H&M = Låga löner, våld och sexuella övergrepp.

Sömmerskor vid en av H&M:s fabriker i Bangladesh huvudstad Dhaka vittnar om låga löner, våld på arbetsplatsen och om sexuella övergrepp från chefer.

Det värsta är tror jag, att många av alla de som köper på H&M kommer gå dit i morgon, skratta och titta på kläder som de sjuka västerlänningar vi är. Det min vän, är den största egoismen av allt.

Må dåligt om du ser dig själv i spegeln.

JAG SKÄMS!!!







Revolutionera världen, girl.

Alla behövs.

Förlora inte dig själv?

Det är så enkelt i denna materialistiska egoistiska fundementalistiska värld.


Kärlek yeey?

Är ni me mig? Let's go!

/ - D .
Postat av: hanna

så viktigt dede! <3

2008-11-12 @ 22:37:40
Postat av: Rita

Im with u! you know that.

2008-11-13 @ 17:34:08
Postat av: micca

<3

2008-11-13 @ 18:52:42
Postat av: Stina

alltid med dig Dede, alltid!

2008-11-13 @ 22:33:58
Postat av: Amanda

jag är med o revolutionerar världen, det vet du!! de är sant, så enkelt att förlora sig i denna värld. Dina ord dede. jättevackra. förstår att ingen mer människa på jorden skriver så.

2008-11-13 @ 22:37:18

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: