- Början på nått otroligt vackert...

Många säger nu att jag är ju så stark nu och lycklig, en del har följt mig när jag verkligen var i förvandlingen att bli det.
Då var det väldigt hjärtskärande och djupa texter...

Även om jag blivit stark nu, och lyckligare i mitt bröst.
Så tvivla inte på att jag säger att jag inte är helt lycklig.

Helt lycklig är jag den dagen då jag nått mitt mål, att förändrat världen.
Att skapat världsfred.

Jag tänker inte ge upp för att kämpa för lika värde för alla människor.

Det är dags att snart ta med er på resan om hur jag blev D.
Vad var det som hände? När började det? Det började framförallt när jag var 5 år gammal.
Och fick uppleva otroliga saker, negativa som positiva.

Det svåraste i världen har varit acceptera att man har haft drömmar som händer just nu...
Att man kan förstå så mycket av världen...

Det finns så mycket jag vill berätta så de är inte klokt.
Men hur vågar man berätta sånt? Jag är otroligt känslig.


Men jag ville med bevisa det genom att jag absolut inte ville ha kändiskap eller rikedom.
Skulle jag få 1 miljon nu skulle jag skänka bort det till de fattiga!

Det är svårt att förstå känslan i mitt bröst, men jag vill bara förändra världen för alltid...

Jag vill hjälpa ensamtstående mördrar, hemlösa, fattiga, svältande barn, alla.
Det finns bara sån enorm kärlek. Jag vill helt enkelt hjälpa alla. Och jag vill inte ha nånting av det.

Det finns mycket att säga, och jag ska förklara allt så vi går djupare i varför...
Jag väljer bort "utvikningsbrudar" som vill dejta mig, pengar vill jag inte ha, kändiskap vill jag inte heller ha.

Jag vill att bara att du förstår känslan. Och ifall du gör det så kommer det hända otroliga saker för dig och världen.
Din värld kommer förändras helt om du låter Ödet styra dig. För Ödet fick dig hit med.

Men, det är faktiskt dags nu, att börja vakna av vad som händer i världen.
Och förändra världen och göra den bättre.


Min kärlek till mina medmänniskor kan aldrig dö, hur corny de här en får låta för en kille...

Men det är ju bara mitt hjärta och mina känslor...?

Jag vill rädda alla och hjälpa alla...

Jag lovar att berätta mer.
Men det är så otroligt.
Vår verklighet är inte hela verkligheten.
Det är allt jag kan säga nu.
Läs alla bloggar flera gånger.
För hela verkligheten är i gungning.

Jag lovar att berätta mer, och visa ännu mer. Det här är bara början.

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede



Vi är så nära, så ge inte upp hoppet nu. För du är mer än vad du kan ana.
Let it happen. Dont ever give up. Världen kan förändras..
Postat av: Anna

<3 (:

2009-04-19 @ 09:40:59
Postat av: Clara

Det du skrev nyss går inte att förklara hur fin du är. <3 Helt underbar.

2009-04-19 @ 10:12:38
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Stina

Håller med dig Dede!! (y)

2009-04-20 @ 11:37:23
Postat av: Virre

"Jag väljer bort "utvikningsbrudar" som vill dejta mig, pengar vill jag inte ha, kändiskap vill jag inte heller ha. "



Skrev en kommentar till din bdb , den skulle ha vart här. Blev lite fel (: men verkligen helt underbart skrivet !





/ oohsnaap @ bilddagboken

2009-04-20 @ 23:59:26

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: