sönder nu! =D

Jag må såååå jäkla bra idag!!!!! =D mitt liv är otroligt superbäst otrolig känsla aoooow! =D trots förlust igår, men idag ska ja va ledig o softa ner, för tränat varje dag de senaste veckorna. I  veckan ska de komma mycket övernaturliga nyheter, så vi har MYCKET att se fram i mot här på dedeprivat! =D

Och till alla bitches därute! =D

Många tjejer skriver med till mig om vem som är Girlie.
Det vet jag ju inte än, men jag har sagt det sen dag 1 att jag är på ett eget äventyr, och jag känner hur all den här sagan förvandlas till nått otroligt vackert.
Det känns som ja förvandlas varje dag till nått obeskrivligt och verkligen låter mig själv lysa. Så neh, alla som vill leva i den vanliga världen, materialism o stuff, de kan gå o läsa kissies blogg o leva i den vanliga världen.
Plugga, jobba, o äta o ruttna bort en dag är inte så kul liv i den "vanliga världen!? "
Själv lever jag ett liv som är overkligt, o ja är på ett äventyr bortom alla gränser! =D men lev i den vanliga världen du ;D ingen kan fånga en D.Dede förutom Girlie då! =D


Jag vill göra Girlie lyckligast i världen, hon vet att jag ser henne som vackrare än alla andra tjejer och hon kommer uppleva en känsla som är out of this world! =D


Oh trots att många tjejer vill vara girlie
i mina texter handlar det inte om hennes utseende utan hennes själsliga attribut. Visst, jag måste ju känna nån sorts attraktion till henne, men den viktigaste delen är hennes hjärta. Oh sen ögonen då för de är själens spegel.


När man inte får en Dede då beter sig tjejer som barn som inte får det de vill ha i leksaksaffären haha! =D
Dom pekar bara och utbrister: Jag vill ha de, de och de!


Get it? ;D


JAG MÅR SÅ JÄVA BRAAAA!!!!!!!! =D jag är bäst i världen o så yeeepyeep! =D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Postat av: hanna

keep it up! :)

2009-08-12 @ 14:52:01
Postat av: Leia

Klart jag förstår.. Bara är dålig på att förklara hur jag menar. Det slår aldrig fel. =(

2009-08-12 @ 15:05:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Petra

Tråkigt att ni förlora i går :( Men att vinna är inte allt :)

Är säker på att granntjejen rodnar när hon läser detta inlägget..haha, kan lova att jag hade gjort det iaf :)

Ha en superbra eftermiddag/kväll nu!



//Petra

2009-08-12 @ 15:16:27
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

okej så bra..då kan du ju komma online till helgen så fixar vi et då

2009-08-12 @ 15:27:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2009-08-12 @ 16:14:25
Postat av: Lia ♡

Ja, det är något magiskt med ögon, de ljuger aldrig.

2009-08-12 @ 16:42:20
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Anna

Under ytan är det inte alltid svart. Där dansar regnbågens alla färger i sandstormsvindar bland koraller i hundratal. Mörkret kan du lysa upp

med din egen livsgnista och du ger så många möjligheten att se med ditt ljus. Du är den ende på jorden som verkligen har lärt sig vad äkta harmoni är.Ibland så är du en främling,ibland en del av mig.

Men det är det som gör dig till dig. Du överraskar alltid och man slutar aldrig att bli förvånad <3

2009-08-12 @ 18:36:49
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Mariell

haha. jag vill ha de, de de...söt du är.



Ja, jag visste ju inte. Tufft. Skriver du att du inte läst någon bok så får du skylla dig själv. :) Haha. Grattis till exmaen då. Vad är det för ämne du har då? OM jag skulle gissa så är det nog sociologi, psykologi, filosofi eller något som är sådär lite flummigt.



Vad underbart att ditt liv är bäst. Vad glad jag blir för det. Själv är jag lite småtrött på mitt liv nu, men jag försöker kämpa på. Använder min blogg som lite bollplank för att må bättre, så det är skönt. :)



Vi vet, det är hennes själsliga attribut som fångar dig. Enligt mig så är det själarna som för samman människor jämt, oavsett konstellationer. Den yttre attaktionen är bara en bonus som själarna använder för att det ska bli lättare att hamna rätt tillslut. Ödet och allt det där! :)



Nu ska jag träna för att få fart på lite glädje i mitt liv igen. Kram till dig söte glädjespridare!

2009-08-12 @ 18:40:34
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst :) önskar att jag kände dig

2009-08-12 @ 19:31:28
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: stina

självförtroendet på topp märker man! :P

2009-08-12 @ 19:54:37
Postat av: Linda

Rösta gärna på mig i den här bloggtävlingen; http://fridaaaays.blogg.se/2009/august/tavling.html =) Kram <3

2009-08-12 @ 22:04:20
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: (:

Hejhej, jag är ny här, så jag undrar (man blir ju lite nyfiken) hur gammal är du? Var bor du? Tack om du svarar (:

2009-08-12 @ 23:04:36
URL: http://jagtyckerochtror.blogg.se/
Postat av: (:

jättefin blogg,allt du skriver är så sant! love it

2009-08-13 @ 14:21:50
URL: http://thitaang.blogg.se/
Postat av: Anonym

awh:)

jo det är bra sj ?

2009-08-13 @ 22:21:50
URL: http://arabprincess.blogg.se/
Postat av: Grannen

XD :D <33333 haaha, de var roligt! bästaste granne!

2009-08-14 @ 00:20:04
Postat av: Miranda

Du är så otroligt fantastisk, Dede! =D världen skulle vara så mycket bättre om det fanns fler som du! Fortsätt med det du gör, ge aldrig upp! =D /Miranda

2014-02-06 @ 19:40:32

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: