- Natt poetry Dede beautiful ...

Yeeee!

FlooooooOoooOoooowa lite new lyric idag ^^
gick här hemma under stjärnhimlen ^^

Kärlek yeeee!


I mig finns både kärlek och sorg...
Känslorkan som en tsunami...men jag lärde mig att öppna själen för folk...

Men i världen möter man lögner och svek...
Även fast hjärtat är rent och drömmer om fred...

Men hur mycket än mitt hjärta blir ärrat...
Skiner ljuset i mitt bröst...en känsla jag älskar...

Folk är rädda för känslor men ingen kan släcka glöden...
Vi gör våra val även om vi bär på ett fängslat öde...

Det är nått att tänka över o nått att inse...
Vi är bara själar på jorden som irrar i blindhet..

När vi öppnar oss själva sker en förändring inombords...
Det är den som skapar världsfred och vår sinnesro...

Hur kunde vi glömma bort ord som kärlek och hopp
Tron på att älska; gud; jag vill ge hela världen till folk...!

Känslan inom mig är inte bara min; det är inte bara min dröm...
Den finns inom alla; det är dags o vakna ur lögn...


O även om jag skriver till tidens slut...
O låter min röst eka...kommer de förstå vad jag skriver gud...?

Jag önskar de gör det; jag får inte tvivla på dem...
En dag ska ja berätta vart vi kommer ifrån och beskriva mitt hem...


Där är kärlek o ljus; färger du aldrig sett förut...
Vi är inlåsta i en värld där sanningen lever i förbud...

Men koncentrerar vi oss på de negativa hamnar vi i cirkeln
Av negativitet och kommer fastna i intet...


Tänk positivt; perspektiv och distans behövs...
Ifall de inte älskar dig är det en förlust...
För dem; det kommer en tid då alla förstår saker
Släpp allt; lev, för du lever inte om du andas i gårdagen...

Jag skriver en text; öppnar mig ännu en gång...
Öppnar mitt inre; o ger mina inre känslor till folk...
O även om du bara ser mina djupa ögon...
Förstå att skönhet inte är dem, utan att dela andra människors slutna bördor...

Att förändra världen yee...

So cmon :)

Aaaaaaaaaaaaaooooooooowwwww....


/ -  D, De, Dede, Daniel.

Postat av: Sara

Du har nått som ingen har fortsätt lys så som du gör, du är helt osannolik. Den texten du nyss skrev är helt otroligt vacker. Är du verklig? <3

2008-11-22 @ 10:50:26
Postat av: Anna

vackrasD..

2008-11-22 @ 11:43:40
Postat av: Sonya

otroligt vackert min vän :)

2008-11-22 @ 11:48:41
Postat av: frida

<3

2008-11-22 @ 12:18:20
Postat av: sofia

<3

2008-11-22 @ 12:47:51
Postat av: Sandra

Du är obeskrivlig, drömkille.

2008-11-22 @ 13:52:15
Postat av: Katta

Dede<3

2008-11-22 @ 14:05:21
Postat av: Mia

finasDe<3

2008-11-22 @ 14:59:19

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: