UFON 1952

1952 var det ufon utanför Washington vita huset.

Otroliga bilder.

Just nu handlar det bara om uppvaknadet för mänskligheten att vi tror att de existerar.
I enkäter och polls så trodde 89% på utomjordiskt liv i Aftonbladets senaste artikel om Ufon.

Det betyder att vi gått igenom en dramatatisk förändring, förut trodde fåtal, nu tror majoriteten på utomjordiskt liv.

Se klippet på ufon utanför Washington 1952.


Det handlar om vi är redo att gå in i ett nytt paradgimskifte, men även finns det girighet från de som håller i maktstrukturerna eftersom vårat system skulle kollapsa, all vår teknologi skulle förändras för alltid.
En ny värld helt enkelt, och de som styr världen vill inte det.
Postat av: hanna

HOLY SHIT :O coolt!

2008-12-09 @ 17:13:18
Postat av: tina

Awesome :)

2008-12-09 @ 18:09:14
Postat av: sandra

NICE :D

2008-12-10 @ 23:15:56
Postat av: Klirre

Väldigt intressant blogg (:

2008-12-10 @ 23:16:21

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: