- Jag släppte dig i natt...

Min lilla E...

2,5 år sen...

Sen jag var tvungen att lämna dig...

Jag tror inte många på denna jord älskat.

Men jag älskade dig Elin.

Jag är hemskt ledsen över det valet jag gjorde, men vi växte ifrån varandra med på nått sätt som jag inte kan förklara. För det var ingen vanlig ifrånväxning, utan jag har bara ett kall i mitt hjärta och en väg jag måste gå. Du hade dina drömmar, jag hade mina och valde bort min stora robotiska kärlek. Jag ville inte bli en robot och ha det svensson-livet och du förtjänade trygghet och den världen, inga revolutionistisk soldier som ville revolutionera världen...

Den vägen var inte du redo för.

När jag var på demonstrationen 6/6 smsa du mig "Skärp dig D" - Vad skulle jag skärpa mig för? Att jag bryr mig om jorden och mina medmänniskor? Att min empati inte dött ut? Att egocentrismen inte fångat mig.

Gumman, du har ett stort hjärta. Vart du än är just nu så önskar jag dig all lycka du nånsin kan få...

Jag drömde om dig i natt, vi träffades igen och grät så fruktansvärt mycket...
Jag vaknade helt förtvivlad, så mycket känslor, var vaken i 45 minuter...runt 3:45 till 4:30..
Ville bara ringa dig och prata, men tänkte att jag inte fick vara svag igen...

Jag måste bli den tuffasDe på jorn och vara stark nog att klara det här...

Oavsett om din soldat stupar nu baby, eller om han överlever denna tidsepok...

Så har jag tack vare drömmen kunnat äntligen gå vidare efter 2,5 år...

Jag kan älska igen...

Jag ville inte ersätta dig eller göra det andra gjorde, dränka sig i fester o alkohol och ta en ny tjej.

Jag ville gå igenom stormen för den skulle göra mig starkast...

Du vet om hela min livshistoria...

Många ser bara D's yttre men det är så mycket mer än bara en fin kille...

Mitt hjärta vill så mycket...

Mitt hjärta kan aldrig dö...

Mitt hjärta kan ta stryk...

Men mitt hjärta...

Mina känslor...

Kommer aldrig världens ondska kunna stoppa...


Jag kan älska igen. Tack för drömmen från er "up-stairs".

En ny saga kommer ta form nu :)

aaawww, i feel so strong! jag gick igenom stormen!

HELL YEAAAAH! ^^

I did it!

Kärlek, Dede.


Postat av: sofia

<3

2008-11-25 @ 19:27:48
Postat av: Hanna

Varje gång du skriver är det vackraste ja läst o varje gång måste ja skriva om de igen :) du är underbar

2008-11-25 @ 19:40:39
Postat av: Kattis

Dede...starkt att du orkat släppa henne nu. Det väntar alltid någon ny för dig.

2008-11-25 @ 19:47:45
Postat av: Mirre

Om du väljer en ny Dede så välj inte **** bitchen hon är inge bra, välj en bra tjej me fötterna på jorden som blir lyckligaste.

2008-11-25 @ 19:49:03
Postat av: Anna

You did it! And you will do it again! Du kommer hitta tjejen som är mogen och berädd att vandra samma väg som du. Du kommer hitta tjejen som delar dina mål! <3

2008-11-25 @ 20:31:17
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Klara

Du är BÄST D!!!! så stark ...och att du inte gick till en annan tjej på direkten!!?? det finns bara en av dig...Den tjej som får dig ooh..Dede<3

2008-11-25 @ 20:50:08
Postat av: Sandra

<3

2008-11-25 @ 23:17:19
Postat av: fia

Du är helt otrolig <3 du är den finasde killen i värlDen

2008-11-25 @ 23:39:33
Postat av: Rita

<3

2008-11-26 @ 12:11:01
Postat av: Emma

Dede<3

2008-11-29 @ 11:31:52

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: