- Bara kärlek till dig.

Till dig.
Till dig som läser.
Till du därute.
Till varje läsare.
Känn det i hjärtat. Stäng av omvärlden två sekunder.

Heey...

Låt aldrig smärtan fånga dig.
Låt aldrig ångesten plåga dig.
Låt aldrig tårarna dränka dig.
Låt aldrig sorgen väva in dig.

Och du. Även när tårarna lämnar dina ögonvrån och rinner ner för dina kinder.
Låt dem bara rinna av dig.
Du växer och din själ blir starkare.
Dina ögon renas. Dina naiva ögon suddas bort. Dina riktiga ögon glimmrar. De ser mycket klarare när du gråtit. Du ser verkligheten och världsbilden på ett annat sätt.

För varje gång vi svikits.
För varje gång vi lidit.
För varje gång vi gråtit.
Växer våran själ.
Och ögonen ser världen från en annan vinkel.
Dina kärleksögon formas.

Smärta. Sorg. Ångest. Lidande. Svek. Vi har alla gått igenom det.
Så styrka är inte att aldrig gråta eller aldrig falla.
Styrka är att vara sårbar och resa sig efter varje fall.

Och om du förstod hur vacker och fri du egentligen är skulle du fälla tårar som aldrig skulle sluta rinna...
Glädjetårar till tidens slut.

Låt aldrig någon trycka ner dig.
Stå alltid på dig.
Håll alltid huvet högt.
Du är mer än vad du förstår själv.

Så även dina misstag. Även dina fel. Även dina brister. Är av det förflutna.
Och det förflutna tillhör det förflutna. Inte nu. Inte idag.
Låt gårdagen vara.
Res på dig.

Din vackra själ formas. Du håller på förvandlas till den du är menad att bli.
Och även när du gråter. Se hur djupa dina ögon blir.
Det är så mycket kärlek i dig!
Låt bara ljuset skina igenom dig och stråla ut till hela jävla världen...

Så även om hela världen borde se det.
Så låt mig säga det.

Hur vacker du är...
Hur unik du är...
Hur speciell du är...
Hur din plats i denna värld existerar för en mening...

Ingen kan stoppa dig. Ingen kan trycka ner dig.
Ingen kan förstöra dig. Ingen kan nudda dig.
Håll huvet högt.

Och dina drömmar kommer nås om du tänker från hjärtat och låter själen formas.
Du är drömmar.
Du kommer nå drömmar.
Du är stark.
Din själ är evig.

Glöm aldrig.
Hur vacker och speciell du är.
Du är älskad.
Och så fri du kommer bli en dag.
Från denna robotiska materialstiska egocentriska värld.

Du är vacker :) Du är fullkomligt vacker :)
Säg det i natt till dig själv när du lägger dig :)
Du kommer småle för dig själv :)

"Jag är vacker" - Cuz you are! :)
Bara kärlek till dig!

/ - DeeeeDee .

Ooh juust feel it, you are so worth it...I hope you feel it :) dont forget what I told you!
Say the words tonight..


.
Postat av: Hanna

Jag lovar att jag ska säga de där i natt som du skrev D <3

2008-11-09 @ 16:20:38
Postat av: stina

Det värmDe <3

2008-11-09 @ 21:28:43
Postat av: anna

vackervackert

2008-11-09 @ 22:01:13
Postat av: Klara

Underbart vackert...du har en gåva.

2008-11-13 @ 22:35:41
Postat av: johanna

varje gång jag läser det du skrivit får jag en obeskrivlig känsla. du fyller en med hopp på något sätt, blir alldeles tårögd.

2009-02-16 @ 18:51:30
URL: http://johannians.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är bara för underbar! Helt otroligt hur du skriver.. Man blir så glad och får liksom en konstig känsla i kroppen. Önskar de fanns fler människor som dig, då skulle världen vara underbar! :) Kram

2010-06-03 @ 22:10:39
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: