De-cember News.

Sammanfattar lite vad som hänt senaste veckorna :)

 
- Snyggaste bilden i veckan! haha Hosse tog skitsnygg bild på hans ställe Åhlens, han hatar de ;D "motherfuckering åhlens, allvarligt ska bazza sönder de bre aiiiiight" - Tony&Monne ba skratta^^


* Vi har fixat en ny studio eftersom vi kör vcr-plugin vid andra så blir inte ljudet de bästa men nu har vi en riktig studio för DedeRecords. Så de kommer mycket nya låtar, och äldre som spelas in med grymmare ljud.

* Kan någon förstå med att jag har en högskoleutbildning snart o körkort? Förstår inte hur jag klarat av att leva två liv samtidigt, en som  revolutionär, och en som robot-D, amazing!

* Vi har intervjuat en utsatt invandrgrupp för vår uppsats och vill belysa samhällsproblematiken, så vi jobbar även på strukturell nivå, förutom att robba lite då o då ;D




Erik sa att de var hans nästa rob ^^



Inga snygga jeans i den här stan..



De känns min stil ^^ skitsnygg tröja på Quailty Street^^



Hosses baby ^^


* Jag ska springa varje vardag mellan 1,5-2,5 kilometer i hela DE-CEMBER,
 situps, armhävniningar men framför allt för att blanda smidighet o styrka. Inte bli för stark så man blir osmidig, o inte bara smidig så man är svag, en blandning av allt ^^ precis som ja ä ^^ stark, smidig, aah, har gjort de i december nu och är helt sjukt tränad, känner mig stark o mycke energi ^^

* Bojkottande av cola och andra kommersiella produkter FORTSÄTTER! desamma gäller artister som är puppetdockor och inte har nått att säga, Britney Spears kommer knappast börja sjunga "De är synd om de fattiga barnen i Afrika" - alla kommersiella artister är puppetdockor o styrda ovanifrån, de handlar om bolag som bestämmer vad för musik som ska produceras. Därför skapar vi ett eget bolag.

STÖT INTE PÅ MIG! De är ingen idé, jag känner idag ingen attraktion för nån tjej, o neh ja ä inte homosexuell för de ;D jag känner bara att ingen är där ja är, o ingen har samma drömmar som mig...en del ljuger för mycket om att de har samma drömmar som mig för o fånga mig ^^ busted, bitches. De går inte att tämja D, och inte fånga D ^^ om man inte har samma drömmar som mig...tämja en vildhäst...så neh, ingen av er kan få mig nånsin.


Du kan få allt i hela världen ändå?
Ta allt, pengar, rikedom, partners, lev i girighet, varsegod, du får allt...men aldrig Dede!

För  vill ba ha den tjejen, som jag än gång kommer falla för,  välja mellan världen o D, för D är mer än hela världen, mitt hjärta växte ifrån världen när den förändrades...

O ja ska till en annan värld vid tidens slut, kanske ensam med 55 chebbisar som ja adopterat o tar hand om.
Inget barn förtjänar att va föräldrarlös eller svälta ihjäl...


Den enda som kan få mig, är den enda tjejen i världen som förtjänar o bli lycklig...o hon får deja-vu känslor o känner "ja har drömt de här förut" o får en otrolig känsla när hon pratar med mig...

Men, alla ni som drömmer om D, glöm de (oj blev de igen?) ,  för ja har jättesvårt att attraheras till någon...

Allt handlar om ögon o hjärta...


Kärlek,

/ - Dede .

Postat av: hanna

älskar ditt sätt att uttrycka dig.

2008-12-11 @ 21:10:31
Postat av: barafrågar

vem är Dedegirl??

2008-12-11 @ 21:12:18
Postat av: Katrina

tycker de är sjukt att ingen förstår att du väljer inte utsida, men ändå skriver folk till dig för att du ser bra ut, en del, men inte alla. Du är jättefin, men man borde lyssna mer på dina ord. De är så vettiga, du är modig.

2008-12-11 @ 21:13:26
Postat av: anna

snygga bilder o bra tänk (:

2008-12-12 @ 12:53:15
Postat av: Stina

en Dede-tröja (:

2008-12-13 @ 12:22:11
Postat av: Rita

<3

2008-12-13 @ 12:28:21
Postat av: Klara

Gud vad du springer människa, orkar inte ens 100 meter.

2008-12-13 @ 12:30:09
Postat av: lalla

hm, den enda tjejen som förtjänar att bli lycklig? det finns väl fler än en? iaf enligt mig. Jag vet om att jag kommenetrar långt bak, men jag hittade din blogg igår & läser just nu igenom hela, haha. Men ha det bra! (:

2010-08-02 @ 12:33:40

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: